✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

11.03 - מינויים חדשים בחברת Synamedia

IsraelClouds
|
March 11, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

אמיר הוכבאום, לשעבר סמנכ"ל מו"פ באלוט תקשורת, ימונה לסמנכ"ל אבטחה, אבידן למדן, לשעבר סמנכ"ל בכיר לאסטרטגיית מוצר וחדשנות ב-Kaltura, ימונה לסמנכ"ל לניהול מוצר פלטפורמה

המינויים הם חלק ממהלך להגדלת מרכז הפיתוח בישראל ובעקבות הקמתה של Synamedia כחברה עצמאית עם התנתקותה מסיסקו

חברת Synamedia, שהוקמה לאחרונה לצורך רכישתה של חטיבת הווידאו של סיסקו, מודיעה על שני מינויים חדשים בצמרת החברה: אמיר הוכבאום ימונה לסמנכ"ל אבטחה, אבידן למדן ימונה לסמנכ"ל ניהול מוצר של פלטפורמות הוידאו החדשניות.

Synamedia, העוסקת בפיתוח פלטפורמת וידאו קצה אל קצה מהמתקדמות והמובילות בעולם, מונה בין לקוחותיה את מפעילות שידורי הטלויזיה והסטרימינג וכן את יצרניות התוכן הגדולות ומהמובילות בעולם, בהן: AT&T, Sky Verizon, Viasat, Foxtel, Disney,, Vodafone, Comcast ועוד. החברה, שצמחה מ NDS -  הירושלמית, התמזגה לתוך חטיבת הווידאו של סיסקו. לאחרונה החברה התנתקה מסיסקו, ועל בסיס העומק הטכנולוגי, הידע והנסיון של NDS קמה כחברה עצמאית הפועלת להמציא מחדש את עולמות הוידאו והטלויזיה, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת כגון ענן, למידת מכונה ויישום שיטות מתקדמות של אבטחת מידע לעולם הוידאו.

אמיר הוכבאום מביא איתו נסיון עצום בעולם התקשורת. ב – 10 השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל מו"פ באלוט תקשורת, ולפני כן שימש כסמנכ"ל מו"פ בענקית התקשורת Avaya וכמנהל הסניף הישראלי של החברה, כסמנכ"ל תפעול ב – Axerra, המתמחה בפתרונות תקשורת ועוד. במסגרת תפקידו החדש יעזור אמיר למנף את הידע הנרחב שקיים Synamedia בתחומים של מניעת פיראטיות ובטכנולוגיות וידאו ויסייע לבנות מנוע צמיחה חדש לחברה על ידי עיצוב, פיתוח והטמעה של פתרונות חדשניים למלחמה בפיראטיות תוך שימוש בטכנולוגיות ושיטות חדשניות פיראטיות.

אמיר הוכבאום

לאבידן למדן ניסיון עשיר בעולם הוידאו, הן מהבחינה הטכנולוגית והן מהפן העסקי. בשנים האחרונות שימש כסמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה ב– Kaltura, ולפני כן כ – CTO וסמנכ"ל מו"פ של TVinci, ספקית פתרונות וידאו על גבי רשת האינטרנט שנרכשה על ידי Kaltura, כמנהל פיתוח ב-NDS ועוד. במסגרת תפקידו יתמקד בניהול פלטפורמת קצה אל קצה תוך מתן מענה לצרכים של הלקוחות השונים, בין אם אלה בעלי תוכן הרוצים להציע שירות ישירות לצרכנים, ספקי שירותי סטרימינג, חברות תקשורת (Telco) הרוצות להציע שירות וידאו בנוסף לשירותים של אינטרנט וטלפון, וכן לקוחות מסורתיים של שירותי וידאו (PayTV) שרוצים להציע חווית משתמש מודרנית ותוכן נוסף שמגיע משירותי סטרימינג.

אמיר הוכבאום, סמנכ"ל אבטחה: "תחום אספקת הווידיאו למשתמשי הקצה עבר מהפיכה בשנים האחרונות. שחקנים חדשים, מודלים עסקיים שונים, טכנולוגיות ווידיאו ומעבר לשירות מבוסס אינטרנט. בה בעת, ולא מעט  בשל שינויים אלו, גדל האיום על זכויות היוצרים של בעלי התוכן ועל השירות הניתן על ידי ספקי שרות הווידיאו ובהתאם גדל הנזק הכלכלי הנגרם להם מצד גורמים פליליים שונים. כלל השינויים מציבים אתגרים מורכבים ומאלצים את המערכת כולה לחשב מסלול מחדש. מטרתנו הוא לפרוץ דרכים חדשות בתחום הטכנולוגי ובתחום המוצרי על מנת לספק הגנה מיטבית על התוכן ועל השירות בכל הרבדים, לבצע ניטור ומעקב אחר האיומים המתחדשים ולפעול למניעתם ולהסרתם. לשם כך הוכנסו לסינמדיה טכנולוגיות מתקדמות בפרט בתחום הבינה ולמידת מכונה, שוכללו יכולות המעקב אחר האיומים השונים ונמצאים בפיתוח כלי תגובה מתאימים".

אבידן למדן, סמנכ"ל לניהול מוצר פלטפורמה: "עבורי מדובר בסגירת מעגל אישית: את תחילת דרכי המקצועית עשיתי ב – NDS, ואני מצטרף לסינמדיה שהוקמה על בסיס הידע העשיר שנרכש ב - NDS. אם בתחילת הדרך ב - NDS האתגר היה להעביר את גופי השידור משידור אנלוגי לדיגיטלי, הצעד הבא של סינמדיה הוא להעביר אותם מעולם דיגיטלי ל – OTT (Over The Top), כלומר מתשתית ייעודית של כבלים ולוויינים לתשתית אינטרנט פתוח. סינמדיה יכולה לאפשר את המעבר זה בזכות טכנולוגיות מאוד מתקדמות והכרות אינטימית עם עולם הברודקאסט".

אבידן למדן

יעל פאינרו, סגנית נשיא בכירה לפיתוח תאגידי ומסחרי: "אמיר ואבידן מצטרפים לצוות המצוין של Synamedia בירושלים, ובראשו צבי גרסטל, כדי להוביל את השינוי בעולם הוידאו. הצטרפותם תסייע לחברה במהלך ההתחדשות הנרחב שאנחנו עושים, ועיקרו השקעה רבה במרכז הפיתוח הישראלי שלנו, שמייצר חדשנות המעצבת מחדש את תעשיית הוידאו. אנו רואים באתגרים החדשים על עולם הוידאו הזדמנות ענקית לייצור פתרונות חדשניים לטובת התעשייה ומשתמשי הקצה כאחד".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות