✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מרכז החדשנות Lyve™ Labs של ענקית האחסון סיגייט מכריז על המנצח בתחרות "INNOVATOR OF THE YEAR 2021"

IsraelClouds
|
November 21, 2021
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
תמונות מאירוע ההכרזה, קרדיט: סיגייט

הסטארטאפ - Beamr נבחר לסטארטאפ החדשני ביותר בישראל בתחום הענן לשנת 2021

מרכז החדשנות של חברת סיגייט בישראל Lyve™ Labs הודיע אמש על הסטארט-אפ הזוכה בתחרות  Innovator of the Year שמתקיימת זו השנה השנייה. בתחרות, שהתמקדה השנה בפיתוחים החדשניים ביותר בתחום הענן, זכתה חברת  Beamr   שפיתחה טכנולוגיה שנמצאת בשימוש חברות מובילות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, ומאפשרת להקטין את גודלם של קבצי וידאו ותמונות ללא פגיעה באיכות הקבצים. הפתרון של בימר מקטין עלויות של אחסון ושידור קבצי הוידאו, ומשפר את חווית הצפייה בוידאו מעל רשת האינטרנט.

 

הסטארט-אפ הזוכה הוכרז באירוע סיום חגיגי והוא יקבל פרס בסך 10,000 דולר. כמו כן, הוא יקבל את האפשרות לשתף פעולה עם בכירי סיגייט ומומחים בולטים בתעשייה על מנת לקדם את הפתרון הטכנולוגי שלו. במסגרת התוכנית, סיגייט הזמינה חברות המפתחות פתרונות לענן, בכל התחומים, להדגים את הקשר שלהן אל תחומי העניין המשמעותיים של Lyve™ Labs: ביג דאטה והענן.

 

לדברי נועה פרנקו-אוחנה, מנהלת מרכז החדשנות של סיגייט בישראל: "התחרות השנה שיקפה את הצמיחה המואצת של הסטארט-אפים בתחום הענן בישראל. קיבלנו עשרות רבות של מועמדויות, מתוכן בחרנו שמונה פיינליסטים, שלכל אחד מהם פיתוח מרשים בפני עצמו. בתור חברה שחרטה על דגלה להוביל את החדשנות העולמית בתחומי טכנולוגיות הענן, אנו שמחים לקחת חלק פעיל ומשמעותי בהתפתחותה של תעשייה זו גם בישראל".

תמונות מאירוע ההכרזה, קרדיט: סיגייט

 

אלה הן שמונה החברות שעלו לגמר התחרות:

QualityLine - סטארטאפ תוכנה מבוסס טכנולוגיית AI לייעול תהליכי ייצור במפעלים ולשיפור איכות המוצרים . הייחודיות בטכנולוגיה רשומת הפטנט של QualityLine היא ביכולת למתממשק באופן אוטומטי לכלל סוגי מקורות המידע במפעל, לבנות digital twin ולתרגם את תוכן הדאטה למידע קריטי לאופטימיזציה של הייצור.  

LYNX.MD - הפתרון של LYNX.MD נועד לאפשר לארגוני בריאות הנגשת המידע הרפואי על שלל סוגיו בצורה מאובטחת ומשמרת את פרטיות המטופל, לטובת פיתוח, מחקר ושיתופי פעולה עם חברות תרופות’ מכשור רפואי ופתרונות מבוססי AI. LYNX.MD מאפשרת לחברות מהתעשייה גישה מהירה למידע עשיר ומגוון, תוך שארגוני הבריאות מקבלים שקיפות ושליטה על הנעשה במידע.

RoadSense -  החברה מפתחת פתרון לניטור המרחב הציבורי לצורך איסוף מידע אודות אנשים וכלי תחבורה, ללא פגיעה בפרטיותם, באמצעות חיישנים מבוססי רדאר, על מנת לספק תובנות והתראות בזמן אמת למגוון האתגרים הקיימים בעיר ולפיתוח כלים חדשניים לניהול ופיתוח ערים חכמות.

Siraj Technologies - סטארטאפ אשר מאפשר להוריד את החומות בקישוריות בין מכשירים תעשייתיים לפלטפורמות ענן על ידי שימוש בבינה מלאוכותית על מנת לחברם לענן במהירות ובקלות תוך מיקסום הערך אשר מופק מהנתונים מהמכשירים הללו.

Authomize - אוטומייז מתמחה בניהול ובבקרה של הרשאות וגישות למערכות ארגוניות בכל סביבות העבודה המודרניות, SaaS, IaaS, Data, ועוד.., הפלטפורמה שלהם מאפשרת לצוותי אבטחה ומערכות מידע לאבטח ולייעל את הגישה למשאביים ולעמוד ברגולציות הנדרשות.

Kaholo - פתרון אשר מאפשר לכל מהנדסת ומהנדס לתכנן ולהריץ בקלות תהליכי אוטומציה ללא צורך בידע מיוחד בנושא ולאורך כל מחזור החיים של פיתוח התוכנה. הפתרון כבר מיושם על ידי חברות כגון Align Technology ותורם לקיצור משמעותי של הזמן לשחרור גרסאות תוכנה. 

Timbr.ai - חברת timbr.ai פיתחה פלטפורמה שיוצרת שיכבה סמנטית לשילוב והרמוניזציה של כל ממסדי הנתונים. השכבה הסמנטית משנה את מודל הדאטא לגרף וירטואלי שמדמה צורת חשיבה של בני אדם - במקום טבלאות ועמודות, יש ישויות עסקיות עם תכונות, קשרים, והיררכיות. גרף הידע של טימבר מעשיר את הדאטא בקונטקסט עסקי ומאפשר לנתח מידע מסובך בצורה קלה ופשוטה.

 

אודות סיגייט ומרכז החדשנות בישראל 

Lyve™ Lab Israel הוקמה בהתבסס על בסיס התפיסה ששותפויות מגבירות את החדשנות. פלטפורמה שיתופית זו נפתחה בשנת 2020 בתל אביב במטרה להעצים פעילות חדשנית ולמידה מחברות צעירות ופורצות דרך. השקת התחרות בפעם השנייה, מוכיחה שוב כי סיגייט מחוייבת לשותפות עמוקה עם חברות מקומיות בישראל.

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא מובילה עולמית בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. החברה הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר פרימונט שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה. מידע נוסף על סיגייט זמן באתר החברה www.seagate.com, ברשתות החברתיות: Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, ובבלוג.



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות