✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.06 - סטארטאפ אבטחת המידע הישראלי Silverfort מגייס 11.5 מיליון דולר

IsraelClouds
|
June 26, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

סילברפורט (Silverfort), חברת אבטחת הסייבר הישראלית, הודיעה על גיוס סבב A של 11.5 מיליון דולר.

את הגיוס הובילה קרן TLV Partners בהשתתפות המשקיעים הקיימים StageOne Ventures  ו-Singtel Innov8. סילברפורט מתכוונת להשתמש בגיוס כדי להרחיב את פעילותה בארה"ב ובאירופה, ולתת מענה לצורך הגובר של חברות באימות מאובטח שאינו דורש הטמעה מורכבת ואינו פוגע בעבודה השוטפת. ל-Silverfort יש מגוון לקוחות בתחומי הפיננסים, האנרגיה, הטכנולוגיה, הבריאות ועוד, בנוסף לשותפויות אסטרטגיות עם חברות אבטחה וטכנולוגיה מובילות.

החברה מפתחת פלטפורמת אותנטיקציה ייחודית המאפשרת לארגונים להוסיף אימות רב-שלבי אדפטיבי (Adaptive Multi-Factor Authentication) לכל סוג מערכת ללא התקנת תוכנה. טכנולוגיה חדשנית זו מוסיפה אפשרות של אימות מאובטח אפילו למערכות שאינן תומכות בכך כיום – כגון רכיבי IoT, מערכות תעשייתיות קריטיות (לרבות SCADA), מערכות לא סטנדרטיות שפותחו פנימית בארגון, מערכות קבצים משותפות ועוד. פתרון זה מאפשר לארגונים לאבטח את מערכות המידע הרגישות ואת הזהויות הארגוניות, למנוע גניבת מידע רגיש ולעמוד בתקנות אבטחה בינלאומיות כגון GDPR, PCI ו-HIPAA, ללא הטמעה מורכבת וללא פגיעה בתפקוד הארגון.

"אנו שמחים להכריז על הגיוס ולהמשיך במגמת הצמיחה המהירה שלנו בתמיכתם של משקיעים מעולים," אומר הד קובץ, שותף-מייסד ומנכ"ל Silverfort. "המטרה שלנו היא לאפשר אימות מאובטח ברחבי הארגון כולו, מבלי לבצע שינויים במערכות הקיימות ומבלי לפגוע בפעילות השוטפת של העובדים. פתרונות האימות הקיימים בשוק כבר לא מסוגלים להתמודד עם הגודל, המגוון והדינמיות של הרשתות הארגוניות בימינו. מרבית תקיפות הסייבר בימינו מתבצעות בעזרת זהויות גנובות והמגמה הזאת רק הולכת ומחמירה, מה שמראה שהפתרונות הקיימים אינן נותנים מענה מספק. Silverfort מציגה את הדור החדש של פתרונות האימות, המאפשר לאכוף אימות מאובטח על פני רשתות שלמות ועבור כל מערכת רגישה, ללא צורך בהתקנת תוכנה על המחשבים והשרתים של הארגון. אנו מקבלים תגובות מדהימות מהשוק ומתכננים להשתמש בהשקעה החדשה כדי לענות על הביקוש הגובר."

על גבי פלטפורמת האותנטיקציה שלה, בנתה Silverfort מנוע למידת התנהגות המבוסס על בינה מלאכותית. הכיסוי הרחב של Silverfort, המאפשר לנטר את פעילות כלל המשתמשים והמערכות בארגון, מספק יתרון משמעותי בלמידת התנהגות המשתמשים ומאפשר לחסום או לדרוש אימות נוסף במקרים של זיהוי התנהגות חשודה, מבלי להפריע ליתר המשתמשים. בנוסף לכך, Silverfort פיתחה התממשקות למוצרי אבטחה של חברות אחרות (למשל, לאחרונה הכריזה החברה על שיתוף פעולה עם חברת פאלו-אלטו נטוורקס). התממשקות ייחודית זו מאפשרת ל-Silverfort לדרוש אימות נוסף ממשתמש מסוים כאשר מתקבלת התרעה לגביו מאחד ממוצרי האבטחה האחרים בארגון. יכולת זו מספקת מניעת איומים בזמן אמת, ללא חסימת משתמשים חוקיים, ולכן משפרת גם את האבטחה וגם את הפרודוקטיביות של הארגון.

חברת Silverfort נוסדה ב-2016 ע"י הד קובץ, מתן פטאל וירון קסנר - קבוצה של מומחי אבטחת מידע וקריפטוגרפיה בוגרי יחידת העילית 8200 ובעלי ניסיון מחברות טכנולוגיה מובילות. בעקבות הגיוס החברה מתכננת להרחיב את פעילותה בארה"ב, בישראל ובאירופה בתחומי המכירות, השיווק, המחקר והפיתוח.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות