✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

30.03 - אלכס ורשבסקי (בן 41) מונה למנהל מכירות ופיתוח עסקי בטנגרם מבית מטריקס

israelclouds
|
March 30, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

אלכס ורשבסקי (בן 41) מונה למנהל מכירות ופיתוח עסקי בטנגרם מבית מטריקס, המתמחה במתן פתרונות איכותיים ומקצועיים של ייעוץ טכנולוגי, מיקור חוץ (Outsourcing), פיתוח, פרויקטים ומכירה ויישום של מוצרי תוכנה ותשתית. במסגרת תפקידו יהיה אמון על המכירות והפיתוח העסקי של מוצרי התוכנה של IBM.

ורשבסקי עוסק בעולם התוכנה למעלה מ-20 שנה. הוא שימש במגוון תפקידים בחברת IBM, בה עבד במשך 14 שנים. בין היתר שימש כארכיטקט תוכנה, מנהל פיתוח ומנהל מכירות. כמו כן, בעברו ניהל את מחלקת המכירות של חברת Manageware ובחמש השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל הסטארט אפ הישראלי לשירותי תוכנה מבוססי ענן, Fixico, אותו ייסד. ורשבסקי למד תואר ראשון בניהול ומדעי המחשב באוניבריסטה הפתוחה.

אודות טנגרם

חברת טנגרם סופט, חברה בת של מטריקס, היא מהחברות המובילות בישראל במתן שירותים בתחום טכנולוגיות המידע. החברה, שפועלת בתחום החל משנת 2000, מונה למעלה מ-300 עובדים ומספקת פתרונות איכותיים ומקצועיים של ייעוץ טכנולוגי, מיקור חוץ, פרויקטים ומוצרי תוכנה ותשתית.

טנגרם מתמחה במגוון רחב של תחומים כגון SOA ואינטגרציה, תשתיות IT ו-DBA, עולם ה-MF,‏ JAVA/J2EE ועולמות פיתוח נוספים, מערכות ניהוליות: ERP , CRM, BI ואבטחת מידע.

טנגרם הינה שותף עסקי בכיר של חברת IBM וזוכה למעמד ייחודי של Premier Level שהינו רמת השותף הגבוהה ביותר. במסגרת שיתוף פעולה זה טנגרם מתמחה במכירת מוצרי IBM, ביצוע פרויקטים משותפים, הטמעה, יעוץ והדרכה של סל המוצרים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות