✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

05.06 - הצלחה מסחררת להייטק הישראלי בסין

IsraelClouds
|
June 5, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

מעל 1200 משתתפים בכנס GoforIsrael בעיר Foshan

מעל 800 פגישות 1:1 לסטאטראפים ישראלים

מאות משקיעים סינים רלוונטיים הגיעו מכל רחבי המדינה כדי להיפגש עם יזמי הסטארטאפים הישראלים בכנס GoforIsrael שיזמו בית ההשקעות קוקירמן וקרן קטליסט בעיר Foshan, מהאזורים הכלכליים החשובים בסין

התלהבות המשקיעים הסינים מחברות טכנולוגיה ישראליות מגיעה לשיאים חדשים, כפי שהוכח בכנס GoforIsrael, כנס ההשקעות הישראלי-גלובלי של בית ההשקעות קוקירמן וקרן קטליסט, שהתקיים בעיר Foshan, בהשתתפות כ-1200 אורחים, בהם מעל 500 משקיעים סינים רלוונטיים, ובמעמד שגריר ישראל בסין צבי חפץ והקונסול הכללי בגואנגז'ונג – נדב כהן. זוהי הפעם השניה בה מתקיים הכנס בסין, לאחר שב-2016 יצא לראשונה מגבולות ישראל, גם אז לסין.

100 יזמים מחברות סטאטראפ והייטק ישראליות הגיעו ברכבת אוירית ל-Foshan, שם הציגו את הטכנולוגיות שלהם מול המשקיעים הסינים, וגם קיימו מספר שיא של מעל ל- 800 פגישות אחד-על-אחד עם המשקיעים הסינים, חלקן בסיוע של 70 מתורגמנים.  יוזמי הכנס היו בית השקעות קוקירמן, קרן קטליסט, עיריית Foshan ו-Rits Leaguer Group, קבוצה פיננסית מהחזקות בסין המפעילה בין היתר מרכז בינלאומית לחדשנות מדעית וטכנולוגית בעיר Foshan בשתוף עם אוניברסיטת צינחואה בשנג'ן.

חגי רביד, מנכ"ל קוקירמן בית השקעות: "זוהי הפעם ה-19 שכנס ההשקעות GoforIsrael מתקיים, ונראה שזה היה הכנס הטוב מכולם עד כה. כל החברות הישראליות זכו למידה עצומה של התעניינות. העיר Foshan, שנחשבת למרכז כלכלי צומח ומרכזי בסין, כוסתה כולה בדגלי GoforIsrael, וההתרגשות ותשומת הלב היו חסרות תקדים. בין המשתתפים היו משקיעים סינים רבים שהגיעו בטיסות ארוכות בתוך סין, כולל מרחקים של 2000 ק"מ, במיוחד כדי לפגוש את החברות הישראליות".

סה"כ התקיימו מעל 800 פגישות אחד-על-אחד בין משקיעים ושותפים סינים לבין חברות ישראליות, שנמשכו גם הרבה לאחר שהכנס הסתיים.

האירוע הציג את מיטב החדשנות הישראלית בתחומים כמו: בינה מלאכותית, IT, מדעי החיים, סייבר, אנרגיה, ייצור מתקדם, טלקום, טכנולוגיות אוטומוטיב ועוד. בין החברות הישראליות שהציגו בכנס היו:

Trax, Orbotech, HearMeOut, Lamina, UBQ Materials, Valcare, Curalife, Check-Cap, PerfAction, NGT3VC, MindUP ועוד.

בין המשקיעים הסינים היו מנהלים בכירים מחברות סיניות נסחרות, קרנות רבות ומוסדות פיננסיים, בהם: Alibaba, Ping An – חברת הביטוח והפיננסים הגדולה בסין, Sailing Capital, securities GF, Fosun ,Haitong  ועוד, שהתחרו ביניהם על פגישות ועל זמנם של מנהלי החברות מישראל.

לדברי מירון לייבוביץ', מנהל מכירות גלובלי של Real Imaging, המפתחת טכנולוגיה פורצת דרך לגילוי מוקדם של סרטן השד:  "הופתעתי מכמות המשקיעים ומרמת העניין שלהם בטכנולוגיה ישראלית. כחברה בתחום המדיקל, ראינו את עוצמת הכנס בכמות הפגישות הגדולה שהיו לנו עם אנשי קשר רלוונטיים, כולל פגישות משמעותיות שוודאי תהיה להן חשיבות בתהליך החדירה שלנו לשוק הסיני, שאנו בונים כרגע. שמחנו גם לפגוש ולשמוע מחברות מדיקל ישראליות נוספות שהיו בכנס ושיתפו אותנו מנסיונן."

רון אלול, מנכ"ל CuraLife, המפתחת ומשווקת תוספי תזונה טבעיים לחולים במחלות כרוניות:

"רמת המשקיעים והחברות בכנס היו סופר-רלוונטיים עבורנו, משקיעים ואנשי עסקים סינים טסו במיוחד מרחבי המדינה כדי להיפגש איתנו ב-Foshan . המוצרים שלנו, שנחשבים לבשורה ברמה עולמית, מבוססים על חומרים טבעיים וצמחים, מה שתואם את עקרונות הרפואה הסינית המסורתית, שמבוססת גם היא על צמחים. אנחנו כבר  עובדים בסין אבל החשיפה בכנס היתה מאוד משמעותית. אין לי ספק שלחלק ניכר מהפגישות שעשינו יהיה המשך."

נדב כהן, קונסול כללי של ישראל בגואנגז'ו שדיבר בכנס, ייעץ למשקיעים ולמנהלים משתי המדינות להיות סבלניים לפני חתימת הסכמים, ולהשקיע מספיק זמן באיתור האנשים הנכונים לשיתופי פעולה בשלבים מוקדמים. הוא ציין את תפקיד המפתח של Foshan ביוזמת "דרך המשי החדשה" של סין (One Belt One Road) ואת מקומה המרכזי של העיר בפיתוח של "אזור המפרץ הגדול" (((Greater Bay Area המשלב 9 ערים בפרובינציית גואנגדונג עם הונג קונג ומקאו על מנת ליצור את המרכז הטכנולוגי הגדול בעולם. ראש העיר של פושאן, Zhu Wei, אמר שהעיר הפכה למוקד משיכה להשקעות ומהלכים יזמיים, שיוצר עניין עצום מכל רחבי העולם.

בין המשתתפים: צבי חפץ – שגריר ישראל בסין, Zhu Wei – ראש העיר של Foshan, נדב כהן – הקונסול הכללי של ישראל בגואנגז'ו, אדוארד קוקירמן - יו"ר בית ההשקעות קוקירמן ושותף מנהל בקרן Catalyst CEL הישראלית-סינית, יאיר שמיר - שר החקלאות לשעבר ושותף מנהל בקרן Catalyst CEL, חגי רביד מנכ"ל קוקירמן בית השקעות, ד"ר טוד דולינג'ר – יו"ר ומנכ"ל Trendlines Group, אילן עופר – מנהל פיתוח עסקי, אורבוטק, ד"ר Zhang Jiang – שותף מנהל ב-Ping An Ventures, עו"ד יואב שדה – ראש דסק סין ושותף במשרד מיתר, Shengyan Fan – שותפה מנהלת בקרן Catalyst CEL, Yongqing Zhang דירקטור בכיר וראש חטיבת מיזוגים ורכישות בחברתGF Securities ,  Xiangjun Li – סגן יו"ר, China M&A Association, ועוד בכירים בעולם ההשקעות והיזמות הסיני.

קרדיט: יח"צ
‍קרדיט: יח"צ
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות