✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

סיגייט משיקה את פלטפורמת Lyve Cloud Analytics שתאפשר האצת חדשנות וייעול תהליכי למידת מכונה

IsraelClouds
|
October 20, 2022
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
ראבי נאיק, סמנכ"ל מידע וסגן נשיא בכיר בשירותי אחסון בסיגייט

סיגייט משיקה את פלטפורמת Lyve Cloud Analytics שתאפשר האצת חדשנות וייעול תהליכי למידת מכונה

פלטפורמת Lyve Cloud Analytics תשפר את הפרודוקטיביות ותאפשר חסכון ענק בעלויות

 

סיגייט טכנולוגיות, מובילה עולמית בפתרונות תשתית אחסון וניהול נתונים, הודיעה על השקת פלטפורמת Lyve™ Cloud Analytics, פתרון שלם מבוסס ענן הכולל אחסון, מחשוב וניתוח. הפלטפורמה פותחה והושקה במטרה לסייע ללקוחות Lyve Cloud להפחית משמעותית את עלות הבעלות הכוללת (TCO), ולהאיץ ולקצר את זמן העבודה של ה-DataOps וה-MLOps שלהם (פעולות למידת מכונה). הוספת יכולת הניתוח לאחסון בענן תאפשר לארגונים להפעיל את הנתונים המאוחסנים שלהם בארכיטקטורת אגם נתונים פתוח לניתוח בקנה מידה פטה-בייט, מה שיאיץ עוד יותר את זמן ההטמעה והחדשנות, ויניב חיסכון של עד 40% בעלויות בהשוואה לתכניות הזמינות בשוק.

 

בתחום הנתונים של היום, אסטרטגיית ריבוי העננים (Multicloud) הפכה למיינסטרים, אך אתגרי גישה מורכבים לנתונים ועלויות בלתי צפויות, מקשים על ניצול הנתונים האופטימלי. אתגרים אלו מציבים מחסומים גדולים עוד יותר עבור תעשיות עתירות נתונים שבהן ארגונים מסתמכים במידה רבה על כמות עצומה של נתונים שנאספו כדי להכשיר את מערכות ניתוח הנתונים, הבינה המלאכותית ולמידת המכונה שלהם. לפי חברת המחקר גרטנר, רק 53% מפרויקטי הבינה המלאכותית משיגים ייצור מאב טיפוס בגלל היעדר כלים נכונים לקנה מידה.

 

סיגייט מציעה, תוך מינוף חוויית הייצור המובילה שלה, פתרונות קוד אנליטיים מלאים המוגדרים מראש לסדרות זמן, ניהול נתונים טבלאיים, וניתוח תמונות בנוסף לשירותים מקצועיים כלולים שיכולים לצמצם באופן דרמטי את זמן הטמעת הניתוח בסביבת ייצור משנה-שנה וחצי עד לפחות מ-4 חודשים.

 

"עם השימוש הגובר בניתוח נתונים ובינה מלאכותית להשגת יעילות, קיימות וחדשנות רבה יותר לצמיחה עסקית, הצגת פלטפורמת Lyve Cloud Analytics הייתה התכונה המבוקשת ביותר עבור Lyve Cloud", אמר ראבי נאיק, סמנכ"ל מידע וסגן נשיא בכיר בשירותי אחסון בסיגייט: "באמצעות פלטפורמת הניתוח, אנו מאפשרים ללקוחותינו לרתום את כוחם של הנתונים. אנו מאמינים שהפלטפורמה, עם השירותים המקצועיים שלנו, תקל על קבלת החלטות קריטית, תוביל ליעילות גבוהה יותר, חדשנות מהירה יותר וצמיחה עסקית בטווח הארוך."

 

פלטפורמת Lyve Cloud Analytics תשמש ארגונים יצרניים ותעשיות אחרות שעושות שימוש בקנה מידה רב של פטה-ביט, ובכלל זה מוליכים למחצה, שירותי בריאות, קמעונאות, אנרגיה ועוד.

 

אודות סיגייט

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא מובילה עולמית בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר פרימונט שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.

 

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות