✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 131

IsraelClouds
|
July 5, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

השבוע הפינה בחסות: Aztek

https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Faztektech.activetrail.biz%2Fwfh.aztek&data=01%7C01%7Cefrat%40aztek.co.il%7C09a6c4f5ad3b4559f5b408d8169a1d73%7C4e3cb1e93c7b45f9a4b7b2069622b7de%7C0&sdata=wQexfukOKPSQ3sfDtr4ZCm0EkdDSl1ewJkvhDy9SBjM%3D&reserved=0

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בארץ ובעולם:


AWS פורצת מהענן לחלל ומקימה יחידה עסקית ייעודית לכך

AWS הכריזה על הקמתה של יחידה עסקית חדשה ייעודית לתחום החלל והלוויינים הגלובלי. זהו מגזר עסקי שיספק מקור הכנסה נוסף לחברה ככל שיותר ארגונים ישגרו משימות לחלל. הענף העסקי החדש יאפשר לארגונים לבנות ארכיטקטורה של מערכות חלל ולהשיק שירותים חדשים לעיבוד נתונים מהחלל על כדור הארץ ומסלולו. לניהול הענף החדש נבחר אלוף בדימוס מחיל האוויר האמריקני, שהוביל את מאמצי משרד ההגנה ליצירת US Space Force. AWS נכנסה לתחום החלל כבר לפני זמן מה, ובין לקוחותיה נמנים נאס"א, לוקהיד מרטין ו-Geollect. השבוע היא הודיעה שגם Capella Space מפעילה את כל תשתית ה-IT שלה באמצעותה.


שיתוף פעולה אסטרטגי בין Commvault ל- Microsoft Azure

Commvault הודיעה ש- Metallic Software-as-a-Serviceשלה ישולב ב-Microsoft Azure, כאשר המטרה היא לתת ללקוחות Microsoft Azure תחושה שהנתונים שלהם מוגנים. השירות המוצע כולל תמיכה בנתונים של Office 365, ובתוכם Exchange, Sharepoint, OneDrive  ו-Teams, וכן תמיכה בנקודות קצה. שירות זה מתאים מאוד בימינו, כאשר ארגונים רבים נאלצו לעבור לעבודה מהבית, אולם כעת הוא מוצע בארה"ב ובקנדה בלבד, ואינו עונה על הצורך הגלובלי בשירותים הללו, אך בעתיד מתכננים להרחיבו לאזורים נוספים בעולם.

 

Actifio משיקה שירות הגנת נתונים עבור Google Cloud’s Bare Metal Solution

השותפות בין Actifio ל-Google Cloud מתחזקת עם הכרזתה של Actifio על השקת שירות הגנת נתונים ל-Google Cloud's Bare Metal Solution (BMS). בעבר Actifio הציעה ללקוחות גוגל שירותי גיבוי ו-DR ל-workloads כמו שרתים וירטואליים ומסדי נתונים ארגוניים, וכיום החברה מציעה שירותים נוספים לתמיכה בלקוחות BMS, שיספקו ללקוחות גמישות בעבודתם עם עלויות נמוכות מאלו שהם משלמים כיום.


SODA מרחיבה את המאמצים לתמיכה באוטונומיה של נתוני ענן

בוועידת הקוד הפתוח קרן לינוקס הודיעה ש-SODA מוסיפה תוכנות וסטנדרטים של קוד פתוח כחלק ממאמציה לתמיכה באוטונומיה של נתונים. הרעיון העומד מאחורי האוטונומיה של הנתונים הוא שבעל הנתונים יכול לשמור בידיו את השליטה על הנתונים שלו, ללא תלות במקום שבו הם מאוחסנים. אוטונומיה של נתונים מאפשרת לאחסן את הנתונים ולהשתמש בהם איפה שרוצים, בענן מקומי, ציבורי, היברידי או multi-cloud, וכן לנהל את הנתונים באופן מאובטח עם גישה לנתונים ספציפיים. SODA הודיעה גם על הגרסה הראשונה של Faroe, שהיא open unified data framework software לפלטפורמות ענן, ומטרתה לספק ניהול פשוט של הנתונים ומעבר קל בין ענן מקומי לבין multi-cloud.



הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה 1:

נניח שיש לי key  ו-secret, יש דרך שאני אדע את פרטי החשבון שלו? איזה api שנותן לדעת מי הבעלים?


תשובה 1:

 מה שיתן לך את מספר החשבון זה aws sts get-caller-identity. זה הדבר היחיד שתוכל להוציא


שאלה 2:

אני מחפש אלטרנטיבה לאחסון קבצים. כיום אני מאחסן מידע בשרת DC באתר הלקוח והיתי רוצה להעביר הכל לענן + ניהול הרשאות. יש למישהו המלצה? אציין שגוגל דרייב פשוט מדי לטעמי, הייתי רוצה הרשאות לפי קבוצות ומשתמשים.


תשובה 2:

ב- G Suite יש אפשרות להגדיר משתמשים וקבוצות (OU), ולהגדיר הרשאות בהתאם.


שאלה 3:

‍האם יש לכם דרך טובה לנהל stages ב gke \ k8s ?

תשובה 3:

https://about.gitlab.com/blog/2020/03/27/gitlab-ci-on-google-kubernetes-engine/



רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות