✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

SAP ו-Red Hat מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן על פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux

IsraelClouds
|
February 22, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

SAP ו-Red Hat מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן על פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux

SAP ו-Red Hat מרחיבות את התמיכה עבור הפתרון RISE with SAP על פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux, המשמשת כמערכת ההפעלה המועדפת עבור פריסות חדשות של RISE with SAP

כמו כן, SAP מחזקת את סביבת ה-IT הפנימית באמצעות העברת חלק מתשתית הענן שלה לפלטפורמת ה-Linux הארגונית המובילה בעולם של Red Hat

SAP SE (NYSE: SAP), המובילה בפיתוח יישומים ארגוניים ו-Red Hat, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזו על הרחבת השותפות בין החברות כדי להגביר משמעותית את השימוש והתמיכה של SAP בפלטפורמת Red Hat Enterprise Linux. שיתוף הפעולה נועד כדי לשפר פעילות עסקית חכמה, לתמוך במעבר לענן בתעשיות השונות ולהניע חדשנות IT הוליסטית.   

כחלק מהשותפות הארוכה בין שתי החברות, SAP מעבירה בקביעות חלק מסביבת ה-IT הפנימית שלה וחבילת שירותי SAP Enterprise Cloud Services לבסיס הנחשב לסטנדרט של Red Hat Enterprise Linux, במטרה לענות בצורה טובה יותר על הדרישות העסקיות ודרישות ה-IT של SAP. כחלק מתוכנית המעבר, SAP מחזקת את התמיכה עבור הפתרון RISE with SAP, המשתמש ב-Red Hat Enterprise Linux כמערכת ההפעלה המועדפת עבור פריסות חדשות של RISE with SAP.

Red Hat Enterprise Linux היא מערכת הפעלה מוקשחת ומוכנה לייצור של Linux המיועדת עבור חדשנות בענן ההיברידי, אשר זוכה לאמון של ארגונים גלובליים בתעשיות שונות ברחבי העולם. בהתבסס על אמון זה, הפלטפורמה מציעה בסיס קבוע ומהימן עבור פריסות של תוכנת SAP ומספקת בסיס הנחשב לסטנדרט של Linux כדי לתמוך בלקוחות SAP בסביבות היברידיות ומרובות-עננים.

סביבות ה-IT הפנימיות של SAP ו-SAP Enterprise Cloud Services המאמצים את Red Hat Enterprise Linux, יכולים לקבל גמישות רבה יותר כדי להתמודד עם דרישות טכנולוגיות נוכחיות ועתידיות. בשילוב עם הפתרון RISE with SAP, הפלטפורמה של Red Hat מציעה יכולות ביצועים משופרות כדי לתמוך בפריסות RISE with SAP בסביבות הענן השונות, מה שמכין את הקרקע לקראת אימוץ ומעבר לענן עבור הלקוחות המתכננים להמשיך במסע חדשנות ה-IT שלהם. במהלך השנה הבאה, החברות ימשיכו לשתף פעולה כדי להעמיק את התמיכה בעומסי העבודה של פתרון RISE with SAP על פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux ולהאיץ את אימוץ הפלטפורמה Red Hat  על ידי SAP בצורה רחבה יותר.  

Red Hat תתמוך ב-SAP לצורך הטמעה רחבה יותר של Red Hat Enterprise Linux ותספק תמיכה של מהנדסי מוצר ייעודיים ומשאבים מקומיים כדי לסייע לצוותי ההנדסה ולצוותים הטכניים של SAP בהנעת הסטנדרטיזציה על Red Hat Enterprise Linux וביכולות פעולה הדדיות עבור הפתרונות של שתי החברות. שותפי SAP יכולים לפתח כישורים טכניים קריטיים ולהעמיק את הידע שלהם אודות טכנולוגיות הענן ההיברידי של Red Hat באמצעות קורסי הדרכה וירטואליים, בהנחיית מדריכים ומעבדות מעשיות באמצעות Red Hat Learning Subscription Premium.

יוזמה משותפת זו נועדה כדי להקל על לקוחות SAP להשיג גמישות עסקית גדולה יותר, להאיץ את פריסות הענן ולהניע חדשנות עסקית בהתבסס על תשתית הענן ההיברידי הפתוחה, הגמישה ומותאמת אישית של Red Hat. לקוחות יכולים כעת לייעל בקלות רבה יותר פרויקטים של מעבר לענן מבוססי SAP, כולל SAP S/4HANA על פתרון RISE with SAP הנתמך על ידי Red Hat Enterprise Linux.   

ללית פאטיל, מנהל טכנולוגיה ראשי, SAP Enterprise Cloud Services, SAP SE. קרדיט צילום: יחצ

ללית פאטיל, מנהל טכנולוגיה ראשי, SAP Enterprise Cloud Services, SAP SE, אמר כי, "פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux מציעה תשתית פתוחה וחזקה לתמיכה בפריסות של SAP ומספקת בסיס קבוע לעומסי עבודה של ענן היברידי. אנו מצפים להמשיך לבנות על מורשת החדשנות שלנו יחד עם Red Hat כדי להעצים את לקוחותינו באמצעות גמישות וחוסן טובים יותר בסביבות הענן".

גונר הלקסון, סמנכ"ל ומנכ"ל, Red Hat Enterprise Linux Business Unit, Red Hat. קרדיט צילום: יחצ

גונר הלקסון, סמנכ"ל ומנכ"ל, Red Hat Enterprise Linux Business Unit, Red Hat, אמר כי, "ארגונים המחפשים להרחיב את המודיעין העסקי ומערכות האנליטיקה ברחבי הענן ההיברידי הפתוח, זקוקים לבסיס מערכת הפעלה אשר נבדק, אושר ואומת עבור פעולות קריטיות אלו בכל ההיבטים הדרושים. פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux כבר משמשת כבסיס מהימן עבור חברות Fortune 500 גלובליות ואנו גאים להרחיב את האמון הזה ל-SAP ולקוחותינו המשותפים באמצעות מערכת ההפעלה הנפוצה ביותר, התומכת בעומסי העבודה ובפעולות העסקיות של SAP".

 

 

אודות רד האט (Red Hat)

רד האט הינה החברה המובילה בעולם למתן פתרונות תוכנה מבוססי קוד פתוח לארגוני Enterprise. רד האט מבוססת על כוחה של קהילת הקוד הפתוח בפיתוח ואספקת טכנולוגיות Linux, ענן, קונטיינרים ו-Kubernetes אמינות ובעלות ביצועים גבוהים. החברה מסייעת ללקוחות לשלב בין יישומי IT חדשים וקיימים, לפתח יישומים מוטי-ענן (cloud-native), לבצע סטנדרטיזציה של מערכת ההפעלה, יחד עם אוטומציה, אבטחה וניהול של סביבות מורכבות. שירותי התמיכה, ההדרכה והייעוץ של רד האט זכו להכרה ופרסים בתעשייה והופכים אותה לשותפה ויועצת מוערכת עבור חברות רבות ברשימת ה-Fortune 500. כשותפה אסטרטגית של ספקי ענן, אינטגרטורים, ספקי יישומים, לקוחות וקהילות קוד פתוח, רד האט מסייעת לארגונים להתכונן לקראת עתיד דיגיטלי. משרדי החברה בישראל מונים מעל ל-500 עובדים, מרביתם מהנדסים מהשורה הראשונה בישראל, אשר עובדים על פיתוח הפתרונות הטכנולוגיים של רד האט בתחום תשתיות הענן. הסניף הישראלי כולל גם את צוות המכירות והשירות של אזור ישראל, יוון וקפריסין.

 

אודות SAP

האסטרטגיה של SAP היא לעזור לכל עסק להתנהל כארגון חכם ובר-קיימא. כמובילי שוק בפיתוח יישומים ארגוניים, אנחנו מסייעת לחברות בכל גודל ובכל תעשייה להתנהל בצורה הטובה ביותר, כאשר לקוחות SAP מייצרים 87% מסך המסחר העולמי. טכנולוגיות למידת המכונה, ה-IoT והניתוח המתקדמים שלנו מסייעות להפוך את עסקי הלקוחות שלנו לארגונים חכמים. SAP עוזרת לאנשים ולארגונים באמצעות מתן תובנות עסקיות עמוקות ומעודדת שיתוף פעולה המסייע להם להקדים את המתחרים. אנו מפשטים את הטכנולוגיה עבור חברות כדי שהן יצרכו את התוכנה שלנו בצורה הנוחה להן – ללא הפרעות. חבילת היישומים והשירותים שלנו מקצה-לקצה מאפשרת לעסקית וללקוחות ציבוריים הנמנים על 25 תעשיות ברחבי העולם לפעול בצורה רווחית, להסתגל באופן רציף ולחולל שינוי. באמצעות רשת גלובלית של לקוחות, שותפים, עובדים ומובילי דעה, SAP מסייעת לעולם להתנהל בצורה טובה יותר ולשפר את חייהם של בני האדם. למידע נוסף: www.sap.com

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות