✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.09 - The French Gaming Challenge

IsraelClouds
|
September 2, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

הצרפתית, שפת השאנסונים והרומנטיקה ומהשפות הנפוצות בעולם, היא גאוות האומה הצרפתית. על מנת להקל על לימוד השפה היפה הזו, תתקיים לראשונה בישראל תחרות האקתון בשם The French Gaming Challenge לפיתוח גישה חדשנית, אינטואיטיבית ומהנה ללימוד צרפתית.

בתחרות, שנועדה לקדם את הדימוי הדינמי והחדשני של השפה הצרפתית, ישתתפו מפתחי משחקים עצמאיים, מורים לצרפתית, מעצבי חווית וממשק משתמש. במשך 27 שעות, הם יעבדו ברצף על פיתוח משחק וידאו המיועד לטלפון חכם, מחשב, אינטרנט או כל פלטפורמה דיגיטלית אחרת, וכל זאת במטרה לשפר את חווית לימוד השפה הצרפתית, ובייחוד את חוויית הדיבור.

המפתחים בהאקתון יעבדו על תשתית הענן של אורקל בעזרת מנטורים מאורקל שיסייעו להם להשתמש בכלי הפיתוח המתקדמים בענן של החברה.

ההאקתון, שייערך כחלק מעונת ישראל-צרפת 2018 וחלק מאירועי יריד החדשנות DLD בתל אביב, הוא יוזמה של המכון הצרפתי בישראל בשיתוף עם אורקל ישראל, משרד החינוך, Orange, Business France French Tech Israel,  ובתמיכת: אוניברסיטת תל אביב, GameIS, BLEE, Gymglish (Frantastique), MerkSpace, ST Electronics Reverso Context.

האירוע יתקיים בנוכחות הגברת הלן לה גל שגרירת צרפת בישראל; הגב' ססיל קאיו-רובר, אוצרת כללית עונת ישראל-צרפת עבור צרפת; מר משה זעפרני, מנהל אגף שפות במשרד החינוך; ודוריס עובדיה, מנהלת תחום דעת צרפתית במשרד החינוך.

חבר שופטים מומחים שנבחרו על ידי שגרירות צרפת בישראל, יבחרו ברעיונות המקוריים והחדשניים אשר מפתחיהם יזכו בפרסים:

• פרס ראשון: 6 כרטיסי טיסה תל אביב/פריז כולל לינה כדי להציג את הפרויקט לאנשי מקצוע בתחום ה-Ed-Tech ב"איל דה פרנס", אזור המטרופולין של פריז.

• פרס שני: שעונים חכמים (Huawei Watch 2) לכל חברי הצוות הזוכה.

• פרס שלישי: קורסי צרפתית שיועברו על ידי מורי המכון הצרפתי בתל אביב, בכיתה ואון-ליין.

לדברי אסף סובול, מנהל פיתוח עסקי באורקל ישראל: "כחברה בינלאומית, העובדים הרבים של אורקל ברחבי העולם מדברים שפות שונות, בהן גם צרפתית. אנו שמחים להעמיד לרשות המפתחים את כלי הפיתוח בענן המתקדמים ביותר של אורקל על מנת לתרום להנגשת השפה הצרפתית לציבור הרחב, לתקשורת והבנה הדדית".

לדברי ברברה וולפר, יועצת תרבות ומנהלת המכון הצרפתי בישראל: "מטרת ההאקתון היא לפתח פתרון ללימוד צרפתית שיהיה מהנה וחדשני. האתגר הזה משמעותי כיוון שהצוות המנצח יוכל לפתח את הפרויקט שלו ולממשו. מעבר ללימוד הצרפתית, מדובר במשחק שיקל על הלימוד של שפות אחרות, בעידן הגלובלי שבו התקשורת וההבנה ההדדית כל כך חשובות."

הארוע יתקיים במשרדי המכון הצרפתי בישראל, שדרות רוטשילד 7, תל אביב יפו, ביום חמישי 6.9 בשעה 09:00 בבוקר ועד 11:00 ביום שישי 7.9. ביום שישי, 7 בספטמבר, הקהל הרחב מוזמן להגיע בשעה 10:00 להצגת הפרויקטים ולאחר מכן להכרזה על הפרויקט המנצח.

האירוע מתקיים במסגרת העונה המשולבת ישראל-צרפת 2018, אשר במסגרתה מתקיימים למעלה מ-120 אירועים במגוון תחומים: חינוך, כלכלה, מדע, חדשנות, תיאטרון, מוסיקה, ספרות, מחול, קולנוע ואמנות עכשווית.

לפרטים: לחץ כאן

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות