✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 136

IsraelClouds
|
August 9, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: IsraelClouds Forums


מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בארץ ובעולם:

Wipro מאמצת את Google כספקית הענן עבור עובדיה

Wipro Limited החליטה להפוך את Google לספקית הענן שלה עבור יישומי SAP. השותפות עם גוגל מאפשרת ל-Wipro לאמץ את SAP ולהשתמש בה במקום מערכת ה-ERP שהיא משתמשת בה כיום. נוסף על כך, Wipro תאמץ את השימוש ב-G Suite בקרב חלק מעובדיה, כפלטפורמה לפריון במקום העבודה. הפתרונות הטכנולוגיים ש-Wipro מציעה לתעשייה יחד עם טכנולוגיות הענן של Google מאפשרים לארגונים להגן על השקעות ה-IT שלהם. השימוש בעננים היברידים וב-multi-cloud מאפשר לארגונים להמשיך להשתמש בתשתיות הקיימות אצלם ומקל על ההתנהלות בארגונים

AWS משיקה את AWS ParallelCluster 2.8.0

AWS שחררה לשוק את AWS ParallelCluster - כלי קוד פתוח לניהול קלאסטרים, שמקל על מדענים, חוקרים ואנשי IT לפרוס ולנהל קלאסטרים של High Performance Computing בענן של AWS. אחד השיפורים הקיימים בו מאפשר ללקוחות לייעל את עלויות הביצועים של ה-workloads שלהם. שיפור אחר מאפשר ללקוחות לשנות מאפיינים של ParallelCluster cluster פועל. AWS ParallelCluster זמין ללקוחות AWS ללא תשלום נוסף, והלקוחות משלמים רק עבור המשאבים הנדרשים להם להפעלת היישומים שלהם.

חבילת הקורסים של Microsoft Azure מוצעת כעת ב-30 דולר בלבד

שירותי הענן הפכו לנפוצים ביותר, וכיום הם אינם משמשים כפלטפורמת אחסון מקוונת בלבד. בימינו אפשר לפרוס עליהם אפליקציות ושירותים רבים, ולכן עסקים רבים בוחרים להשתמש בשירותים הללו. כעת Microsoft Azure מציעה את חבילת הקורסים המלאה שלה, Complete Microsoft Azure eBook and Video Course Bundle, ב-29.99 דולר - 95% הנחה מהמחיר הרגיל, כדי לאפשר לאנשים לרכוש את הידע הנחוץ להשתמש בכלים ובאפליקציות שלה ולנצל אותם, על מנת לקדם את עצמם ואת עסקיהם.


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה

יש דרך לייצר דוח של כל הריסורסים והטאגים שלהם?


תשובה:

ה-CUR (cost and usage report) זה הדוח שהכי מקיף, והכי קל להוציא משם את המידע. אם לא אפשרת (או אין לך אפשרות לאפשר) את התגיות שמעניינות אותך בדו״ח הן לא יופיעו שם. בכל מקרה, הדרך השנייה היא לא אידיאלית אבל אפשרית. אתה יכול להוציא את התגיות של כל ריסורס בקוד יחסית פשוט, אבל תצטרך לעבור על כל שירות של אמזון בנפרד, זה לא הדרך הנכונה. אם רק מדובר על EC2 אז יחסית פשוט.


שאלה:

 יש לי POSTGRES באז'ור ואני רוצה לעשות גיבוי יומי ולאחסן אותו ב-storage. איך עושים את זה? לא מוצא שום פתרון לזה. תודה מראש!


תשובה:

לדעתי הכי יעיל יהיה לעשות לזה pipeline במערכת ci שיעשה את זה. לעניות דעתי אין משהו מוכן לזה out of the box. לפי מה שכתבת זה אמור להיות timed trigger.


שאלה:

היי קבוצה, אני רוצה להקים גנקינס blueocean עם דוקר. שכל הבילד יתבצע ב-conatiner ובסיום שה-container ימחק. האם יש דבר כזה מוכן ב-terraform? שאפשר להרים ולהריץ? משהו שקיים ב-github?


תשובה:

יש לך אפשרות להריץ Jenkins X על Kubernetes, משמע אתה לא צריך terraform, תבדוק אפשרות לעלות pod אחד של master ובכל פעם שאתה תייצר בילד, הוא יקח container, ימשוך docker image יריץ flow ויהרוג אותו. מה שאתה תצטרך זה להחזיק kubernetes באויר עם Jenkins x. בתוספת CI. תבדוק כאן charts של helm:

https://github.com/jenkins-x/jenkins-x-platform/tree/master/jenkins-x-platform



רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות