✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.04 - פורטינט חושפת את ה-SD-WAN ASIC הראשון בתעשייה המיועד לאבטח את קצה רשת התקשורת המרחבית (WAN)

IsraelClouds
|
April 29, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

פורטינט הכריזה על פתרונות חדשים בתחום ה-SD-WAN (רשת תקשורת מרחבית מבוססת תוכנה) המאובטח, הכוללים את ה-SD-WAN ASIC הראשון בתעשייה, הנועד כדי לאפשר לארגונים להטמיע רשתות המונעת על ידי אבטחה.

ארגונים מאמצים כיום SD-WAN כדי לקבל חיבוריות מהירה וחסכונית יותר, אך יחד עם זאת, האבטחה עדיין נשארת האתגר העיקרי עבורם. לפי דוח של חברת המחקר גרטנר (Gartner), "72% מהמשתתפים העידו כי אבטחה היא הדאגה המשמעותית ביותר בכל הנוגע ל-WAN".

פורטינט רואה חשיבות רבה במתן מענה לצרכים המשתנים של לקוחותיה וממשיכה להניע אותם לפרוס רשתות אשר מונעת על ידי אבטחה באמצעות השקת החידושים הבאים: WAN ASIC-SoC4 SD הראשון בתעשייה; FortiGate100F Appliance המספק ביצועים מהירים פי 10; מאפיינים חדשים של WAN-SD במערכת ה-FortiOS 6.2 אשר הושקה לאחרונה; ושירותי tectionFortinet 360 Pro.

חידושים אלו מספקים מענה לאתגרים הדחופים ביותר של הלקוחות ומתייחסים למקרים הבאים:

טרנספורמציה דיגיטלית בקצה רשת התקשורת המרחבית הארגונית – השימוש הגובר ביישומי Saas (תוכנה כשירות) ועננים מרובים יצר את הצורך לייצר מודעות ליישומי קצה ה-WAN. פורטינט השיקה את ה-SoC4 SD-WAN ASIC הראשון בתעשייה, אשר מספק את הניווט וזיהוי היישומים המהיר ביותר עבור למעלה מ-5,000 יישומים. הדבר מאפשר למשתמשים להימנע מעיכובים בגישה ליישומים שלהם ולהאיץ את הביצועים, מה שיוצר זמן השהייה נמוך ואת חוויית המשתמש הטובה ביותר עבור יישומים עסקיים קריטיים.

כמו כן, פורטינט השיקה את הפיירוול של הדור הבא – FortiGate 100F Next-Generation Firewall, אשר מופעל על-ידי ה-SoC4 SD-WAN ASIC החדש בשילוב פונקציות של SD-WAN עם אבטחה מתקדמת ובכל זאת במוצר אחד. פיירוול ה-FortiGate100F מספק ביצועים מהירים פי 10 בהשוואה למתחרים והוא משולב עם ממשקי 10G כהתאמה להרחבות עתידיות ללא צורך במכשיר נוסף.

הפחתת הוצאות תפעוליות (opex) של WAN מבלי לפגוע בביצועי היישומים – ארגונים עוברים מ-MPLS (החלפת תוויות בפרוטוקולים מרובים) לפס רחב כדי לענות על דרישות רוחב הפס עם עלות נמוכה יותר של WAN, אך מעבר זה מוריד לעיתים קרובות את איכות החוויה עבור יישומי תקשורת מאוחדים. המאפיינים החדשים של ה-SD-WAN במערכת ה-FortiOS 6.2 מאפשרים ללקוחות למנף את תיקון ה-WAN Link החדש כדי להתמודד עם חיבורי ה-WAN התנודתיים ביותר ולספק ביצועי יישומים באיכות גבוהה לתקשורת מאוחדת. כמו כן, המאפיינים החדשים מאפשרים ללקוחות למדוד את רוחב פס ה-WAN לפי דרישה ולקבץ את רוחב הפס כדי לוודא כי משתמש הקצה מקבל את חוויית המשתמש וביצועי היישומים הטובים ביותר בכל זמן נתון.

פישוט פעולות קצה ה-WAN ואיחוד עם סניפים ארגוניים מבוססי תוכנה – לקוחות רבים נאלצים להשתמש כיום במוצרים נקודתיים וקונסולות ניהול כדי להשיג את קצה ה-WAN. פוריטנט השיקה את שירותי ה-Fortinet 360 Protection המציעים ניהול ואורקסטרציית SD-WAN כדי לפשט את הפריסות המורכבות ביותר. שירותי ה-Fortinet 360 Protection כוללים אורקסטרציית בקרה כוללת כדי לפשט את פריסת ה-VPN באמצעות ניהול משופר. בנוסף, ה-FortiManager של פורטינט זמין כעת בכל הסביבות – באתר המקומי ועננים מרובים – כדי לספק ניהול מרכזי עבור קצה ה-WAN.

כדי לפשט אף יותר את פעולות קצה ה-WAN, פורטינט ממשיכה להרחיב את האינטגרציה העמוקה בין ה-SD-WAN לשכבת הגישה של הסניף. ה-SoC4 SD-WAN ASIC החדש של פורטינט מאיץ את הרחבות האבטחה לאורך קצה ה-WAN, נקודות גישה ומתגים כדי לאפשר את טרנספורמציית הסניפים מבוססי התוכנה.

אלכסנדר סאקר, מנמ"ר בקבוצת פולקסווגן צרפת, אמר כי, "בחרנו בפתרון ה- SD-WANהמאובטח של פורטינט, המופעל על ידי FortiGate NGFW כדי לפשט את הפעולות שלנו תוך שמירה על נראות מלאה, ניהול קל ואבטחה מתקדמת. הצלחנו לקבל מענה לכל הדרישות שלנו בפתרון ה-SD-WAN של פורטינט, אשר אפשר לנו לאמץ רשת תקשורת מרחבית היברידית המסייעת לנו לחבר גיאוגרפית בין רשתות תקשורת מרחביות מבוזרות ולנתב את התעבורה על פני מגוון של לינקים, כולל MPLS, מבלי לחשוש מירידה בביצועים. הפתרון חיזק את היכולת של צוות ה-IT שלנו להבחין בין סוגי תעבורה שונים לאורך ה-WAN, דבר המאפשר לנהל את זמן ההשהייה ולתעדף יישומים עסקיים קריטיים ותעבורה".

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי, "קצה ה-WAN הוא כעת חלק משטחי התקיפה הדיגיטליים, אך זה לא אומר כי קצה הרשת שלכם צריך לשמש כצוואר בקבוק. עבור סניפים מבוזרים, היכולת לספק את קצה ה-WAN הטוב מסוגו – ובכלל זה SD-WAN, אופטימיזציית WAN, אבטחה ואורקסטרציה – עם אבטחה וביצועים אופטימליים היא קריטית כדי לאפשר את החוויה הדיגיטלית. ה-SoC4 SD-WAN ASIC של פורטינט מאפשר לארגונים לממש רשת המונעת על ידי אבטחה בין אם מדובר ב-100 או 10,000 סניפים מבוזרים".

ג'ון מדיסון


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות