✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.01 - ענקיות אבטחת המידע סימנטק ופורטינט מאחדות כוחות: תספקנה את שירות אבטחת הענן המקיף ביותר

IsraelClouds
|
January 7, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

הפתרונות המשותפים יספקו בקרות אבטחה חיוניות בסביבת נקודות קצה, רשתות תקשורת וענן

פתרון הגנת נקודות הקצה של סימנטק ישולב בעתיד בפלטפורמת מארג האבטחה של פורטינט, ויספק ללקוחות מודיעין איומים בזמן אמת אשר ניתן לפעול לפיו

סימנטק (נאסד"ק: SYMC), חברת אבטחת הסייבר המובילה בעולם ופורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזו על הסכם שיתוף פעולה נרחב כדי לספק את פתרונות האבטחה המקיפים והעוצמתיים ביותר בתעשייה לסביבת הענן. יכולות הפיירוול של הדור הבא (NGFW) של פורטינט ישולבו בשירות אבטחת הווב (WSS) של סימנטק המסופק בענן. בנוסף, פתרונות הגנת נקודות הקצה של סימנטק ישולבו בפלטפורמת מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט. השותפות הטכנולוגית תאפשר לשתי החברות לספק ללקוחותיהם בקרות אבטחה חיוניות לסביבות של נקודות קצה, רשת וענן, הדרושות כדי לאכוף את מסגרת האבטחה Zero Trust.  

WSS, הנחשב לפתרון מוביל בתחום שער כניסת ווב מאובטח (Secure Web Gateway), הוא שירות אבטחת רשת פשוט לשימוש באמצעות הענן, אשר מספק הגנה נגד איומים מתקדמים, בקרת גישה ושמירה על מידע עסקי קריטי ליישום ענן מאובטח ובעל תאימות ושימוש ווב. השילוב של FortiGate – הפיירוול של הדור הבא של פורטינט עם ה-WSS של סימנטק נועד לספק את החבילה המקיפה ביותר של יכולות מניעת איומים המסופקות בענן בשירות היחיד הקיים היום בשוק.

קרדיט צילום: יח"צ פורטינט.

בנוסף לכך, פתרון הגנת נקודות הקצה של סימנטק ישולב בעתיד בפלטפורמת מארג האבטחה של פורטינט, ויספק ללקוחות מודיעין איומים בזמן אמת אשר ניתן לפעול לפיו ותגובה אוטומטית למתקפות המבוססות על פרצות ונוזקות מתקדמות.  טכנולוגיית ה-SD-WAN של פורטינט תקבל את ההרשאות הדרושות כדי לעבוד יחד בחיבוריות מלאה עם שירות אבטחת הווב של סימנטק באמצעות תוכנית אינטגרציית טכנולוגיה של שותפי סימנטק (TIPP). כחלק משיתוף הפעולה, שתי החברות מתכננות לעסוק בפעילויות שיווק משותפות.

"הצעד הראשון בשותפות הטכנולוגית בינינו נועד לספק לשוק את האבטחה הטובה ביותר מסוגה באמצעות השילוב בין בקרות הפיירוול המתקדמות ברמה הארגונית לשירות אבטחת הרשת המוביל בתעשייה של סימנטק", אמר ארט ג'ילילנד, EVP ומנכ"ל מוצרי אנטרפרייז בסימנטק. "באמצעות שותפות זו, אנו מקווים לספק ללקוחות שתי החברות את הכוח של פלטפורמת הגנת הסייבר המשולבת של סימנטק, המחוזקת על ידי ה-NGFW המוביל של פורטינט, בפתרון משולב, פשוט לפריסה ולשימוש".  

"הכרזת השותפות מאחדת בין שתי חברות מובילות בתעשייה כדי לספק יכולות ברמה ארגונית לאבטחת ענן, רשת ונקודות קצה", אמר ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט. "עם השלמת האינטגרציה, לקוחות שער כניסת הווב לענן של סימנטק יוכלו ליהנות מבקרות הפיירוול המתקדמות ברמה הארגונית של פורטינט, ולראשונה, לקוחות פורטינט יוכלו לרכוש את הפיירוול של הדור הבא המוביל בתעשייה, ה-FortiGate, במודל פיירוול כשירות – FwaaS. עם הצטרפות סימנטק כשותף בתוכנית ה-Fabric-Ready של פורטינט, פתרון אבטחת נקודות הקצה של סימנטק יקבל את התוקף לבצע אינטגרציה רציפה עם פלטפורמת מארג האבטחה של פורטינט ולספק הגנה עקבית ויעילה ללקוחותינו המשותפים".

קרדיט צילום: יח"צ פורטינט.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות