✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 133

IsraelClouds
|
July 19, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: CloudGuard Dom9 & Cloudedge


מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בארץ ובעולם:

HSBC חתמה על חוזה ארוך טווח עם AWS

HSBC Holdings, חברת האם של HSBC, הבנק העולמי, בחרה ב-AWS כספקית הענן שלה לטווח הארוך כחלק מתוכניותיה לשינויים דיגיטליים. במסגרת ההסכם, הטכנולוגיות של AWS תהיינה זמינות בכל העסקים שהחברה מנהלת, והלקוחות יזכו בחוויית בנקאות דיגיטלית טובה יותר, המותאמת יותר עבורם. השאיפה של הבנק היא להקל על הלקוחות ולתת להם שירות בטוח ואמין בכל זמן ובכל מקום שהם נמצאים. HSBC גם מתכוונת להרחיב את השימוש שלה בשירותי הענן, כדי לספק שירותים פיננסיים חדשניים שיסייעו ללקוחות להגדיל את הונם.

גוגל משחררת ענן ייעודי לסוכנויות ממשלתיות

גוגל הודיעה על השקת גרסת בטא של Assured Workloads for Government, שהיא פלטפורמת ענן מאובטחת, שתעניק לסוכנויות ממשלתיות אפשרויות רבות יותר ואבטחה טובה יותר מהעננים הממשלתיים המסורתיים. השירות החדש של גוגל מציע תאימות בין סביבות ענן ממשלתיות לסביבות ענן מסחריות, בעוד שכיום שירותי Amazon Web Services GovCloud ו-Microsoft Azure Government הקיימים מאלצים ארגונים לעבוד עם גרסאות המכילות פחות אפשרויות, כדי לענות על צורכיהם הייחודיים. הגרסה החדשה תאפשר לסוכנויות ממשלתיות, לספקים ולקבלנים לעמוד בדרישות אבטחת הענן של משרד ההגנה, ה-FBI ו-Federal Risk and Authorization Management Program. 

מיקרוסופט ו-Citrix מכריזות על שותפות חדשה כדי שיותר לקוחות יעברו לעבודה מרחוק

מיקרוסופט ו-Citrix מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן, שמטרתו היא שיותר ויותר לקוחות יאמצו שימוש במרחבי עבודה דיגיטליים ובשולחנות עבודה וירטואליים. בהסכם בין החברות הוחלט שמיקרוסופט תבחר ב-Citrix Workspace כמרחב עבודה דיגיטלי מועדף, ו-Citrix תעביר את לקוחותיה המקומיים ל-Microsoft Azure. סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט אמר על כך כי כאשר בכל מקום ארגונים מאמצים שיטות עבודה חדשות, הם נדרשים לדמיין מחדש איך ואיפה העבודה תיעשה. Microsoft Azure יחד עם Citrix תאפשר להם להתמודד טוב יותר עם האתגר הזה.

SUSE הודיעה על רכישת Rancher Labs

חברת הלינוקס SUSE הודיעה שתרכוש את חברת הסטארטאפ Rancher Labs, המתמחה במוצרים המבוססים על קוברנטיס. פרטי העסקה, שצפויה להיחתם באוקטובר, לא דווחו, אולם מפי מקורות יודעי דבר נמסר ש-SUSE תשקיע בעסקה לפחות 600 מיליון דולר. רכישה זו תשדרג את יכולותיה בקוברנטיס, ותאפשר לה להתחרות בשני יצרני הלינוקס המובילים האחרים, Red Hat ו-Ubuntu, וכן ב-VMware ובעננים ציבוריים, שלכולם כבר ישנן אפשרויות מוכנות לעבודה עם קוברנטיס.



הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה 1:

היי, מישהו משתמש ב AWS Datasync? אני מנסה להבין אם אפשר להגדיר סנכרון מתמשך בין EFS ל-S3 או שזה נועד בעצם לפעולה אחת חד פעמית?


תשובה 1:

זה מבוסס task ו-api שמאפשר לך גם להריץ לפי event.

https://aws.amazon.com/datasync/faqs/


שאלה 2:

מכונה ec2 שכבויה, משלמים עליה רגיל או תעריף מיוחד?


תשובה 2:

רק על הדיסק ועל ELASTIC IP אם יש. אם יש RESERVATION - אז גם עליו, גם אם המכונה מכובה. 


שאלה 3:

אני צריך להוציא מידע על שימוש לפי טאגים עבור קבצים ב-s3. אם להסביר ביותר קלות, יש לי תיקייה (פרי פיקס כלשהוא) שכל הקבצים בתוכה צריכים להיות מנוטרים מבחינת שימוש בכדי שאוכל להוציא מידע על השימוש מבחינת העלאה הורדה ואחסון כולל פילוח חודשי.


תשובה 3:

 S3 יעזור לך לנטר את הפעילות השוטפת בבאקט, יש גם מוניטורינג של CloudTrail.

אבל אם יתאפשר, הכי פשוט יהיה להפריד את ההעלאה לוגית לבאקטים, ואז תהיה לך גישה מאוד נוחה למידע מה-CUR כי כל המידע יופיע לך שם עם שימוש ועלות.

https://docs.aws.amazon.com/AmazonS3/latest/dev/monitoring-overview.html




רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות