✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מזיזים כמויות אדירות של מידע: סיגייט משיקה את Lyve™ Data Transfer - שירותי ניוד נתונים לחברות עתירות דאטה

IsraelClouds
|
March 31, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

סייגייט טכנולוגיות, מובילה עולמית בתחום פתרונות דאטה ואחסון נתונים, השיקה אמש את שירותי ניוד הנתונים Lyve™ Data Transfer, תחת משפחת Lyve. הפתרון המוצע מאפשר אמצעי ניוד נתונים בגדלים שונים, כולל Lyve Mobile data shuttles לצורכי העברת כמויות גדולות של מידע במהירות, בצורה מאובטחת ופשוטה מנקודת הקצה אל הענן הפרטי, ההיברידי או הענן הציבורי.

שירות ניוד הנתונים הינו מבוסס רשת, מודל אשר מאפשר ללקוחות לשלם רק עבור השירותים שהם צורכים בפועל, במועד שבו הם זקוקים להם. פתרונות ה- Lyve™ Data Transfer של סיגייט כוללים חומרה מודולרית וסקיילבילית, כמו Lyve Mobile  שנבנתה במיוחד לשם אחסון נתוני קצה  קיבולת המונית ויכולות שינוע נתונים עבור הארגון.

ארגונים מייצרים כמויות אדירות של מידע. מחקר של סיגייט בדק ומצא שכמויות המידע שמייצרות חברות אנטרפרייז צפויות לגדול ב-42.2% מדי שנה בממוצע בשנתיים הקרובות. סקר אחר שערכה סיגייט בעזרת חברת המחקר IDC גילה כי חברות מסוג זה מעבירות באופן תדיר את הנתונים שלהם בין מקומות אחסון שונים, בהם שרתי אחסון בקצה ובענן. יותר מאלף חברות שנשאלו דיווחו כי הן מעבירות נתונים בין אתרי אחסון שונים באופן יומי, שבועי או חודשי וכמות הנתונים הממוצעת שהם מעבירים עומדת על 473 טרה בייט. ככל שהעברת המידע ממקום למקום תיעשה בצורה מהירה יותר, כך יוכלו הארגונים להפיק תובנות מהמידע ולפענח אותו בצורה יעילה ומהירה יותר.

 

לפני חודש: סיגייט השיקה את Lyve™ Cloud  

רק לפני כחודש הודיעה סיגייט הכריזה על השקת שירות Lyve™ Cloud  – פלטפורמת אחסון בענן לארגונים עם היקף נתונים גדול במיוחד. השירות מיועד לגופים, חברות וארגונים עם היקפי מידע ונתונים גבוהים במיוחד שצריכים לאחסן אותם לצורכי אחסון בלבד ולא לשימוש יומיומי ומחפשים חלופה פשוטה, יעילה וזולה מהפתרונות הקיימים היום בשוק. שירות ה-Lyve™ Cloud מאפשר למשתמשים ליהנות מרמת אבטחה  גבוה ופרטיות, לצד הצפנה, ללא תשלום על הוצאת הנתונים, באופן שמוזיל את השירות באופן משמעותי. הוא נבנה במיוחד מתוך מחשבה על לקוחות בעלי מסדי נתונים גדולים, ונועד לייעל ולהקל על השימוש וההוצאה שלהם, באמצעות חומרה מודולרית ופתרונות תוכנה שפועלים בסינרגיה. בשירות החדש זמין תחילה בארה"ב וצפוי להיות זמין בעתיד גם במדינות נוספות.

אודות סיגייט

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר פרימונט שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.

 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות