✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.12 - SAS מחזקת את הנוכחות בשוק הישראלי וממנה את גל רייס למנהל פיתוח עסקי בישראל

IsraelClouds
|
December 24, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

לאור הבולטות של  ישראל במפת העולם הטכנולוגי, הודיעה היום ספקית התוכנה האמריקאית SAS כי גל רייס ימונה למנהל פיתוח עסקי ב-SAS. גל יעבוד יד ביד עם השותפה הבלעדית שלSAS  בישראל- MIA, בכדי לבסס את נוכחות החברה ומעורבותה בשוק המקומי. חברת MIA (מיה מחשבים( היא הנציגה הבלעדית של SAS בישראל. שיתוף פעולה אשר יחזק את הנוכחות במתן פתרונות אנליטיקה ו-AI לחברות הייטק ישראליות ולקהילת הסטארט אפ המקומית.

"הטבע החדשני והדינמי של השוק הישראלי מביא עימו הזדמנויות חדשות עבור SAS, המספקת ללקוחותיה ולארגונים ישראליים חדשים את הערך המוסף שלה במגזרים ובתעשיות נוספות. פתרונות האנליטיקה וטכנולוגיות AI, מבוססות הענן של SAS, מאפשרות לחברה לבנות בסיס לשותפות עם קהילת הסטארט אפ הישראלית. זו הסיבה שאנו מתמקדים במתן תמיכה בשותפה שלנו MIA ובחיזוק המחויבות שלנו ללקוחות בישראל", מסר גל רייס, מנהל פיתוח עסקי ב-SAS.

רונית לפידור בלו, מנכ"ל MIA מברכת את גל לרגל תפקידו החדש  ומעריכה את ההכרה של SAS בחשיבות פעילותה בשוק הישראלי.

גל רייס בעל ניסיון מקיף בשוק ההייטק הישראלי והבינלאומי. גל בעל ניסיון בתחומים של BSS, רשתות, ביג דאטה ואנליטיקה. גל בעל רקורד מוכח של כ-17 שנה, בהנעת צמיחה עסקית במהלך עבודתו בחברת AMDOCS, ספקית שירותים ותוכנה מובילה לחברות תקשורת ומדיה. לאחרונה, גל היה אחראי לאסטרטגיית ולתהליכי המכירות, ליצירת שותפויות חדשות ופתרונות משותפים עם מובילי טכנולוגיה וסטארט אפים. גל בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת חיפה ותואר שני מהאוניברסיטה הפתוחה.

גל רייס
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות