✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

LYVE LABS Israel, מרכז החדשנות של סיגייט, מודיע על השקת LYVE CLOUD FOR STARTUPS

IsraelClouds
|
January 23, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
נועה פרנקו אוחנה, מנהלת קבוצת החדשנות

LYVE LABS Israel, מרכז החדשנות של סיגייט, מודיע על השקת LYVE CLOUD FOR STARTUPS - התכנית שתתמרץ סטארט-אפים ישראלים לממש את הפוטנציאל ולצמוח במהירות

 

תכנית Lyve Cloud for Startups מוצעת על ידי סיגייט על מנת לסייע לחברות טכנולוגיה צעירות להתגבר על הדרישות המתגברות לניהול המידע שברשותן. סטארטאפים בימינו נדרשים לאחסן יותר ויותר נתונים למשך זמן ארוך יותר ללא חשש מנושאים כמו אבטחת מידע, עמלות מיגרציה וחיובי API. בLyve™ Labs Israel מאמינים שיזמים צריכים להתמקד בהצלחת הפרוייקטים שלהם ולא לבזבז זמן על אתגרים טכניים. Lyve Cloud for Startups מוצעת ללא תשלום ושואפת לסייע לסטארטאפים הישראליים להתפתח ולספק להם את הביקושים בשווקים אליהם הם מכוונים.

 

Lyve Cloud, שירות הענן של סיגייט, מאפשר גישה לנתונים ללא עיכובים ונתוני הסטארטאפ זמינים תמיד. בנוסף, המידע אשר מאוחסן בענן מוגן מפני כופרות ובעל רמת ההצפנה ודרישות האבטחה המחמירות ביותר. בנוסף, מאפשר הענן תמיכה בניהול זהויות ברמה הארגונית.

הסטארטאפים אשר יתקבלו לתוכנית לאחר הליך סינון ובדיקת התאמה יהנו גם מאחסון נתונים של עד 1 פטה-בייט לשנה בחינם, אפשרות חשיפה של המוצר בMarketplace של הפלטפורמה לחברות ולתאגידים אשר חברים בה מחד, וחשיפה לדמויות מפתח בתוך Seagate מאידך.

"אנחנו נרגשים להשיק את התכנית Lyve Cloud for Startups. החזון של Lyve Labs הוא לתמוך בהיי-טק הישראלי המשגשג עם פתרונות חדשניים ופורצי דרך לניהול ואחסון מידע, ניהול תשתיות מידע, ניידות וגישה נוחה", אמרה נועה פרנקו אוחנה, מנהלת קבוצת החדשנות. "אנחנו נסייע לחברות סטארט-אפ להצליח בעזרת המומחיות, הכלים, המשאבים והתמיכה הנחוצה להם בשלב הצמיחה המהירה", הוסיפה פרנקו אוחנה.

 

הסטארטאפים אשר יתקבלו לתכנית יהנו מגישה לצוות מומחי הענן של סיגייט בישראל ובחו"ל, תמיכה מקצועית 24\7, וחשיפה תקשורתית בינלאומית לסיפורי ההצלחה בעבודה המשותפת.

תכנית Lyve Cloud for Startups מזמינה חברות טכנולוגיה מתחום אחסון הענן, אבטחת הידע והנתונים אשר בנות לא יותר מחמש שנים ובעלות ישות עסקית רשומה בארה"ב להגיש מועמדות.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לדף התכנית בלינק הנ"ל:

https://www.seagate.com/promos/lyve-cloud-for-startups/

או בעמוד הלינקדאין של Lyve Labs Israel:

https://www.linkedin.com/showcase/lyve-labs-israel/ 

אודות Lyve Labs Israel

 Lyve Labs ישראל היא פלטפורמה שיתופית באמצעותה Seagate משתפת פעולה עם מחקר חדשני, סטארט-אפים וארגונים כדי ליצור פתרונות הרותמים את הכוח של הנתונים. מרכז החדשנות ממוקם ברחוב הארבעה 28, מגדל צפון קומה 18, תל-אביב, ישראל 6473925. למידע נוסף בכתובת: https://labs.seagate.com.

 

אודות סיגייט

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא מובילה עולמית בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר פרימונט שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.

 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות