✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 135

IsraelClouds
|
August 2, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

השבוע הפינה בחסות: Yalla to the Clod Vlog


מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בארץ ובעולם:

גוגל פורסת כבל טראנס-אטלנטי לשיפור תעבורת הרשת

גוגל הודיעה שהיא החלה להניח כבל רשת טראנס-אטלנטי חדש, שיקשר בין ניו יורק לבין בריטניה וספרד. כבל זה נקרא על שם גרייס הופר, שסלל את הדרך למדעי המחשב. הכבל יהפוך את זרימת הנתונים בין ארה"ב לאירופה למהירה יותר, וגם יהפוך את רשת הענן לאמינה יותר, כי הוא יאפשר לנתב מחדש את תעבורת הרשת בזמנים של נפילות. לגוגל יש כבר שלושה כבלים תת-ימיים נוספים: אחד מחבר בין ארה"ב לבין מרכז ודרום אמריקה, אחר חוצה את האוקיינוס האטלנטי ומגיע לצרפת והאחרון מחבר בין פורטוגל לבין שני אתרים באפריקה. הכבל החדש שנפרס כעת משתמש בטכנולוגיה חדשה, והוא מהווה שדרוג משמעותי לתשתית הקיימת.

 

AWS שחררה שירות לזיהוי הונאות המבוסס על למידת מכונה

AWS הפכה את השירות המנוהל שלה לזיהוי הונאות, המבוסס על למידת מכונה, לזמין ברחבי אוסטרליה וניו זילנד. הדבר קורה חודשיים בלבד לאחר ששירות זה הושק בגרסת preview באזור סידני. מטרות השירות היא לאתר הונאות מקוונות, לזהות יצירה של חשבונות חדשים בעלי פוטנציאל סיכון גבוה ולעקוב אחרי הזמנות ורכישות שמבצעים כאלה המנצלים את מדיניות "נסה לפני שאתה רוכש", הטומנים בחובם פוטנציאל מסוכן לבעלי עסקים.

 

WVD קיבל גישה ל- Windows Virtual Desktopול- Microsoft Teams

מיקרוסופט הודיעה שכעת שירות Windows Virtual Desktop (WVD) כולל אינטגרציה עםAzure Portal, וגם תמיכה בהפניות קול/ווידאו של Microsoft Teams client sessions. שירותWVD  שוחרר לשימוש כבר בספטמבר, אבל היו בו כמה בעיות ונראה שהן סודרו כעת. שתי האפשרויות החדשות יסייעו למשתמשים בניהול האפליקציות שלהם ויספקו חווית לקוח טובה יותר ושלמה.

 

בנקים נוספים מצטרפים לשיתוף הפעולה בין Bank of America ו-IBM

שמונה חודשים אחרי ש-IBM הודיעה על השקת הענן ציבורי המתמקד בשירותים פיננסיים, יש לה כבר כמה לקוחות, נוסף על השותפים הרשמיים שלה למהלך. Bank of America הוא אחד השותפים הללו, ואליו מצטרף עכשיו BNP Paribas הצרפתי. בנוסף - MUFG Bank, הבנק הגדול ביפן, בוחן אף הוא את פריסת ענן השירותים הפיננסיים. נציין גם כי IBM מקימה כעת את Financial Services Cloud Advisory Council, כדי לקדם מסגרת מדיניות ענן שתתאים לסקטור עם רגולציה כה מחמירה.



הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה

מישהו יודע איך להזריק פרמטרים מ-JENKINSFILE לתוך TERRAFORM?


תשובה:

TF_VAR ואח”כ שם המשתנה. תגדיר את זה כמשתנה סביבה בג׳נקינס. טרהפורם מחפש את משתני הסביבה האלה בזמן ריצה.


שאלה: 

אהלן, אני כותב איזשהו פלייבוק מאוד מורכב באנסיבל שמורכב מהרבה מאוד קומפוננטות.

בסופו של דבר הפלייבוק אמור לרוץ על משהו כמו 500-600 מכונות, סביר להניח שחלק מהם יכשלו מסיבות שונות ואני רוצה בקרה על התהליך.

מצד אחד אני לא רוצה להריץ את הפלייבוק בצורה נפרדת  לכל הוסט ולקבל חיווי אם הפעולה הצליחה או לא (מדובר בסדר גודל של שלוש שעות ריצה של פלייבוק על כל הוסט), אך מצד שני אני לא רוצה להריץ במקביל על כמה הוסטים שכן אם הוסט אחד יכשל בתהליך הפלייבוק כולו יפול (אני יכול להתעלם משגיאות אבל אז תהיה לי פחות בקרה על התהליך).

האם יש איזשהי אופציה שאתם מכירים שאפשר להוסיף לוגים מסודרים לתהליך/לנהל את השגיאות בפלייבוק ברמת ההוסט?


תשובה:

הבעיה שאתה מציג היא שהריצות שלך ארוכות, הייתי מתייג את התהליכים שאתה מריץ ולא תוקף את זה מלחפש בעיות ברמת מכונה. יתרה מכך, לא הייתי מריץ הכל במכה אלא בצורה הדרגתית. יש לאנסיבל טריק מובנה שנקרא serial:

https://docs.ansible.com/ansible/latest/user_guide/playbooks_delegation.html


שאלה:

כלי לביצוע load testing מומלץ?


תשובה:

Ab, Stress, Loader.io, Loadmill. אם אתה מחפש חינמי אז יש לך את K6, שחינמי ל- /on-prem. הוא גם מגיע עכשיו built-in בתוך GitLab



רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות