✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

סיגייט מציגה פריצת דרך: Exos CORVAULT - מערכת איחסון נתונים חומרתית בעלת יכולות התאוששות עצמית

IsraelClouds
|
June 24, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

מערכת אחסון נתונים מתוחכמת מהדור הבא בעלת תחזוקה אוטונומית המצמצמת פסולת אלקטרונית תוך מיקסום וציפוף נתונים.

סיגייט טכנולוגיות אחזקות בע"מ (נאסד"ק STX) חברה המובילה בפתרונות ותשתיות אחסון, השיקה קטגוריה מיוחדת ומתוחכמת של סביבת עבודה עתירת נפח. Exos® CORVAULT™, הינו מערכת אחסון עתירת ממדי נפח נתונים אשר מציעה רמת ביצועים של SAN המבוססת על ארכיטקטורה פורצת הדרך – הדור השישי של מערך יתור דיסקים קשיחים - VelosCT™ ASIC, ADAPT – המבטיח קידוד ומניעת מחיקת נתונים יחד עם קימום עצמאי אוטונומי ואוטומטי של דיסקים קשיחים.

 

בהיותו מבוסס על מערכת סיגייט –   Exos 4U106 12Gb/s, CORVAULT™ מציע זמינות של "תשע תשיעיות" (99.999%) ומאפשר מהימנות גבוהה. מארז ה- U4 בעל הצפיפות המקסימלית מכיל 106 דיסקים קשיחים ותופס אך ורק 18 ס"מ גובה בתוך הארון. הוא מכוון למקסם את ביצועי הדיסקים תוך הגנתם מפני רעידות, רעשים אקוסטיים, חום והפרעות מתח.

 

הרכיב החדש של סיגייט VelosCT הינו הבסיס המניע של צמד בקרים שאחראי על אופטימיזציה של כל זרועות הדיסקים במקביל תוך וידוא של ביצועים מעולים. התצורה מאפשרת צמצום דרמטי של זמן הבניה מחדש בעוד שמערכת ה- ADAPT – טכנולוגיית הגנה והפצה אוטומטית של סיגייט – מפיצה את הנתונים לכל הדיסקים במערך, יחד עם שמירה על איכותם וזאת מבלי "להקריב" ביצועים.

 

מערכת ה- ADR, שיחזור לאחור, הינה מערכת תיקון עצמית המחדשת ומגדירה מחדש את הדיסק הקשיח במיקומו הנוכחי ומייתרת את הצורך בהחלפת דיסק ידנית. מערכת ה ADR שפותחה על ידי סיגייט מחזירה את הדיסקים לשמישות על ידי בניית מעקף לרכיב הפגוע. השימוש בטכנולוגיה מצמצם את הפגיעה הסביבתית. דיסק מחדש עצמו ולא מוחלף/מושמד.

 

CORVAULT יהיה זמין בכל העולם ע"י מפיצי סיגייט המורשים במהלך יולי.

 

 

אודות סיגייט

סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה בשנת 1979 ומשרדיה ממוקמים בעיר פרימונט שבמדינת קליפורניה, ארה"ב. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב, Lyve Labs שמסייע לסטארטאפים בהוכחת היתכנות (POC) של המוצרים שלהן. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדאטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ומספק להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.

 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות