✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.11 - קבוצת Satriun תשווק ותיישם בישראל פתרונות ייעודיים של SAP בעולם הפיננסי

IsraelClouds
|
November 7, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

קבוצת Satriun האירופית החלה בשיתוף פעולה עם SAP ישראל לשיווק ויישום פתרונות שונים בעולם הפיננסי (Office of the CFO) בארגון באמצעות השלוחה החדשה של החברה בישראל. עם הכרזת שותפות זו, חברת Satriun, העוסקת בייעוץ ויישום מערכות מידע פיננסיות, הופכת לחברה הגלובלית הראשונה המשווקת פתרונות מסוג זה בישראל.

Satriun תיישם מגוון פתרונות SAP בתחום הדוחות הכספיים ומדידת הרווחיות, ביניהם: Financial Consolidation (SAP FC) - מערכת לאיחוד דוחות כספיים המובילה בעולם, שמתאימה לארגונים גדולים ובינוניים; SAP Disclosure Management – כלי לעריכת דוחות כספיים; SAP Analytics Cloud – כלי לתכנון ולאנליטיקה בענן; ו-SAP PPM – כלי לתמחור וניתוחי רווחיות. כמו כן, מתמחה Satriun גם ביישום פתרונות חשבונאיים בהתאם לכללי הרגולציה המשתנים, כמו למשל IFRS16 לניהול חוזי חכירה. פתרונות אלו יושבים מעל מערכות ה-ERP בארגון אך מסוגלים להתאים עצמם גם לארגונים בהם אין מערכות ERP של SAP

בין SAP ו- Satriunמתקיימת שותפות וותיקה באירופה, כשהן עובדות מול לקוחות גדולים ובינוניים בתעשיות כמו פארמה, בריאות, ביטוח, בנקאות ועוד. לאחרונה חתמו SAP ו- Satriun על שיתוף פעולה הכולל הצעה מובנית ליישום מערכת איחוד דוחות  SAP FC ללקוחות SAP Business ByDesign.Satriun  הוקמה ב- 2011 באמסטרדם על ידי מומחים עולמיים לניהול תאגידים. החברה הפכה לקבוצת ייעוץ בינלאומית מובילה באירופה בשנת 2015.

שמוליק קופר, Satriun

הרעיון מאחורי הקמת סניף של Satriun בישראל הינו ניצול הפוטנציאל העצום שזיהו החברות בצורך של השוק הישראלי. הקמת השלוחה המקומית נועדה  גם כדי לספק ללקוחות שירות פרונטלי ביעילות ובמהירות ובשפה העברית, וכן על מנת לשמר ולפתח את הפעילות הקיימת. בראש הסניף הישראלי עומדים גלית הוסיט ושמוליק קופר -  שני מנהלים ויועצים ותיקים אשר הגיעו לחברה לאחר שנים רבות בתחום במסגרת פירמת הייעוץ EY.

שמוליק קופר, מנהל ושותף ב- Satriunישראל אומר: "אנחנו אמנם חברה בינלאומית אבל היה חשוב לייצר כאן נציגות מקומית שעליה תתבסס השותפות עם SAP, אשר מגובה בגב בינלאומי חזק. ישנה חשיבות עליונה להקים צוות ישראלי דובר עברית שיוכל להגיב במהירות, לתת מענה מקצועי ללקוחות שלנו בישראל, לתחזק עבורם את המערכות שלנו ולהיות זמינים וערוכים לביצוע יישומים נוספים בישראל. אנחנו גאים על הזכות שנפלה בחלקינו לספק לראשונה בישראל שירות מסוג זה ובטוחים ששיתוף הפעולה עם SAP יאפשר לנו להשיג הצלחות רבות ולהרחיב את הפעילות שלנו במשק הישראלי".

יובל דנוביץ, מנהל תחום פתרונות  Office of the CFO ב-SAP ישראל מסכם: "השוק הישראלי השתוקק לפתרון ניהול דוחות כספיים מהימן עליו יהיה ניתן לבסס את הפעילות הפיננסית של הארגון ולכן נוצרה השותפות עם חברת Satriun. אנחנו שמחים שהדבר הוביל להקמת שלוחה ישראלית אשר תוכל לספק מענה זמין לצרכים של לקוחותינו. מהלך זה מראה על רצינות ומחויבות מקצועית רבה מצד שותפינו החדשים ובהחלט מוכיח כי מדובר בגוף שניתן לסמוך עליו. אנו בטוחים ששיתוף הפעולה הזה יספק לארגונים במשק את החתיכה החסרה בפאזל אשר תשלים את ניהול המערכות הפיננסיות שלהם באופן הטוב ביותר".

דנוביץ הוסיף: "הדרישה העולה והגוברת בשוק הישראלי לפתרונות העוסקים בניהול כספים בארגונים העלתה את הצורך של SAP בישראל למציאת שותף מתאים בעל ידע מקצועי שיעסוק בדרישת השוק לפתרון איחוד דוחות כספיים. על רקע זה, פנתה SAP לחברת Satriun, בעקבותיה הוחלט על השותפות בין החברות בישראל. שיתוף הפעולה מתבצע באמצעות השלוחה החדשה של Satriun בישראל, שקמה בזכות שותפות זו, תחת השם Satriun ישראל LTD. מאחר ושיווק וניהול מוצרים אלו התבצע עד כה בחו"ל, חברת Satriun שלחה לישראל מומחים מטעמה על מנת להעביר את כל הידע הנדרש לצוות המקומי ולוודא כי הטמעת הפתרונות מתבצעת כהלכה."

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות