✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.04 - שניידר אלקטריק וסיסקו משלבות ידיים בפתרון המיועד לתשתיות מיקרו דטה סנטר

IsraelClouds
|
April 4, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

שניידר אלקטריק (Schneider Electric), המובילה בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולמות ניהול האנרגיה והאוטומציה, מודיעה על תשתיות פיסיות חדשות מבית APC, שבשילוב עם תשתיות ה-Hyperconverged Infrastructure (HCI) של סיסקו - HyperFlex Edge - מסייעות בפריסה מהירה ויעילה של מרכזי מחשוב בקצוות המחשוב (Edge) ואתרים מרוחקים.

APC מבית שניידר אלקטריק, החברה המובילה בעולמות התשתיות הפיסיות לעולמות הדטה סנטר, וסיסקו מציעות יחדיו לאינטגרטורים ושותפים גישה לארכיטקטורות לפריסת HyperFlex, שניתנות להטמעה as-is או בקסטומיזציה לדרישות הארגון. פתרונות אלו הונדסו מראש לתאימות קלה בין פתרונות APC מבית שניידר אלקטריק ואלו של סיסקו, באופן שמאפשר אינטגרציה מהירה, ניטור מרחוק ואבטחה של קצוות המחשוב.

"מיקרו דטה סנטר שעבר אינטגרציה מלאה של פתרונות שניידר אלקטריק וסיסקו מציע חסכון ניכר במשאבים וזמני הטמעה. לכך יש להוסיף מספר ארכיטקטורות של הפתרון שהונדסו מראש, המיועדות לכמה דגמים שונים של מרכזי מחשוב, ואשר יציעו פתרון שפועל בצורה אופטימלית", כך אמר ג'ון קנור, סגן נשיא, שותפויות IT גלובאליות, בשניידר אלקטריק. קנור הוסיף כי "אנו מחוייבים בצורה מלאה לשיתוף הפעולה שלנו עם סיסקו ונציע פתרונות מתקדמים ללקוחותינו."

הפתרון החדש הוא חלק מהמחויבות המשותפת של שניידר אלקטריק וסיסקו להביא לשוק פתרונות מתקדמים בעולמות ה-Edge וה-IoT, המציעים רמות גבוהות של גמישות, עמידות והטמעה מהירה.

"סיסקו מקדמת בברכה את המשך שיתוף הפעולה עם שניידר אלקטריק", אמר ויג'אי ווגופאל, הנהלת מוצר HyperFlex בסיסקו. "ככול שהדרישה למחשוב קצוות נמשכת, והשוק דורש פתרונות שיהיו plug-and-play וששמים במרכז את דרישות הלקוח, כך פתרונות מיקרו דטה סנטר כגון זה משולבי Cisco HyperFlex יהיו מרכיב מרכזי בהצלחה."

"אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה הזה בין שניידר אלקטריק וסיסקו", אמר דורון קרופמן, מנהל הפעילות של APC מבית שניידר אלקטריק בישראל. "הפתרון המשולב של שתי החברות מביא פתרון מתקדם וחדשני לעולמות מחשוב הקצוות, וקשת של פתרונות ששותפינו ואינטגרטורים הפעילים בתחום יוכלו לעשות בהם שימוש כדי לקבל תוצאות אופטימליות. המהלך מחזק את הפורטפוליו שלנו בפתרונות Hyperconverged ו-pre-integrated שיאפשרו לשותפינו להאיץ את ביצועי ההטמעות שלהם, ויסייעו להם להרחיב את פעילותם בתחום."

פתרונות חדשים נוספים מבית שניידר אלקטריק וסיסקו

שיתוף הפעולה שבין סיסקו ו-APC מבית שניידר אלקטריק מיועד לספק מערכות קריטיות בתחום החשמל והמיזוג התואמות לצרכים הטכנולוגיים העדכניים של עולמות הדטה סנטר. באמצעות שילוב הפתרונות של החברות המעבר של דטה סנטר לעידן הדיגיטל הוא קל יותר, וזאת באמצעות שילוב התשתיות הפיסיות של APC מבית שניידר אלקטריק ופתרונות הנטוורקינג החכמים של סיסקו.

דוגמא לשיתוף הפעולה בין החברות היא הסמכת Cisco Unified System (UCS) Pre-rack and Ship Certification שקיבל קו מוצרי APC NetShelter SX, הכוללת 13 פתרונות בעולמות המיקרו דטה סנטר. עם ההסמכה הזו APC מבית שניידר אלקטריק מציעה לשותפותיה ולקוחותיה פתרון בטוח, שעבר בחינה מראש, עם תאימות מלאה, גמישות גבוהה יותר וזמני הטמעה מהירים, המציעים חסכון ניכר בזמן וכסף. כדי לנהל סביבות רבות אלה, שניידר אלקטריק מציעה את פלטפורמת EcoStruxure IT בשילוב עם Cisco UCS, המפשטת את ניהול המידע ומספקת נראות לתשתיות הכוח במקום אחד ומקצה לקצה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות