✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

23.2 - השבוע בעננים: מהדורה 112

IsraelClouds
|
February 23, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

השבוע הפינה בחסות: IsraelClouds AI-ML Forum #8


מתחילים את השבוע עם סיכום השבוע החולף בעננים. כמו תמיד, כל מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו: support@israelclouds.com

סיכום השבוע בתחום מחשוב ענן בארץ ובעולם:

שוק תשתיות הענן משתלם ביותר: הגיע להכנסות של 30 מיליארד דולר ברבעון האחרון של 2019

חברת האנליסטים Canalys מדווחת כי שוק תשתיות הענן הגיע להכנסות של 30.2 מיליארד דולר ברבעון הרביעי של 2019. מיקרוסופט דיווחה על הכנסות של 12.5 מיליארד דולר בתקופה זו מכלל הכנסות הענן, אך ב-Canalys מעריכים שרק 5.3 מיליארד דולר הגיעו מתשתיות Azure. באמזון, לעומת זאת, הכנסות הענן הטהורות עומדות על 9.8 מיליארד דולר, מתוך 9.95 מיליארד דולר המיוחסים לעסקי התשתית שלה. גוגל, שהיא הספקית השלישית בגודלה, הגיעה להכנסות של 1.8 מיליארד דולר ברבעון זה מתשתיות, כאשר כלל ההכנסות שלה הגיעו ל-2.61 מיליארד דולר, אך סכום זה כולל גם הכנסות מתוכנה.

 

שירות אבטחת כרטיסי האשראי של AWS זמין כעת

מרכז האבטחה של שירותי האינטרנט של AWS תומך כעת בבדיקות אבטחה אוטומטיות המותאמות לדרישות תקן אבטחת הנתונים של תעשיית כרטיסי האשראי (PCI DSS) בגירסה 3.2.1. שירות זה זמין ברוב העולם, ומאפשר למשתמשי הקצה להשתמש בכרטיסי אשראי בביטחון רב יותר. תקן PCI DSS של AWS כולל בתוכו 32 כלים אוטומטיים, שמטרתם לעזור למשתמשים הנדרשים להשתמש בתקן PCI DSS. באוסטרליה לדוגמה, כל בעלי העסקים המקבלים כרטיסי אשראי חייבים לעמוד בתקן האבטחה, ללא קשר לגודל העסק שלהם.


Azure של מיקרוסופט מאמצת את פתרון הבלוקצ'יין של Lition

חברת Lition הודיעה כי מיקרוסופט הכניסה את פתרון הבלוקצ'יין שלה ל-Azure.  דבר זה הופך את מיקרוסופט לחברה הראשונה שמכניסה את בלוקצ'יין לשירותי הענן שלה, ובכך היא ממשיכה להיות בחוד החנית של החברות המאמצות את בלוקצ'יין.

שילוב הבלוקצ'יין של Lition בתוך Azure מאפשר לארגונים שונים ברחבי העולם לפתח, לבדוק ולפרוס שרשראות צידיות ויישומים של Lition בלחיצת כפתור, ובכך להפוך את בלוקצ'יין לנגיש לכל הארגונים ברחבי העולם המשתמשים ב-Azure.


GCP רוכשת עוד חברה! והפעם, את חברת Cornerstone Technology 

Google Cloud הודיע כי רכשה את חברת ה-IT, בכדי להעביר את עומסי העבודה של הלקוחות, לענן של גוגל. סכום העסקה לא פורסם, אך לאור מסע הקנייה הנרחב של גוגל בשנה החולפת (בזמן כהונתו של תומאס קוריאן כמנכ"ל), ניתן להסיק כי החברה מנסה להדביק בכל מחיר את קצב המתחרות שלה - אמזון ומיקרוסופט. בחברה אומרים כי הרכישה האחרונה תעזור לגוגל, "לחדש" את התשתיות והיישומים של הלקוחות בענן.

הקבוצות של קהילת מחשוב הענן בישראל

שאלות ותשובות מהאקו-סיסטם שלנו השבוע:

שאלה 1:

יש מערכת שבה כמה דוקרים שונים. רציתי את הבנייה לעשות ב-docker in docker אבל בשביל לקצר את זמן הבנייה לעשות mount חיצוני לדוקר שבונה אותם. איפה ש-docker מאחסן את האימגים, ככה שיהיה שימוש חוזר ב-layers. זה פשוט קצת מגמגם לי - פעם רץ חלק פעם נתקע. למישהו יש ניסיון בעבודה עם docker in docker?


תשובה 1:

במידה ויש לך הרבה layers הייתי בודק מה יוצא כל כך הרבה, היות ומבחינת עבודת עם docker רצוי כמה שפחות layers. באשר לשאלה אם אתה שולט במכונה שבונה את ה-docker-ים, הייתי מושך אליה מראש (תקופתית) את הבסיס של כל ה-images הרלוונטים באותה מכונה. ברגע שזה מפוצל להמון מכונות אתה יוצר תלות לרשת בינהם ופותח פתח לצוואר בקבוק נוסף.


שאלה 2:

אני צריך להגדיל דיסק קשיח למכונת windows שנמצאת על aws. ראיתי שאפשר להגדיל volume. זה עובד תקין?

תשובה 2:

אפשר לעשות resize בלייב באמזון, לפעמים זה לוקח נצח אז בפרודקשן יוצרים חדש. אח"כ resize ב-disk management בווידנוז.

שאלה 3:

אהלן קהילה, מחפש פתרון להנגשת מסמכים עם מידע חסוי לצוותי שטח ללא צורך בהורדת הקובץ למכשיר ואפשרות להצפנת הקבצים והעברתם במייל.


תשובה 3:

Azure information protection יכול לתת לך מענה יחד עם 365.


רוצים להתעדכן בתכנים נוספים בנושאי ענן וטכנולוגיות מתקדמות? הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ותמיד תישארו בעניינים > להרשמה


מקווים שנהניתם.

צוות IsraelClouds


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות