✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

17.12 - חברת Swisscom AG בחרה בתשתית VMware Cloud עבור שירותי הענן שלה

IsraelClouds
|
December 17, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת VMware, המובילה העולמית בתשתית ענן ובניידות עסקית, משתפת כי חברת Swisscom AG, ספק IT  וטלקום מוביל, ביססה את שירות הענן הארגוני שלה על תשתית VMware  לפתרונות ניהול ענן. בזכות העבודה המשותפת עם VMware, Swisscom טוענת כי שיתוף הפעולה האיץ משמעותית את זמן היציאה לשוק של השירות החדש שלה. כעת היא בעלת פלטפורמה שיכולה לנצל הזדמנויות צמיחה ולספק ללקוחותיה פתרון ענן מאובטח בעל תפקוד גבוה במטרה להקל על תהליך השינוי הדיגיטלי.

שירות הענן הארגוני של Swisscom נבנה עבור ארגונים בעלי נוכחות בינלאומית, הפועלים בשוויץ. שירות הענן ממנף את VMware vRealize suite לניהול של תשתית ושירותי יישומי, ואת NSX של VMware לפתרונות אבטחה ו-vSphere  לפתרונות מחשוב, שרצים על מערכות VxBlock של Dell EMC. לקוחות שירותי הענן יוכלו ליהנות מהכלים של VMware לניהול עקבי ולתפעול בין הענן הפרטי, הציבורי וההיברידי.

"השותפות שלנו עם חברת VMware וההשקה של שירות ענן ארגוני מאפשרת לנו להציע גישה מרובת עננים ללקוחות שלנו, על מנת שSwisscom תישאר ספק ענן אסטרטגי נאמן ללקוחות שלנו בעוד הם מנווטים את דרכם בעולם הדיגיטלי" אמר מרסל וולקר, האחראי על רשתות וענן בחברת Swisscom. "כעת אנו מציעים פתרונות ענן שמהם אנו יכולים להציג שירותים חדשים, עבור מגזרים כמו בנקאות או מגזר הרפואה למשל, שיעזרו לענות על דרישות של ציות ורגולציה".

"שיתוף הפעולה עם Swisscom, ספק ענן של VMware, מדגיש את החזון המשותף של שתי החברות- שבו ארגונים הם בעלי החופש ליישם ולנהל תשתית IT ושירותי יישומים בדרך הטובה ביותר שמתאימה להם בקרב עננים פרטיים וציבוריים כאחד. בעוד רוב הארגונים בעולם הם בעלי מרכזי נתונים שעברו וירטואליזציה בעזרת VMware, ארגונים אלו יכולים להרוויח מהשירותים שמציעה שירות הענן של Swisscom שמתרגמים לIT מהיר ולחופש רב יותר לאספקת שירותים" אמר לואיגי פרגויה, סמנכ"ל לאזור מרכז EMEA בחברת VMware.

‍לואיגי פרגויה

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות