✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

15.03 - תים הוכרזה כשותפה הבכירה ביותר בישראל של חברת Symantec - Blue Coat

israelclouds
|
March 15, 2017
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת Blue Coat , אשר נרכשה בשנה שעברה על ידי ענקית האבטחה סימנטק, הכירה בהישגי הפעילות העסקית והיכולות הטכנולוגיות של חטיבת הסייבר של תים והעניקה לחברה את דירוג השותפה הבכירה ביותר בישראל, היחידה בדירוג – Elite Partner. דירוג זה מצטרף לדירוג הבכיר של תים כשותפה ברמת Platinum של חברת סינמנטק.

התואר הוענק לחברת תים בכינוס הלקוחות השנתי שקיימה Symantec - Blue Coat  בלונדון.

בחודש יוני 2016 רכשה חברת Symantec את חברת Blue Coat תמורת 4.65 מיליארד דולר, במהלך שיצר את אחת מענקיות הסייבר בעולם. Blue Coat היא ספקית מובילה בתחום של פתרונות הגנת סייבר, לרבות בתחום של הגנה אנליטית, הגנה רשתית, הגנה על תשתיות קריטיות, הגנה על יישומים בענן ועוד.

 

תומר נורי, CTO וסמנכ"ל טכנולוגיות תים: "אנו נרגשים מקבלת התואר היוקרתי. אנחנו רואים ב- Symantec שותפה אסטרטגית של תים בתחום פעילות הסייבר ונפעל להרחבת הפעילות המשותפת. במהלך השנים האחרונות צברנו ניסיון וידע משמעותיים בשוק בתחום פתרונות Blue Coat, שידועה כאחת החברות המובילות בעולם בתחום אבטחת מידע, ואשר כיום, עם החיבור שלה לסימנטק, היא אף הולכת ומתחזקת".

 

אודות חברת Team

חברת תים, מקבוצת מלם תים, היא מחברות ה-IT והאינטגרציה המובילות והמבוססות בישראל, המספקת מגוון רחב ואיכותי של פתרונות ושירותים מקצה לקצה לחברות וארגונים מכל סדר גודל – מהארגונים הגדולים ביותר ועד לסטארטאפים וחברות קטנות. בין הפתרונות המוצעים לחברות: סייבר ואבטחת מידע, שירותים ופתרונות בתחומי הדאטה סנטר והתשתיות, תקשורת נתונים, שירותים מנוהלים, מיקור חוץ, שירותי ענן ועוד. בין לקוחות החברה נמנים ארגונים רבים מכל מגזרי המשק ביניהם: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשייה ומחסר, פיננסי, הייטק, טלקום ועוד.

 

לפרטים נוספים: אורית בלום, אולמדיה, 052-4886848

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות