✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 165

IsraelClouds
|
February 28, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

השבוע הפינה בחסות: IsraelClouds DevOps Forum

כעת, ניתן להגיש מועמדות להשתתפות כמרצים ב-IsraelClouds Summit 2021 - כנס מחשוב הענן הגדול ביותר של השנה! להגשת מועמדות, לחצו כאן.

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

Amazon Lookout for Vision זמין כעת ב-General Availability

AWS הכריזה השבוע על זמינות כללית של השירות, שמנתח תמונות בעזרת computer vision, ומוצא פגמים ואלמנטים חריגים במוצרים ובתהליכי הפקה. בין הנמנים על רשימת המשתמשים בשירות ישנם GE Healthcare, Basler וכמובן - Amazon. המוצר שואף לספק ללקוחות AWS דיוק מירבי בעלות נמוכה. Swami Sivasubramanian, שהוא Vice President of Amazon Machine Learning for AWS, אמר:

"Whether a customer is placing toppings on a frozen pizza or manufacturing finely-calibrated parts for an airplane, what we’ve heard unequivocally is that guaranteeing only high-quality products reach end-users is fundamental to their business. While this may seem obvious, ensuring such quality control in industrial pipelines can, in fact, be very challenging".

מיקרוסופט הכריזה על public preview של Azure IoT Edge Modules for Linux

הפתרון שהוכרז על-ידי מיקרוסופט מוצע כחלק משירות ה-Azure IoT Hub, והוא יאפשר ללקוחות החברה להריץ קונטיינרים של Linux על שירות Azure IoT Edge. כך, יוזרים יכולים יהיו לפרוס לינוקס ב-Azure כמכונה וירטואלית או כ-module - דבר המתאפשר משום שמיקרוסופט משתמשת בווריאנט לינוקס משלה ל-Azure IoT Edge. הפתרון כולל גם אינטגרציה עם Microsoft Update, כדי לשמר את עדכון התוכנה.

מנוע הקוברנטיס של GCP הועבר כעת ל-Autopilot

GCP הכריזה השבוע על operating-mode חדש עבור ה-Kubernetes Engine שלה (GKE), מה שמשפיע על ניהול יומיומי של ה-container cluster עבור המהנדסים של גוגל ועבור כלים אוטומטיים. ה-mode הסטנדרטי (שקדם ל"טייס האוטומטי") עדיין זמין ליוזרים, ומאפשר להם להתאים קונפיגורציות באופן אישי ולנהל את צומת ה-Infrastructure.

אורקל משיקה שירותי ייעוץ מבוססי AI, עבור שירותי הענן שלה

החברה הכריזה על שירותה החדש - Oracle's Construction Intelligence Cloud Service, שיבחן דאטה מפרויקטים קודמים של לקוחות החברה, ויספק להם, על בסיס הדאטה הזו - עצות לגבי פרויקטים עתידיים. בנוסף, נטען כי הפרזנטציה שתוצג מצד השירות תהיה בהירה וקלה להבנה, ותציג אינדיקציות נוחות במקום דו"חות מורכבים.


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

שלום חברים, לאחר חיבור לסיבים בבית - מנסה להקים cloud פרטי על המחשב הביתי. המחשב מריץ windows וכעת אין לי רצון להתקין עליו לינוקס. הדרישות הן ניהול קבצים מכל מקום (ממחשבים וטלפונים מחוץ לרשת הביתית). לצערי לא הצלחתי להריץ nextxloud או owncloud בצורה טובה ישירות על גבי ה-windows. אשמח לעזרתכם!


תשובה:

אתה רוצה NAS למיטב הבנתי. הנה מדריך רנדומלי מגוגל: https://nascompares.com/how-to-map-network-drive.../

אם אתה רוצה פתרון שיכול לרוץ ישירות על מערכת windows, אפשר למצוא מדריך דומה על נקלה. עוד פתרון זה Wsl2, אליו דוקר עם nextckoud.


שאלה:

חברים, שאלת lamda - האם יש עוד דרך לשתי למדות לתקשר אחת עם השניה, מלבד api gateway?

תשובה:

sqs sns. אם אתה רוצה דרך ה-vpc, זה אפשרי בתיאוריה (צריך לשלוף את ה-eni של הlambda ולאפשר ב-security group), אבל זה נשמע כמו רעיון ממש רע.


שאלה:

היי, שאלה כללית - האם יש סוג מכונה מומלץ לקומפילציה visual studio בAzure? ברור שהשאלה כללית מאד, ניסיתי מספר אפשריות אבל למרות שיש ביצועים מאד טובים לפעולות קצרות בקומפילציה ארוכה - יש עיכובים, ואני לא רואה מה גורם לעיכוב. כל המלצה תועיל.


תשובה:

עיכוב יכול לנבוע מסוג דיסק (רשת לעומת ssd), זיכרון נמוך, מעט מעבדים, ואם כחלק מהליך הקומפילציה יורדות ספריות, אז גם ביצועי רשת. יכול להיות עניין של iops.

רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות