✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 144

IsraelClouds
|
October 4, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

תקלה רוחבית במוצרים של מיקרוסופט

ביום שני האחרון התקבלו תגובות שונות ברחבי העולם ממשתמשי Microsoft Azure, על חוסר הצלחה בתהליך ההתחברות ל-Microsoft Office 365, Teams, Outlook ועוד. Microsoft Azure AD (Microsoft Azure Active Directory) הייתה תחת הפסקה לצורך "Configuration change", שהופסק בעקבות התלונות, מה שגרם לכך שהמערכת חזרה לתפקודה הרגיל כעבור מספר שעות.


שותפות של מיליארד וחצי דולר: GCP ו-DoiT עולים מדרגה

DoiT, חברת ייעוץ הענן הבינלאומית, חתמה על הסכם עם GCP לפיו היא תשקיע מיליארד וחצי דולר במכירת שירותי הענן של גוגל והתשתיות שלהם. כל זאת לאחר שלפני שנה בלבד חתמו שתי החברות על הסכם דומה, אשר לפיו תשקיע DoiT 150 מיליון דולר במכירות Google Cloud Platform, במשך שנתיים. לדברי החברות הן צמחו והתקדמו הרבה יותר משציפו ולכן החליטו לקדם את הצעד הבא – הסכם חדש המצביע על יחסים עמוקים יותר.


אוהבים ספורט? תודו ל-AWS

ARL (Animated Research Limited), אחד מבתי הייצור המובילים של גרפיקה ממוחשבת בתלת מימד באוסטרליה, הכריז על שותפות עם AWS – לפיו חטיבת הספורט שלו, ה-Virtual Eye, תיעזר בשירותי הענן של AWS כדי להגדיל את איכות השידור של ספורט אשר מוקלט מרחוק. הסיוע של AWS מגיע בשנה מאתגרת עבור Virtual Eye, אשר נוהגים להקליט שידורי ספורט במקומות שונים ברחבי העולם – משימה אשר דורשת ניהול אופרציה חדשה בצל מגפת הקורונה.

הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה:

הי. שאלה. האם אתם משתמשים בשירות מנוהל עבור מערכת הלוגים שלכם? אנחנו עובדים עם הפתרון של חברה מסוימת, ובגדול הוא טוב. אבל יקר. חשבנו להכניס פנימה ולנהל בעצמנו.. מה אתם עושים? מה אתם ממליצים?


תשובה:

מנפח מסויים נהיה יותר משתלם לנהל את זה בעצמך, בד״כ זה מאות טרות. הבעיה שאף אחד לא לוקח בחשבון את ה-15K$ שהתקן שמנהל את זה בעצמו עולה.


שאלה:

היי, אני צריך להעביר איזשהו secure string מאוד ארוך (8839 chars), אני מעביר המון secure strings באמצעות SSM Parameter store, הכל טוב ויפה הבעיה שיש מגבלת תווים של 4096 ב-Standard ו8192 בAdvanced. יש איזשהו פתרון לזה?


תשובה:

הפתרון הוא secret manager,

64kb limit. עכשיו לגבי האם להעביר את שאר הsecure strings מSSM לSecret Manager - ה-ssm לרוב בחינם, ולעבור ל secret manager יעלה לך עוד כמה ג'ובות. החלטה שלך.


שאלה:

שאלה לגבי SPOT ec2 - האם ברגע שהמחיר עולה מעל ההצעה שלי ה EC2 נמחק? מה קורה לכל העבודה שהשקעתי ב ec2?


תשובה:

יש כל מיני טריקים כדי לא לאבד ספוט, הכי פשוט לדעתי הוא ליצור דיסק נוסף ולא לסמן delete on termination. אחרי אירוע של spot, לוקחים את הדיסק עם כל המידע וממשיכים כרגיל.


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות