✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

11.07 - קבוצת טבת עוברת לענן של אורקל

IsraelClouds
|
July 11, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

קבוצת טבת, המספקת שירותים לוגיסטיים לגדולי היבואנים והיצרנים בארץ, תשדרג את תשתיות ה-IT שלה - משרתים מקומיים לתשתית בענן של אורקל. התשתית החדשה תשמש לניהול שרשרת האספקה מהנמל ועד הלקוח. כמו כן, הענן ישמש כתשתית בהיערכות של קבוצת טבת לתמיכה בלקוחות מסחר אלקטרוני (E-commerce)

קבוצת טבת שירותים לוגיסטיים עוברת לתשתית הענן של אורקל (OCI). טבת, המספקת שירותי לוגיסטיקה לכ-120 יבואנים ויצרנים מהגדולים בארץ, באמצעות 4 אתרים לוגיסטיים, תבסס בענן אורקל את ניהול שרשרת האספקה מהנמל ועד הלקוח ברמת היעילות והמהירות הגבוהה ביותר.

קבוצת טבת מספקת מגוון פתרונות לוגיסטיקה בשרשרת האספקה, מרגע הגעת הסחורה לנמל ועד מסירתה ללקוח. הקבוצה מעסיקה כ- 300 עובדים והיא מפעילה ארבעה מרכזים לוגיסטיים (מרלו"גים) באתרים הבאים: פארק נמלי ישראל באשדוד, פארק לב הארץ בצומת קסם, כפר-סבא ואבן יהודה. שטחם הכולל של המרלו"גים הוא כ-50 אלף מ"ר. לקבוצה יש כ-120 לקוחות במיגוון תחומים: ציוד רפואי, תרופות, ציוד תעשייתי, ציוד מוסדי, אופנה, רכב וחלקי-חילוף, קמעונאות, מזון ועוד. בין לקוחותיה: טבע, Fox, Schwarzkopf, Henkel סוד, רשת To Go, ומותגים רבים אחרים.

עד היום החברה השתמשה בחוות שרתים משלה ובמערכת ייעודית לניהול מחסנים (WMS-Warehouse management system) על בסיס נתונים של אורקל. המערכת מנהלת עשרות אלפי מק"טים ומאות אלפי תנועות בשנה. פעילות זו היא מורכבת ביותר הן בשל מיגוון הפריטים, הן בשל ריבוי כתובות האיתור (מסומנות בברקוד), והן בשל ריבוי תנועות לוגיסטיות (קבלה, פיזור, שינוי מיקום, ליקוט, וכו').

לאחרונה, קבוצת טבת נדרשה להעלות גרסה חדשה במערכת, ולשם כך לצרוך כוח מחשוב גדול יותר. המהלך דרש את החלפת השרתים הקיימים של קבוצת טבת, שחברת מלם תים מנהלת ומתחזקת כשירות מנוהל. בקבוצה התלבטו אם לשדרג שרתים מקומיים או לצאת לשירותי ענן, ולאחר תהליך בחינה ממושך שהקיף את כל האפשרויות בשוק, הנהלת טבת בחרה בתשתית המוכחת של אורקל בענן.

הפרויקט החל בחודש מאי והוא צפוי להסתיים במהלך החודש הקרוב. הקמת התשתית החדשה בענן מבוצעת באמצעות חטיבת הייעוץ המקצועי של אורקל (OCS) בניהולה של מלם תים, שתמשיך לנהל את התשתית החדשה בענן ואת שאר המערכות לאחר העלייה לאוויר. פרטנר תקשורת היא הצלע השלישית בפרויקט אשר מנהלת את כלל נושא הרשת והחיבוריות בין האתרים השונים של קבוצת טבת בארץ ולחיבוריות לענן אורקל.

לדברי דדו מסיקה, מנכ"ל ובעלים קבוצת טבת: "עולם הלוגיסטיקה הולך והופך מתוחכם יותר ויותר. הצורך בגיבוי טכנולוגי ברמה גבוהה הופך לחלק בלתי נפרד מהעולם הזה, כיוון שמערכת מידע שלא עובדת אצל ספק לוגיסטי מוביל משביתה פעילות חברות עם מחזור עסקי עצום (מעשרות מיליוני ₪ עד מיליארדי ₪). בחרנו בענן אורקל כיוון ששרידות היא נושא בעל חשיבות עליונה מבחינתנו - אם קורה משהו באחד האתרים, כל השאר חייב להמשיך לעבוד. גם אבטחת המידע הוא פרמטר חשוב, כיוון שיש לנו מידע רגיש של לקוחות גדולים, ורצינו להבטיח כיסוי ברמה טובה".

דדו מסיקה, מנכ"ל ובעלים קבוצת טבת
דדו מסיקה, מנכ"ל ובעלים קבוצת טבת

לדברי עומרי סטון, מנהל מכירות ענן באורקל ישראל: "קבוצת טבת הינה החברה הראשונה בתחומה בישראל, שמיישמת מהלך של העברת כלל מערך ה-IT שלה לענן. חברות שליבת הפעילות שלהן מבוססת על מערכות ניהול מחסנים מתוחכמות, זקוקות לתשתית יציבה, מאובטחת ובעלת שרידות ברמה הגבוהה ביותר. בעולם ה-SMB בכלל ובענף הלוגיסטיקה בפרט, מקצוענות היא שם המשחק. התחרות בין המותגים היא על Time to market ועל שירות ללקוח, כלומר - תוך כמה זמן המוצר יכול להגיע ללקוח הסופי. כדי לספק יכולות כאלו, נדרשת תשתית ענן אמינה, חזקה ומאובטחת כפי שאורקל מספקת בתשתית הענן שלה".

עומרי סטון, מנהל מכירות ענן באורקל ישראל
‍עומרי סטון, מנהל מכירות ענן באורקל ישראל

ענן אורקל ישרת את קבוצת טבת גם כתשתית עתידית ללקוחותיה הקמעונאים, שעוברים יותר ויותר לתהליכי E-commerce. לדוגמה, רשתות אופנה המוכרות גם באינטרנט, והן רגישות לגמישות במתן השירות ולמהירות התגובה ללקוח.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות