✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

14.06 - השבוע בעננים: מהדורה 128

IsraelClouds
|
June 14, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

השבוע הפינה בחסות: Azure Synapse Analytics

מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

אנחנו ב- IsraelClouds גאים להכריז על אירוע הענן הוירטואלי הגדול והמקצועי שנראה אי פעם בישראל, אשר יתקיים בראשון הבא!

למעלה מ-40 מרצים, 5 מסלולי תוכן מקצועיים ומתחם Expo וירטואלי לנטוורקינג איכותי (מחפשים עבודה?עובדים? לידים? אז זה המקום שלכם בכנס) 

אל תשכחו להירשם: https://www.israelcloudsummit.com/

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בארץ ובעולם:

AWS Amplify זמין כעת למפתחים

אמזון שחררה לשוק את Amplify iOS ואת Amplify Android, שהן חלק מ-Amplify Framework. שתי הפלטפורמות הללו כוללות ספריות וכלים, המאפשרים למפתחי מובייל לבנות יישומים מותאמים ומאובטחים בענן. העבודה עם השירותים הללו מספקת למפתחים ממשק פשוט, שנותן להם את כלי העבודה הטובים ביותר עם פשטות תכנותית. כיום AWS Amplify זמין למפתחים בחינם, והמשתמשים משלמים רק על שירותי backend, שהיישומים שלהם משתמשים בהם, מעל התעריף החינמי. 

IBM Cloud נפל שוב

מסיבה שאינה ברורה, IBM Cloud הפסיק את פעולתו, ויחד איתו הפסיקו לפעול גם השירותים הרבים המתארחים עליו. נראה כי מדובר בבעיה עולמית שנובעת מבעיית רשת, אולם אין אינדיקציה ברורה לכך. התקלה גרמה לכך שגם חשבון הטוויטר של IBM Cloud השתתק. בחודש מרץ IBM סבלה מבעיה דומה, כאשר ה-data center שלה בדאלאס הפסיק לעבוד.

Synechron ו-Google Cloud משתפות פעולה בבניית מרכז מצוינות

Synechron Inc, ספקית טכנולוגיית שירותים פיננסיים עולמית, התקשרה עם Google Cloud, כדי לבנות את מרכז המצוינות שלה ולהרחיב את שירותי הענן שהיא מציעה ללקוחותיה. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר ל-Synechron לספק ארכיטקטורת פתרונות מבוססי ענן ללקוחותיה ולהקים עבורם ענן לפעילויות עסקיות חדשות. מרכז המצוינות הגלובלי יכלול ארכיטקטים, מהנדסי נתונים ומפתחים בעלי ניסיון בעיצוב ובפיתוח שירותים המתארחים בענן. שיתוף הפעולה של Google Cloud, כמו גם של AWS ו-Microsoft Azure, עם ספקיות של טכנולוגיות שונות ו-IT, מבטיח שחברות טכנולוגיות יקבלו את האמצעים המקצועיים והטובים ביותר הנדרשים לעבודה עם לקוחותיהן.


הצטרפו לקבוצה של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:



שאלה 1:

יש לי מכונה באמזון שעליה מאוחסנים מספר אתרים. לכל אתר יש ip משלו ו-dns משלו. מעוניין להוסיף ssl. אשמח לדעת מהי הדרך המומלצת..


תשובה 1:

למה לא פשוט להגדיר CloudFront לכל אתר שיש לך מאחורי השרת, אמרת שיש IP לכל אתר כבר, חושב שיהיה לך פשוט מאוד לפחות בשביל לעשות POC, תהנה על הדרך מהיכולת להצמיד ACM שזה בחינם ומנוהל וגם הגנה של Shield עבור מתקפות DDoS.


שאלה 2:

שאלה קטנה בנוגע לTF. הקמתי פרויקט מסוים בAWS שמכיל 3 סביבות שונות שיושבות תחת חשבונות נפרדים (DEV/STG/PRD). את ההפרדה ביניהם ביצעתי עם tfvars ככה שיש לי dev.tfvars,stg.tfvars,prd.tfvars. אם אני רוצה להחריג TF FILE מסוים שלא ייושם אם ה-tfvars שאני משתמש בו הוא dev למשל, במקרה שלי יש לי קובץ TF שמרים FRONT END ALB שאני כן רוצה שייושם עבור סביבת ה-STG וה-PRD אך לא עבור ה-DEV.

 איך אפשר לבצע את זה?


תשובה 2:

נשמע שאתה צריך לעשות את זה ברמת resource שמנוהל ע״י TF ולא להחריג קובץ ספציפי (אם הבנתי אותך נכון) ואז אתה יכול להשתמש בלוגיקה של תנאים שבודק באיזה סביבה אתה ואז להחליט האם לייצר / לא לייצר את ה-resource


שאלה 3:

יש אפשרות לשלוח התראה למייל כאשר מגדירים ב-NSG חוק שמאפשר גישה פתוחה מהאינטרנט לשירות או לשרת מסויים? ז"א, נניח שמישהו מגדיר חוק שמאפשר גישה ל-RDP או SSH מ-Source של 0.0.0.0/0 (Internet)?


תשובה 3:

you can find the builtin policy definitions in the following link: https://docs.microsoft.com/en-us/azure/governance/policy/samples/built-in-policies. check the network section, you can also create your own custom policies

רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות