✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

שטראוס בחרה במערכת לניהול ותכנון כספים בענן אורקל

IsraelClouds
|
May 2, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"
גור זמיר, סמנכ"ל כספים, שטראוס

גור זמיר סמנכ"ל הכספים של שטראוס: "הפתרון של אורקל יהפוך את שטראוס לחברה מבוססת-נתונים (data driven), ויאפשר לחטיבת הכספים להוביל את סדר היום באסטרטגיה העסקית ואת תהליך הצמיחה המשמעותי שהקבוצה עוברת"

 

קבוצת שטראוס בחרה במערכת (Oracle Fusion Cloud Enterprise Performance Management) EPM פתרון SaaS של אורקל לצורך תכנון וניהול התקציב של מטה הקבוצה ושל שטראוס ישראל, על כל חטיבותיה. הפרויקט, ישרת מאות משתמשים בחטיבת הכספים של הקבוצה, ברכש, המכירות, מלאי, משאבי אנוש ועוד.

הבחירה של שטראוס בפתרון של אורקל מגיעה בהמשך להטמעה מוצלחת של מערכת זו בשטראוס קפה, חטיבת דגל בינלאומית של הקבוצה.

המערכת המודרנית של אורקל תחליף מערכת SAP מיושנת כדי לאפשר מעבר של קבוצת שטראוס  לתהליכי ניהול, תכנון ובקרה תקציבית אחודה ומתקדמת. זאת, מול ארבעה יעדים עיקריים: קיצור מחזורי התכנון; הפחתה משמעותית של עבודה טכנית על מנת להתפנות לחשיבה אסטרטגית במקום לעסוק בכריית המידע וייצור הנתונים; שיפור התוצרים ויכולות הניתוח; ובחינה מהירה ויעילה של תרחישים עסקיים שונים. באמצעות מערכת EPM של אורקל, תוכל שטראוס להפוך לחברה מונעת נתונים (data driven) ולהפיק תובנות עסקיות באופן אחוד, מהיר ומדויק יותר: בין השאר, לגבי ניהול מלאי המוצרים וניתוח תרחישים עסקיים.

"זהו פרויקט מפתח בשינוי פניה של חטיבת הכספים בקבוצה", אומר גור זמיר, סמנכ"ל הכספים של שטראוס ישראל. המערכת של אורקל תספק כלים קריטיים לנתח את המגמות ולסמן את המהלכים הגדולים האסטרטגיים שאנו מכוונים אליהם, לרבות תהליך הצמיחה המשמעותי ששטראוס עוברת כעת".

"התפיסה של הפיכת שטראוס לחברה מונעת נתונים (Data driven) תלווה אותנו בכל המהלכים העסקיים שלנו, כגון האופן שבו נבדוק וננתח טרנדים צרכניים, נבחן קטגוריות אפשרויות להתרחבות, ועוד", מוסיף זמיר. "המשמעות של חברה מבוססת נתונים היא היכולת לבסס תובנות עסקיות מהר, באופן מדויק, תוך יצירת יתרון תחרותי. עם פתרון אורקל, אנחנו יכולים להיות חטיבת כספים מובילה מבחינת השימוש בדאטה, היכולות והגמישות, והובלת אג'נדה עסקית".

המערכת החדשה תאפשר לנהל הרבה מאוד מידע, כמו:  גודל שוק המזון והמשקאות בישראל, איזה מוצרים נצרכים יותר ולמה, מה קורה בחנויות דיסקאונט ובמכולות, ועוד; מדובר בעסק מאוד מורכב עם מיליוני טרנזקציות יומיות, עשרות מחסנים ומפעלים. המערכת היא מקום אחד בו ניתן לתכלל את התמונה, לבצע תחזיות, ולהשתמש בה כ"ארגז חול" לבחינת אפשרויות והבנת המשמעויות.

גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת אנטרפרייז באגף SaaS, אורקל ישראל. צילום: עזרא לוי

גילי שלזינגר, מנהלת חטיבת אנטרפרייז באגף SaaS אורקל ישראל: "זהו אחד הפרויקטים הגדולים והמורכבים שנראו בתחום התכנון במשק הישראלי. הפלטפורמה החדשנית של אורקל על יכולותיה המתקדמות נועדה לספק לקבוצת שטראוס את הכלים המתאימים בקפיצת המדרגה שהיא עושה בתהליכי התכנון והניהול. אנו גאים להיות שותפים למהלך כזה של קבוצה עם היקף עסקים מהגדולים בארץ, פעילות בינלאומית ומצוינות עסקית".

השלב הראשון של הפרויקט, שנמצא כעת בשלבי אפיון, צפוי להסתיים ברבעון השלישי של השנה. כבר לאחריו תוכל שטראוס לעשות שימוש במערכת לטובת תכנון תקציב 2022. העלייה הסופית לאוויר, בליווי האינטגרטור נל ארמוניה, מתוכננת במהלך 2023.

לדברי יורי קרני, מנכ"ל נל ארמוניה ישראל, שמשמשת כאינטגרטור בפרויקט: "נל ארמוניה הינה קבוצה אירופאית מובילה המתמחה בפתרונות אנליטיים לשולחנו של מנהל הכספים. אנו מודעים היטב לחשיבות האסטרטגית ולמורכבות האתגר הניצב בפנינו ונעמיד לרשות שטראוס את מיטב הידע, המומחיות וניסיון מצטבר של עשרות שנות אדם בהטמעת פרויקטים דומים, על מנת לספק את הפתרון העסקי המיטבי בהתאם ללוחות הזמנים ולציפיות".

 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות