✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

השבוע בעננים: מהדורה 130

IsraelClouds
|
June 28, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: שירותי הענן של Ubuntu on Azure

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בארץ ובעולם:

HashiCorp משיקה פלטפורמת ענן לשירותים מנוהלים

HashiCorp השיקה את שירות HashiCorp Cloud Platform (HCP), שמטרתו להנגיש את כל התוכנות של החברה כשירות מנוהל באופן מלא. כמו כן, החברה הודיעה על זמינות גרסת הבטא הציבורית של העדכון ל-HashiCorp Terraform, הכולל דוגמאות של כלי קוד פתוח לקונפיגורציה של תשתית IT, המוסיפות יכולות workflow נוספות. לאלו נוסף גם עדכון ל-Nomad, המנהל קלאסטרים ומתזמן אותם עבור containerized application environments ותומך בריבוי קלאסטרים וב-Container Network Interface שהוגדר על ידי Cloud Native Computing Foundation. 


מיקרוסופט רוכשת את Cyberx הישראלית

מיקרוסופט הודיעה שתרכוש את חברת אבטחת הסייבר הישראלית Cyberx, המפתחת פתרונות לאבטחת סייבר לתשתיות IoT. באמצעות הרכישה הנוכחית מיקרוסופט מעוניינת לשפר את יכולות האבטחה הקיימות של Azure IoT. שילוב הטכנולוגיה של Cyberx תספק אבטחה מקצה לקצה להתקני IoT מנוהלים ולא מנוהלים ותאפשר לארגונים להגיב במהירות לאיומי אבטחה. סכום העסקה לא פורסם, אך בחודש מאי דווח שהיא מוערכת ב-165 מיליון דולר.


AWS ופורמולה 1 משיקות 6 סטטיסטיקות חדשות לביצועי מרוצים

AWS ופורמולה 1 מציגות 6 סטטיסטיקות חדשות שיופקו מחיישנים שיותקנו על מכוניות פורמולה 1, ויציגו נתוני זמן אמת על המרוצים, כולל השוואת ביצועים של הרכבים המשתתפים. הסטטיסטיקה הראשונה תושק כבר במרוץ שיתקיים ב-3–5 ביולי באוסטריה. הסטטיסטיקות שיוצגו הן: ציוני ביצועי הרכב להשוואה בין ביצועי הרכבים המשתתפים במרוץ; מהירות נהג אולטימטיבית השוואתית, להשוואה בין מהירויות נהגים במהלך ההיסטוריה לקביעת הנהג המהיר ביותר; ביצועי מהירות בפניות, להבנת יכולת ההתמודדות של הנהגים עם פניות; דירוג כישורי הנהג; התפתחות הנהג/הצוות וביצועים במהלך העונה כולה – בסטטיסטיקה זו מצטברים נתוני העונה כולה כדי להסיק מסקנות ממרוץ למרוץ; תחזיות מוקדמות על פי אימונים והקפות קודמות, כדי לחזות איזו קבוצה עומדת לנצח במרוץ הספציפי.


Schrödinger חבר ל-Google Cloud במאבק בנגיף הקורונה

מעצב המולקולות הדיגיטלי Schrödinger משתמש בשותפותו עם Google Cloud למציאת פתרון פוטנציאלי לנגיף הקורונה כחלק משיתוף הפעולה הגלובלי של Big Pharma. שרדינגר מתכנן להשתמש במשאבי הענן המסיביים של הענן של גוגל כדי לבדוק מיליארדי מולקולות קטנות בכל שבוע, מתוך מטרה למצוא את אלו שעשויות להתאים לחלבונים מסוימים, ובאופן זה לאתר במהירות רבה יותר טיפול רפואי כנגד הנגיף.



הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה 1:

מישהו מוכן להסביר לי מה הסיבה שאם אני לוקח אינסטנס עם ssd מובנה למה אני לא יכול להגדיר לו גיבויים?


תשובה 1:

הדיסק נמצא פיזית על ה-HYPERVISOR, הוא לא נמצא במקום אחר כמו EBS, שאז אמזון יכולים לעשות לו SNAPSHOT, אם השרת מת או כיבית אותו, הלך הדיסק וכל מה שיש בו. תתייחס לדיסק כאל רכיב זמני, אל תשים שם דאטאבייסים או חומר חשוב (אלא אם זה חלק מקלסטר)


שאלה 2:

האם ניתן לקבע את ה-ASG שלא יהרוג את המכונות תחתיו כשמעבירים אותם למצב של stopped?


תשובה 2:

תוכל דרך הממשק:

1. להגדיר את המכונה הרצויה במצב של Scale In Protection.

2. להשהות את תהליך ה-Termination.

דרך נוספת היא (במידה וקיימת יותר ממכונה אחת) הינה להעביר את המכונה (דרך ה-ASG) למצב של Standby. במצב זה, המכונה לא מקבלת תעבורה ובעצם "משוייכת" ל-ASG, אך לא נכללת כמכונה פעילה. שים לב, שבמצב זה המערכת תשאל אותך אם ברצונך להעלות מכונה אחרת במקומה.


שאלה 3:

מישהו יודע/ת אם אפשר לראות בפורטל של Azure מתי מכונה מסוימת היתה פעילה לפני כחודשיים ? ואיך ? תודה

תשובה 3:

ב activity log תוכל לראות אם היו פעולות של כיבוי או הדלקה ולהסיק מזה.

https://faultbucket.ca/2019/05/get-azure-vm-uptime-sorta/?fbclid=IwAR16Od0O8_Bj2YLcKcA_CMe93u6BoY1PI1OHXqkWxk-s65XdVT0dnixm-yA

  


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות