✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.07 - בזק בינלאומי ומיקרוסופט מרחיבות את שיתוף הפעולה העסקי בין החברות

IsraelClouds
|
July 2, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

בזק בינלאומי, שותפת זהב של מיקרוסופט בהטמעת פתרונות ענן, תספק לראשונה בישראל שירותי קול ושיחות ללקוחות-Office 365 של מיקרוסופט

חברת בזק בינלאומי תספק שירותי שיחות מקומיות ובינלאומיות, כחלק מחבילת הפתרונות של Office 365 ואפליקציית  העבודה השיתופית, Microsoft Teams. בכך הופכת בזק בינלאומי להיות השותף ה-9 בעולם לאספקת הפתרון החדשני.

פתרון ראשוני מסוגו זה בישראל, נועד לספק ללקוחות את היכולת לשלב את אפליקציית העבודה השיתופית, Microsoft Teams המהווה מרחב משותף לעבודת צוות על-גבי Microsoft 365. אפליקציית  Microsoft Teamsממלאת תפקיד מרכזי בכל סוגי ההתקשרות מול לקוחות, שותפים ואנשי צוות, באמצעות סביבת עבודה המאפשרת שיתוף פעולה בזמן אמת (צ'אטים, עריכת קבצים משותפת, תיאום פגישות, חיבור לאפליקציות ארגוניות אחרות ועוד- והכל במקום אחד).

שירותי הקול והשיחות של בזק בינלאומי, יאפשרו ללקוחות לנהל כעת גם שיחות מקומיות ובינלאומיות באמצעות Microsoft Teams.

הפתרון יאפשר ללקוח לצרוך דקות שיחה שנקבעו מראש לכל עובד, יספק מספר רב של מנויים לכל ארגון ואף ייתן ללקוחות לשמור על מספרי הטלפון הנוכחיים שלהם. הפתרון מבוסס על טכנולוגיית SIP Trunk, המאובטחת על-ידי בזק בינלאומי.

בצד התשתיתי החדשנות היא בכך שמעתה לקוח עסקי יצטרך רק חיבור לרשת האינטרנט ואוזנייה שמתחברת למחשב על לקבל שירותי תיקשורת מלאים ואינו צריך יותר לנהל שרתים, מרכזייה ומכשירים. המשמעות היא מתן שירותי תקשורת פנים ארציים ובינלאומיים באמצעות ענן מלא כאשר כל מה שנדרש מלקוח עסקי הוא קו אינטרנט בלבד. כל השירותים יינתנו כ SAAS מלא על ידי בזק בינלאומי.

רון גלב, סמנכ"ל פתרונות עסקיים בבזק בינלאומי: "הצורך בפתרון קולי על גבי פלטפורמת Office 365, מהווה צעד נוסף בהתפתחותו של עולם טכנולוגיות הקול לתשתיות הארגוניות ולעולמות שיתוף הנתונים. בזק בינלאומי מספקת ללקוחותיה פתרון שלם, כחלק מאסטרטגיית השירותים שאומצה על-ידי החברה שמשימתה  היא להוביל את המגזר העסקי בישראל, על-גבי גל השינויים הטכנולוגיים הבא. אנו שמחים להשיק את השירות בישראל ושמחים על ההזדמנות להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם מיקרוסופט, לטובת לקוחותינו.

אבי ביניא, סמנכ"ל חטיבת השותפים במיקרוסופט ישראל ציין כי " הכרזה זו מהווה נדבך נוסף בשותפות החזקה בין מיקרוסופט ובזק בינלאומי כשותף מוביל במכירת והטמעת שירותי Azure ו Office365. השילוב בין בזק בינלאומי כספק תקשורת מוביל בישראל על גבי פלטפורמת Office 365 יאפשרו ללקוחותינו למקסם את יכולות העבודה השיתופית בארגונם בצורה היעילה והחסכונית ביותר עבורם".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות