✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

בעקבות ההאקתון הראשון שקיימה בישראל: סיגייט הטמיעה פתרונות של חמישה צוותים ישראלים

IsraelClouds
|
January 7, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

* האתגר שהוכרז: לעזור לארגונים לעשות שימוש בנתונים לא מנוצלים

* הפרסים לזוכים: אינטגרציה עם פלטפורמת CORTX החדשה של סיגייט ומענקים על סך 6,000-20,000שקלים לשלושת המקומות הראשונים

נועה אוחנה פרנקו, מנהלת החדשנות של סיגייט בישראל


סיגייט טכנולוגיות, המובילה העולמית בפתרונות לאחסון וניהול נתונים, הודיעה היום (ד')  כי הטמיעה פתרונות ופיתוחים של חמישה צוותים ישראלים בפלטפורמת  CORTX,מערכת מבוססת אחסון אובייקטים (Object Storage), בעקבות האקתון שערכה לראשונה בישראל, בחודש שעבר.  

החברה הזמינה מפתחים מישראל להשתתף בהקאתון וירטואלי שנועד ליצור אינטגרציות חדשות בין פלטפורמת CORTX שעליה הכריזה החברה לאחרונה, לבין טכנולוגיות המציעות פתרונות בתחום אחסון מידע. CORTX של סיגייט היא מערכת המאפשרת אחסון כמות עצומה של דאטה ב-100% קוד פתוח ובעלות נמוכה יותר לפטה-בייט.

ההאקתון של סיגייט נוהל על ידי מרכז החדשות של החברה, Lyve Labs Israel, והתקיים בין התאריכים 7 ל-10 בדצמבר. שלושת הזוכים במקומות הראשונים אף זכו במענק כספי שנע בין 6,000-20,000 שקלים לצוות.

לדברי נועה פרנקו-אוחנה, מנהלת חדשנות סיגייט ישראל: "הופתענו לטובה מכמות הפניות וההגשות להאקתון ומאיכות הפיתוחים שהוצגו לנו בסוף האתגר. אנו חיים בכלכלת מידע, שבה היכולת לנתח ולהשתמש טוב יותר בנתונים יכולה להשפיע באופן מהותי על הצלחתם של ארגונים. ישראל שוב הוכיחה את עצמה כמעצמה בעולמות הדאטה והתוכנה, עם לא פחות מחמישה פיתוחים שהוטעמו בהצלחה בסיגייט. אני מאמין שזוהי רק תחילתו של שיתוף פעולה מוצלח בינינו לבין הצוותים הישראלים שלקחו חלק בהאקתון".

להלן הפתרונות שהוטעמו:

1. FHIR - תקן בינלאומי בתחום הבריאות המגדיר שיתוף משאבים ופורמטים של מידע רפואי אלקטרוני להעברה בין אפליקציות. הצוות יצר דוגמת קוד המעביר מידע רפואי בתקן הזה מאחסון של בית חולים בענן ציבורי (AWS) לגיבוי ושליפה מקומיים על גבי הקורטקס, תוך שימוש באותם כלי פיתוח ואותו ממשק.

2. Prometheus - הצוות יצר מדדים מול ה-CORTX לגבי נפחים וביצועים ופיתח פתרון המעביר מדדים אלו אל DB מסוג TS כדוגמת Prometheus. את המדדים הציג הצוות על גבי ממשק UI מבוסס Grafana , כאמצעי ניטור נוסף מעבר למה שמופיע בממשק הגרפי של CORTX.

3. Siddhi-Celery - הצוות פיתח מנגנון ניהול תורים של משימות ביצוע, בתוך סיפור לקוח של משימות העתקת מידע רב (BIG DATA) מרכבים אוטונומיים ומנגנון קבלת החלטה -  היכן יבוצע עיבוד הנתונים לפי אינפורמציה הרשומה במידע המתקבל, ולאחר מכן החלטה האם לשמור את המידע בקורטקס (EDGE) או בענן, לטובת עיבוד נוסף.

4. Images API  - הצוות פיתח פורטל ומנגנון לעיבוד תמונה אונליין ושמירת המידע לפני ואחרי עיבודו מול הקורטקס, באופן שחוסך מעבר מידע רב בתקשורת.

5. Tensorflow  - בוצעה אינטגרציה בסביבת עבודה Spyder ל-S3. התוכנית ביצעה העלאה, הורדה ושמירת נתונים ב-S3. בתחילה למטרת שמירת מסד הנתונים MNIST, לאחר מכן, טעינת המודל ואימון המודל ולבסוף, שמירת המודל המאומן ותוצאותיו. 

 

תכנת CORTX

CORTX היא פלטפורמת אחסון אובייקטים עם קוד פתוח שאינה תלויה בחומרה (hardware agnostic). היא מעניקה למפתחים ושותפים גישה לארכיטקטורות אחסון נתונים בעלות קיבולת מסיבית. תרחישי השימוש של CORTX כוללים בינה מלאכותית, למידת מכונה, ענן היברידי, מחשוב קצה (edge), מחשוב עתיר ביצועים, ועוד. לאור העדפתם של הלקוחות שלא להיות תלויים בספק מסוים, CORTX מבוססת על קוד פתוח ופותחה יחד עם הקהילה. כמה משתמשים הממהרים לאמץ חידושים החלו לבדוק את התכנה ולקחת חלק פעיל בקהילה עוד לפני ההשקה.

קהילת CORTX היא קבוצת חוקרי ומפתחי קוד פתוח העובדים יחדיו בכדי לאפשר אחסון אובייקטים עם קיבולת מסיבית עבור מערכי הנתונים שהולכים ומתרבים בעולם.

אודות סיגייט

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר פרימונט שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות