✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 168

IsraelClouds
|
March 21, 2021
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: Call Out for Speakers - IsraelClouds Summit 2021

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

AWS מקצצת במחיר ה-data movement של Amazon S3 Glacier

Jeff Barr, Chief Evangelist ב-AWS הכריז השבוע על קיצוץ של 40 פר סנט במחירי S3 Glacier, עבור ה-requestes של PUT ו-Lifecycle בכל אזורי הזמינות של AWS. ב-S3 PUT API אפשר להשתמש כדי לאחסן compliance באופן ישיר, וליצור backup לדאטה ב-S3 Glacier. מטעם AWS נכתב: “there are per-request ingest fees when using PUT, COPY, or lifecycle rules to move data into any S3 storage class.“ אולם, אותם ה-fees טרם הוצגו.

ההשפעות של SolarWind: הבית הלבן יכפיל את ההשקעה באבטחת ענן

הבית הלבן יצא בצו נשיאותי חדש, לפיו יש להכפיל את ההשקעה בטכנולוגיית ענן מסחרית ובפרט באבטחת ענן באמצעות רכש, כתגובה לשיח האקטואלי על מתקפות סייבר, וכנראה גם מתוך התחשבות במאורע המתקפה על SolarWind. במהלך הדיון הועלתה השאלה האם הבית הלבן חשב להעביר סוכנויות ממשלתיות משירותי ענן קיימים למערכות חדשות שיבנו מנקודת האפס. 

תקלה במיקרוסופט העולמית פגעה במשתמשי Azure, והאחרונה יצאה בהסבר

בתקלה שאירעה בחמישה-עשר במרץ ב-Azure Active Directory, השתבשה הגישה לאפליקציות 365 וה-Azure Admin Portal לשעתיים לפחות עבור היוזרים. ההתנצלות מסבירה איך אופרציית "cross-cloud migration", שמטרתה לשפר את השירותים של Azure, עלולה לשבש את השירותים לארגונים. כל השירותים תוקנו וחזרו לשגרה, מלבד "Intune and the Microsoft Managed Desktop" שעלול להיות יוצא מן הכלל.

GCP מכריזה על הזמינות הכללית של מערכת ה-Healthcare Consent Management API

מטרת המהלך היא לספק למפתחי אפליקציות מתחום ה-healthcare ולחוקרים קליניים דרך פשוטה לניהול תהליך האישור של לקוחות על שימוש במידע אישי. מערכת ההסכמה המדוברת היא חלק מה-Cloud Healthcare API offering של GCP, וזו עדכונה החדש ביותר, לאחר שיצאה ל-public preview רק בסתיו שעבר. מאז, early adopters השתמשו בה, ביטאו את חוויתם ולקחו חלק בתהליך השיפור וההתאמה שלה.


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

ערב טוב, מחפש המלצה לפתרון איסוף לוגים (חוץ מ-elk).


תשובה:

היי, כדי לעזור - שים לב שהשאלה אינה מוגדרת מספיק טוב. איסוף לוגים הוא לא דרישה עסקית. כדאי לציין למה בדיוק אתה אוסף את הלוגים ומה המידע או הצורך שחשוב לעסק שבגללו נאספים הלוגים. אחרי שיש לך את הנתון של כמה זה שווה לעסק תוכל לקחת החלטה מושכלת על כמה שווה לך לשלם על הפקת המידע הזה, וגם יהיה לך קל לאתר איזה מכל הכלים הקיימים נותן לך את המידע הזה.  מהנסיון שלי בעבודה עם לוגים, אחרי שמזקקים את הצורך העסקי, הפתרון המתאים קופץ לראש הרשימה והעלויות שלו יוצאות הרבה פחות מהשימוש בכלים רב תכליתיים.


שאלה:

חברים, יש לי חבר עם איזה 20 מיליון רשומות כפול 10 עמודות (מידע מהאתר קניות שלו). הבן אדם לא מתכנת, אבל רוצה להריץ שאילתות פשוטות באופן לוקאלי על המחשב שלו. למה הוא לא קונה CRM נורמלי זה שאלה טובה, אבל נמאס לי לשכנע. קיים איזה כלי כזה פשוט? אקסס עובד לו נורא נורא לאט ונתקע כל הזמן.


תשובה:

לא ממש אמרת באיזה סוג דאטהבייס המידע יושב, אבל בגדול - dbeaver אחלה לmysql וpostgresql. יש גם MySQL + PHPMyAdmin, או MySQL Workbench.


שאלה:

אם אני מקים mysql דוקר, יש דרך לעשות איזשהו seed?


תשובה:

אתה צריך להעתיק את הscript של SQL לתוך docker-entrypoint.d. בעליית הקונטיינר זה מריץ.


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות