✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.04 - לימור אפיק, ServiceNow: "הגירסה החדשה מביאה את המהפכה של עולם הצרכנות הדיגטלית"

IsraelClouds
|
April 1, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

ServiceNow, המדורגת ע"י מגזין פורבס כחברת הטכנולוגיה  החדשנית ביותר לשנת 2018 , משיקה את גירסת מדריד החדשה של פלטפורמת Now.  הגירסה החדשה שפותחה בהתאמה מושלמת למובייל באה לספק שירות זורם, קל וידידותי לעובדי הארגון, בביצוע כל התהליכים הארגוניים ומשימות העבודה היומיומיות.

"הגירסה החדשה פותחה מחדש כגירסה ייעודית בהתאמה מלאה למכשיר הנייד, על בסיס הטככנולוגיה הייחודית של הסטארט-אפ הישראלי  Sky-Giraffe אותו רכשה ServiceNow ב- 2017" מסבירה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow. "המנכ"ל שלנו ג'ון דונהו, אשר ביקר אך לפני שבועיים בישראל, הגיע ל- ServiceNow  מן העולם הצרכני, לאחר שכיהן כמנכ"ל eBay ויו"ר PayPall,  עם החזון להביא את המהפכה שחווה העולם הצרכני בעשור האחרון לעולם הארגוני, וגירסת מדריד החדשה עליה שקדו במשרדי הפיתוח בישראל במהלך השנה האחרונה, משקפת את חזונו ואת החזון של כולנו - עובדים בארגון צריכים להינות מחווית שימוש זהה לזו שהם חווים כצרכנים פרטיים שבאים לרכוש למשל מוצר ב- eBay, עם כל משימה או פעולה שהם צריכים לבצע בחיי העבודה. גירסת מדריד מאפשרת את זה במשיכת אצבע על צג המובייל, מכל מקום ובכל שעה."

"שימוש באפליקצית מובייל לצורכי עבודה יומיומית זה הדבר החם הבא," אומר סי.ג'י. דסאי, סמנכ"ל המוצרים של ServiceNow. "מטרתינו לפשט את העבודה ולאפשר לבצע את כל פעולות הארגון הנדרשות באמצעות המובייל ובצורה ידידותית. עם הגירסה החדשה העובדים במחלקות ה- IT ושירות הלקוחות יכולים לבצע עבודה משמעותית במשיכת אצבע. וזוהי רק ההתחלה: אנו מתכננים להמשיך ולשפר את יכולות המובייל לרוחב הארגון כך ששימוש במובייל לצורכי עבודה יהפוך להרגל כפי שאנו משתמשים בו בחיינו הפרטיים."

גירסת מדריד מאפשרת ללקוחות לנהל תהליכי עבודה, בכל זמן ובכל מקום – החל מתיקון מחשב נייד ועד לפתרון בעיות של לקוח. בין יכולותיה: לנתב בקשות IT בזריזות, מכל מקום בו נמצאים. לתמוך באנשי שטח ובכלל העובדים בכל ערוץ בו הם משתמשים: נייד, ווב, צ'אט או ממשק חיצוני, לאפשר פיתוח  אפליקציות פנים-ארגוניות המותאמות אישית במהירות ובפשטות, באנדרואיד וב- iOS, ללא צורך בכתיבת קוד. הגירסה ניתנת לשימוש אבונליין ובאופליין,  ומאפשרת שימוש ביכולות המובנות במכשיר הנייד, כמו: מצלמה, GPS וכו'.

האפליקציה החדשה אף מאפשרת תיעדוף התראות, גיבוש תובנות מאירועי עבר, התראות חוזרות, שליפת מידע ממרכזי ידע, זיהוי מהיר של השבתות מיחשוב או בעיות בביצועים,  שיתוף פעולה בין צוותים, אוטומציה של תהליכי אישור ידניים ותיעוד, כל הפעולות אלה ועוד, על גבי לוח בקרה אחד.

קרדיט תמונות: ServiceNow
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות