✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.05 - טמפו משקאות בע"מ הטמיעה את מערכת הגיבוי והניהול של Commvault

IsraelClouds
|
May 16, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

טמפו משקאות בע"מ, אחת מחברות המשקאות המובילות והוותיקות בישראל, הטמיעה את Commvault Advanced Data Protection, מערכת הגיבוי והניהול של Commvault, מובילה עולמית בגיבוי, ניהול, אחזור, ארכיב וענן לארגונים. הפלטפורמה החדשה מאפשרת לטמפו לבצע גיבויים בפשטות ובקלות לכל מערכת הקיימת בארגון – בין אם זה הפלטפורמה הטכנולוגית SAP Hana, פתרונות מבוססי ענן כגון Office 365 ועוד, וכל זה במערכת גיבוי אחת בלבד. את הפרויקט הטמיעה בהצלחה חברת We Ankor.

בעבר עבדה טמפו עם מערכות מיושנות שלא תמכו באופן מלא בגידול של החברה ובצרכים העסקיים שלה. לאחר בחינת הפתרונות הקיימים בשוק, בחרה החברה במערכת האחודה של Commvault המאפשרת לבצע גיבוי למגוון רחב של מערכות על גבי פלטפורמה אחודה אחת, מאיצה את המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית ומותאמת לכללי הרגולציה המחמירים ביותר.

אהוד הומינר, מנהל תשתיות וטכנולוגיה בטמפו משקאות בע"מ: "בזכות המעבר לפתרון הגיבוי והניהול של Commvault, אנו נהנים מגיבויים איכותיים שניתן לעשות בהם שימוש בקלות ובמהירות, כשהכל נמצא תחת מעטפת אחת. אם בעבר היינו זקוקים למספר מערכות גיבוי לסביבות הארגוניות שלנו Commvault מאפשרת לנו לבצע את הגיבוי על מערכת אחת, כך אנו חוסכמים משמעותית בעלויות ה-IT הארגוניות שלנו. הצוותים של Commvault ו-We Ankor ביצעו את ההטמעה במהירות וללא תקלות והתקלות מיוחדות".

איתן מארבי, Commvault ישראל: "טמפו זאת דוגמא לארגון שבחן באופן מעמיק את המערכות שלו וחשב כיצד ניתן לייעל את העבודה ולהרוויח את המקסימום הניתן מהגידול במידע. המעבר ל-Commvault כלל החלפה של כמה מערכות ונתן מענה לכלל הסביבות, הוירטואליות והפיזיות, בצורה פשוטה וניהול אחיד.

איתן מארבי, קרדיט עידן רצון
‍איתן מארבי, קרדיט עידן רצון

מעבר לכך, באמצעות Commvault כיום יש מענה גם לאפליקציות מתקדמות וקריטיות כגון SAP HANA שמהווה את לב ליבו של ביצוע התהליכים בארגון.

בטמפו השכילו ובחרו לדאוג לגיבוי וניהול המידע בענן בטענה שלמרות המרחק הפיזי, המידע הזה עדיין שייך לארגון ובאחריותו לדאוג לו. בעזרת Commvault גיבוי וניהול הענן הוא עניין פשוט ומתבצע כחלק מהניהול השוטף של הסביבות הארגוניות".

Commvault Advanced Data Protection מספקת לארגונים מגוון פיצ'רים ושדרוגים המשפרים משמעותית את גיבוי וניהול המידע בארגון וכך חוסכים בעלויות ה-IT - גיבוי ושחזור סביבות פיזיות ווירטואליות, ארכוב, קיטלוג ואינדוקס, ארכוב וניהול עותקי מידע ; ניהול רפליקציות וגיבוי לענן הציבורי והפרטי ; ניהול אתרי DR (Disaster Recovery) באמצעות יכולת רפילקציה של מערכות ואפליקציות מגוונות ; מנוע לניהול כפילויות ויכולות חיפוש מתקדמות עבור שירותי  eDiscoveryותמיכה ב GDPR ; הגנה על עמדות קצב ניידות ונייחות כולל הגנה מפני התקפות כופרה ואיבוד מידע, שיתוף מידע מאובטח ועוד.

אודות Commvault

הפלטפורמה של Commvault  מורכבת מהמערך הרחב בתעשייה, של מוצרים בתחום הגנת המידע ואחזור, ענן, וירטואליזציה, ארכיב, סנכרון, חיפוש מידע, ושיתוף קבצים. אלה עונים על המגמות המתפתחות בתעשייה, אזורי הצמיחה, ותרחישי שימוש ומכאן האימוץ המסיבי של הטכנולוגייה ע"י לקוחות רבים בארץ ובעולם.

הגרסה ה- 11 של מערך פתרונות Commvault  ממוצבת באופן ייחודי כדי לסייע ללקוחות לבנות את המידע שלהם, עם האצה של המעבר מניהול מידע מסורתי לסביבת נתונים מודרנית. זאת, תוך כדי שהם מחלצים תובנות עסקיות ומייצרים ערך חדש מההשקעה שלהם בטכנולוגיה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות