✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.01 - סקייבוקס סקיוריטי מינתה את אורי לוי כסגן נשיא עולמי

IsraelClouds
|
January 29, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

לוי ירחיב ב- 2018 את רשת המשווקים וישיק תכנית MSSP ו- SI חדשה

סקייבוקס סקיוריטי (Skybox Security), מובילה עולמית בניהול אבטחת סייבר, הודיעה כי אורי לוי קיבל לידיו אחריות חדשה כסגן נשיא עולמי לערוצים, כדי להוביל את הצמיחה של רשת המשווקים הגלובלית של החברה. לוי, חבר ותיק בצוות ההנהלה הבכיר של סקייבוקס, יקדם את הכיוון אסטרטגי של תכנית הערוצים של סקייבוקס ב- 2018, שהחברה מצפה כי תהיה גורם מרכזי בגידול ההכנסות העתידיות של החברה.

אורי לוי, קרדיט יח"צ.
אורי לוי, קרדיט יח"צ.

בין היוזמות אותן לוי ישיק בשנה הקרובה נמצאת תכנית MSSP (ספקי שירותי אבטחה מנוהלים) ו- SI (אינטגרטורים), אשר כוללות הסמכות והכשרות מתקדמות, וכן ניהול ותמיכה טכנית מורחבת בשטח. לוי גם יתמקד בשיפור נוסף של יכולות המכירות של שותפים, שיווק בערוצים, והכשרות והסמכות למשווקים. חלק מגיוס ההשקעה בהיקף 150 מיליון דולר עליה הודיעה סקייבוקס לאחרונה, יופנה לתמיכה ביוזמות אלה.

"לאורי לוי תפקיד משמעותי בצמיחה של סקייבוקס לחברה שהיא היום, על ידי פיתוח העסקים בשווקי מפתח, ואנו גאים בכך שהוא יישם את המומחיות שלו בערוץ השותפים העסקיים", אמר סטיוארט פוקס, סגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות בסקייבוקס סקיוריטי. "גידול עסקי השותפים שלנו הינו יעד חשוב ואסטרטגי עבור סקייבוקס, ולכן אנו מקצים את המשאבים הטובים ביותר שלנו כדי לממש זאת. אורי מבין מקרוב ומוקיר את הערך של שותפינו, ואיך להעצים אותם באופן הטוב ביותר כדי להתאים את ההיצע שלנו לצרכי ניהול אבטחה של לקוחותינו".

במהלך העשור האחרון כיהן לוי כמנכ"ל NetCom Systems וכמנהל שיווק אזורי ב-  CA. לפני כן היה סגן נשיא למכירות ושיווק ב- Xpert Integrated Systems. לוי הוא בעל תואר במדעי המחשב מהמרכז הבינתחומי בהרצליה (IDC) ו- Executive MBA מאוניברסיטת תל אביב.

אודות סקייבוקס סקיוריטי

סקייבוקס סקיוריטי מציידת מנהלי אבטחה במערך הרחב ביותר של פתרונות עבור ניהול אבטחת סייבר. על ידי שילוב עם יותר מ- 120 טכנולוגיות קישוריות ואבטחה, מספקת Skybox™ Security Suite את ההקשר הדרוש עבור לפעולה מושכלת ומתוזמנת, המשלבת ניתוחי וקטורים של תקיפות ומודיעין איומים מתקדם. זאת כדי לנתח ברציפות פרצות בסביבת הלקוח ולתאם אותן עם פרצות כלליות. הדבר מספק את התובנה הדרושה על מנת לשפר ולמכן פעילויות אבטחה בניהול פרצות ואיומים, וכן ניהול firewall ומדיניות אבטחה בסביבות פיזיות, וירטואליות ובענן.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות