✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 166

IsraelClouds
|
March 7, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: Aruba Webinar

אנו שמחים להכריז על השקת הפינה החדשה שלנו - Take IT to the Cloud! לחצו כאן לצפייה בפרק ה-intro.

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

AWS משגרת מחדש את DeepRacer League

AWS שיגרה השבוע את DeepRacer League, שירות שהושק לראשונה ב-2018 במטרה ללמד מפתחים כישורי ML, ונבנה מאז על-ידה. DeepRacer יינתן בשתי דרכים: Open League - שפתוח יהיה לכולם, ו-Pro - לבעלי המיומנויות המושחזות ביותר בהתאם למבחן (כעשרה אחוזים). באתר של AWS, כתבה הבלוגרית Marcia Villalba:

"When learning RL using AWS DeepRacer, you can take part in the AWS DeepRacer League where you get experience with machine learning in a fun and competitive environment”.

GCP תציע תכנית ביטוח סייבר, כחלק משיתוף-פעולה עם שתי חברות

כחלק משיתוף הפעולה עם שתי חברות הביטוח הגלובליות Allianz ו-Munich Re, תכנית ביטוח חדשה תוצע על-ידי GCP, במסגרתה ניתן יהיה לכסות סיכונים סביב עולם הסייבר לעסקים. סוג הלקוחות הראשון אליו שואפת GCP הוא חברות עם רווח שנתי בטווח שבין 500 מיליון דולר לבין חמישה מיליארד דולר. הביטוח המדובר יכסה על סכום הפסד של עד כחמישים מיליון דולר. Thomas Kang, שהוא Head of North American Cyber, Tech and Media ב-Allianz’s AGCS unit, אמר:

“This is extremely key. This is data that we as insurance carriers traditionally have not had access to.”

מיקרוסופט משגרת את Azure Percept

מיקרוסופט פסעה צעד נוסף לעבר קידום שירותי ה-AI שלה לקצה, כששחררה השבוע את Azure Percept - פלטפורמת software ו-hardware שמשלבת את כלי הענן של Azure לניהול מכשירים, ויוצרת מודלי AI (באמצעות hardware מ-Microsoft's device partners). מיקרוסופט שואפים להקל על עסקים בבניית ויישום AI, בפרט עבור פעולות כמו object detection, anomaly detections ועוד. הפתרון הוא פתרון end-to-end, שמוביל את הלקוחות מבניית ה-AI ועד ל-deployment.


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

שאלה על Savings Plans ב-AWS: האם הסכום כולל גם חסכון עבור הוצאות כגון EBS, NAT, EIP, ELB או שמדובר בחסכון רק עבור EC2 running hours?


תשובה:

EC2 running or EC2 running/lambda/fargate, ויצא גם SAVING PLAN ל-CLOUDFRONT, נותן 30% על הTRAFFIC. יש Compute SP - מכסה EC2,פארגייט ו-LAMBDA - אין התחייבות ספציפית - פחות הנחה. יש EC2 SP - מכסה רק EC2 - התחייבות למשפחת מכונות וריג'ן - יותר הנחה. הכוונה ב EC2 זה רק למכונות, לא EBS וכאלה.


שאלה:

חברים יקרים, יש לי שאלה טכנית, מקווה לעזרה. 

אני רוצה לעשות דה-רגיסטרציה ל AMI של אמזון ולמחוק את הסנאפשוטים שמחוברים אליו. אני מחפש דרך נוחה לבדוק האם ה AMI בשימוש או לא - רעיונות פשוטים?


תשובה:

אני מציע לעבור על כל ה-ASG. אם זה לא תחת ASG, אתה יכול לתשאל את CLOUDTRAIL לראות אם יש EVENTS עם ה-AMI. יש גם את הגישה היותר אנרכיסטית - אתה יכול לנסות למחוק הכל ואם זה בשימוש אז תקבל שגיאה שאי אפשר למחוק את הAMI כי הוא בשימוש. אופציה אחרת היא לעשות שאילתא שרצה על כל הasg וlt, לראות מה הami שהם משתמשים בהם, ואז למחוק את כל מה שלא ברשימה הזאת.


שאלה:

היי שאלה, אני רוצה לפתח צ׳אטבוט, משתמש בלמבדה ו-rds. אני חייב להחזיק את הסיישן של תהליך בצ׳אט עד כתיבה לדאטהבייס, הכי מתאים ונכון לפי מה שהבנתי להשתמש ב-elasticache אבל הוא קצת יקר להחזיק אותו לפי שעה במיוחד שאני לא צריך את זה 24/7, שאלתי היא האם לכתוב את הסיישן ל-json ולכתוב/לקרוא אותו ל/מ-s3 יהיה פתרון סביר או שזה רעיון ממש גרוע? וכמובן אשמח לפתרונות נוספים וזולים. תודה רבה!


תשובה:

אתה יכול להשתמש במערכת חינמית כמו Couchbase CE. העלות תהיה רק על VMs ב-ec2. זמן פעולה ממוצע הוא סביב 100 מיקרושניות ל-1K של מידע ואף נמוך מזה. כדי לקבל high availability אתה צריך 3 נודים. אם לא - אז נוד אחד עם מינימום 4 ליבות. ב-Couchbase אתה לא חייב להחזיק את כל המידע בזיכרון אבל מומלץ להחזיק 15% לפחות בזיכרון. מערכת Couchbase היא לא רק Cache אלא גם דטאבייס שלם מבוסס מסמכים.

רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות