✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

02.07 - פתרון חדש מאפשר המשכיות עסקית מלאה של מערכות מחשוב

IsraelClouds
|
July 2, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת MedOne השיקה לאחרונה פתרון Disaster Recovery חדש, המתמודד בצורה הטובה ביותר עם אובדן מידע בשל קריסת מערכות המחשוב, כופר או כל סיבה אחרת. הפתרון מיושם באמצעות טכנולוגיית הרפליקציה והשחזור הייחודית של CloudEndure, כך שלקוחות MedOneDR יהיו בטוחים ורגועים יותר

אחד האתגרים הטכנולוגיים המשמעותיים ביותר בקרב חברות וארגונים גדולים, הוא התמודדות עם קריסת מערכת המחשוב, אובדן מידע, וירוס או דרישת כופר. החשש שמא מערכת המחשוב תחדל לפעול, מעבירה צמרמורת בקרב כל העוסקים בתחום, בתקופה שבה רוב הארגונים הופכים להיות מונעי Data, אין ארגון שיכול להרשות לעצמו אובדן מידע או פגיעה ברציפות העבודה של מערכות המחשוב.

חברת CloudEndure הישראלית, הטמיעה עבור MedOne טכנולוגיה ייחודית, המתמודדת בצורה מיטבית עם החששות האלה, באמצעות רפליקציה מלאה, רציפה ובזמן אמת של כל שינוי וכל תוספת מידע במערכות המחשוב, מבלי להאט או להפריע לתפקוד התקין והיומיומי של המערכת. בעת הצורך, MedOne תוכל לשחזר את מערכת המחשוב במלואה, ולהחזיר את המערכת לפעילות תקינה ומלאה ללא צורך בהשבתה כלל, אפשרות שלא היתה קיימת עד היום.

איך זה עובד?

ע"י התקנת תוכנת שכפול נתונים, כל בלוק שמשתנה בדיסק המכונה (מכונה פיסית או וירטואלית, ללא קשר בסוג הדיסק או בתשתית הווירטואליזציה) משודר בצורה מוצפנת לתשתית הענן של MedOneDR, בצורה אסינכרונית, וממתין ליום האסון. המוצר מכיל פורטל ניהול אשר מאפשר ראייה רוחבית לגבי סטטוס המערכת, ומאפשר לבצע תהליכי DR. המוצר תומך גם במודל של בדיקה, המאפשר הקמת סביבת DR ללא פגיעה בתהליך השכפול ובסביבה התפעולית, דבר שאינו מסכן את הארגון.

שיתוף הפעולה ביןMedOne  ל-CloudEndure מציע למעשה, לחברות וארגונים גדולים בישראל, את הפתרון האולטימטיבי להתאוששות מאסון (Disaster Recovery - DR) לכל ענן, ומאפשר חסכון של 80% בממוצע על  TCO((DR Total Cost of Ownership.

רוני שדה, מנכ"ל MedOne  אמר כי "מדובר בבשורה של ממש עבור חברות וארגוני אנטרפרייז בישראל, שהחשש מפני תקלות ומתקפות במערכות המחשוב שלהם, מדירות שינה מעיניהם".

רוני שדה, מנכ"ל חברת MedOne. צילום: דביר רוזן‍
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות