✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

23.05 - SecBI הכריזה על אפליקציה חדשה לזיהוי אוטומטי של איומים ולחקר אירועים עבור ספריית האפליקציות של פאלו אלטו נטוורקס

IsraelClouds
|
May 23, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

אנהיים, קליפורניה, 23 במאי, 2018 – SecBI, שחקנית משבשת בתחום הזיהוי האוטומטי של איומי סייבר וחקר אירועים, חשפה היום אפליקציה לחקר אוטונומי עבור ספריית האפליקציות (Application Framework) של פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks – NYSE: PANW). טכנולוגיית החקר האוטונומי של SecBI עושה שימוש בניתוח תעבורת  הרשת (NTA -  Network Traffic Analysis), המבוססת על למידת מכונה בלתי מונחית, לזיהוי איומי סייבר מורכבים ונסתרים. בפני אנאליסטים של אבטחת מידע מוצגת תמונה מלאה של שרשרת האיומים של כל אירוע, לרבות תצוגה של כל המשתמשים והמכשירים שנפגעו, נקודות ההדבקה ותשדורות זדוניות – המאפשרים תיקון מהיר ומלא. כחלק מספריית האפליקציות, אפליקציית החקר האוטונומי תאפשר ללקוחות להתקין במהירות ובקלות את טכנולוגיית החקר האוטונומי של SecBI ללא כל מעצורים, ולהגיב לאיומים שזוהו.

מימין: גלעד פלג ולי קלאריץ' – צילום משותף, צילום יח"צ
‍מימין: גלעד פלג ולי קלאריץ' – צילום משותף, צילום יח"צ

האימוץ של חידושים בתחום אבטחת הסייבר הפך לתהליך מייגע. ארגונים מבזבזים זמן בהתקנת חיישנים חדשים בכל עת שהם מעוניינים לאסוף סוג חדש של נתונים ולנהל מכשירים ייעודיים למטרה ספציפית – במקום לשפר את מנגנוני האבטחה ולהקדים את התוקפים. ספריית האפליקציות של פאלו אלטו נטוורקס מקלה על הוספת יכולות אבטחה באופן מהיר ויעיל. הספרייה מרחיבה את היכולות של פלטפורמת תפעול האבטחה (Security Operating Platform) של פאלו אלטו נטוורקס, עם חבילת ממשק תכנות יישומים (APIs) שהמתכנתים יכולים לעשות בה שימוש כדי לחבר בין אפליקציות חדשניות לבין מידע עשיר, מידע על איומים ונקודות אכיפה. ארגונים מקבלים ערך מידי בתחום האבטחה שנובע מאפליקציות שפותחו על ידי אקו-סיסטם פתוח של מפתחים מהימנים.

בעת שהם במרדף אחר איומים נסתרים, אנליסטים של אבטחת מידע מתמודדים עם האתגר הכביר הכרוך בבדיקת מיליארדי תנועות, התרעות מקריות, שחלים בו עיכובים גדולים עקב  שפע של  זיהויים שגויים. העדר זיהוי מקיף מוביל לעתים להחמצת אירוע או החמצת מלוא היקפו של האירוע. לעומת זאת, אפליקציית החקר האוטונומי של SecBI תזהה את ההיקף המלא של ההתנהגויות החשודות כקשורות, הישויות המושפעות והתשדורות הזדוניות – והיא תאפשר לאנליסטים לבצע תיקון מלא ומדויק נגד המתקפות המתקדמות ביותר.

גלעד פלג, מנכ"ל SecBI: "אנו נרגשים מאוד להיות חלק מספריית האפליקציות המובילה בתעשייה של פאלו אלטו נטוורקס. הדור הבא של פתרון ניתוח תעבורת הרשת שלנו מאפשר לארגונים להפיק את המקסימום מהשקעתם בתשתית הקיימת לאבטחת סייבר. הלקוחות של פאלו אלטו נטוורקס ייהנו מידית מגישה פשוטה לזיהוי איומים מתקדמים בעלת נראות עמוקה לתוככי הרשת – המוצעת על ידי הפתרון היחיד לניתוח תעבורת רשת המבוסס על תנועות ומידע שכבר קיים בארגון, והניתן להתקנה בענן או באתר הלקוח" 

גלעד פלג, מנכ"ל SecBI. קרדיט צלמת: בקי קסטנבוים
‍גלעד פלג, מנכ"ל SecBI. קרדיט צלמת: בקי קסטנבוים

לי קלאריץ', מנהל מוצר ראשי, פאלו אלטו נטוורקס: "אנו שמחים ומקבלים בברכה את SecBI לקהילת המפתחים של ספריית האפליקציות של פאלו אלטו נטוורקס. הספרייה מספקת ללקוחותינו אבטחה משופרת באמצעות אפליקציות מבוססות ענן שפותחו על ידי ספקי אבטחה חדשניים, גדולים כקטנים. ביחד, אנו מתדלקים את שוק אבטחת הסייבר בחדשנות, עם אפליקציות שפותחו במהירות עם תכנון הנדסי הנשען על מסגרת משותפת. הם מספקים ערך ייחודי בעת שהם מתמודדים עם אתגרי האבטחה הקשים ביותר של הלקוחות".

לי קלאריץ', מנהל מוצר ראשי, פאלו אלטו נטוורקס. צילום יח"צ
‍לי קלאריץ', מנהל מוצר ראשי, פאלו אלטו נטוורקס. צילום יח"צ

זמינות

• אפליקציית החקר האוטונומי של SecBI תהיה זמינה מסחרית להתקנה באתר הלקוח או בענן וניתן לקיים עמה ניסויים ללא כל חיוב בקישור הבא bit.ly/2LeEeFr

• ספריית האפליקציות של פאלו אלטו נטוורס מתוכננת להיות זמינה באוגוסט 2018. היא תהיה זמינה ללקוחות ברחבי עולם שרכשו את הדור הבא של חומות האש של פאלו אלטו נטוורקס או את טראפס (Traps) להגנה מתקדמת של נקודות קצה ומנוי לשירות Logging.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות