✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.02 - SAP רוכשת את Callidus Software בכ-2.4 מיליארד דולר

IsraelClouds
|
February 4, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

SAP ו- Callidus Softaware (הפועלת תחת השם CallidusCloud – נסחרת בנאסד"ק תחת הסימול CALD) הכריזו כי SAP America נכנסה להסכם לרכישת CallidusCloud, מובילה בתחום פתרונות Lead to Money (הצעת מחיר להכנסה).

דירקטוריון CallidusCloud אישר פה אחד את העסקה. מחיר הרכישה למניה של 36$ מהווה פרמיה של 21% על פני מחיר מניה ממוצע לאורך 30 ימים, ופרמיה של 28% על פני מחיר ממוצע למניה לאורך 90 ימים. המחיר למניה מייצג ערך של כ-2.4 מיליארד דולר. SAP בחרה לממן את העסקה באמצעות מאזן המזומנים הקיים ובאמצעות הלוואה לצרכי רכישה. העסקה צפויה להיסגר ברבעון השני של 2018, בכפוף לאישור בעלי המניות של CallidusCloud, אישור מגורמי רגולציה רלוונטים, ותנאי סגירה נוספים. העסקה צפויה להיות ניטרלית עבור הרווח למניה (non-IFRS) של SAP בשנה הפיסקלית 2018, ולהיכלל ברווחים למניה עבור השנה הפיסקלית של 2019.

ממציאים מחדש את ה- Front Office

הרכישה מעניקה ל- SAP הובלה מיידית בעולם ה- Lead to Money אשר כולל ניהול ביצועי מכירות (SPM) והגדרה-להצעת-מחיר (CPQ. Callidus מציעה מערך שלם של פתרונות SPM ו- CPQ, כולל תמיכה במכירות, אנליטיקה של מכירות ותקשורת לקוחות. השילוב של נכסי SAP עם CallidusCloud יספק את ההיצע השלם ביותר, מקצה לקצה ומבוסס ענן לחלוטין, של Lead-to-Cash. CallidusCloud היא שותפה של SAP כבר מספר שנים על בסיס הסכם מכירות משותף.  

שתי חברות בצמיחה, חזקות יותר יחדיו

ל- CallidusCloud סינרגיה גבוהה למערך SAP, והיא מחזקת משמעותית את העמדה של SAP בעולם של ניהול קשרי לקוחות (CRM). פתרונות CallidusCloud מותאמים ליעדים מגוונים של אנשי מכירות בשטח, והם מתקשרים עם מערכות ה-ERP בארגון מידע חיוני למכירות, כגון תמחור, תגמולים ועמלות. כחלק מ-SAP, CallidusCloud תקשר באופן רציף בין המשרד האחורי והקדמי, ותבצע תיאום בין מכירות, תגמולים ויעדים ארגוניים, ותבטיח זרימה של נתונים בזמן אמת בין השטח והמחלקה הפיננסית.

"SAP מחברת את ה- Back Office עם ה- Front Office במסגרת מהפכת הצמיחה ממוקדת הצרכן", אמר ביל מקדרמוט, מנכ"ל SAP. "הלקוחות שלנו ממוקדים בהמצאה מחדש של המכירות, השירות, השיווק והמסחר. הוספת CallidusCloud מתאימה באופן מושלם לאסטרטגיית החדשנות של SAP בדרך למהפך של Front Office. SAP  מעניקה ל- CallidusCloud את הפלטפורמה לפעילות גלובלית כדי להאיץ את הצמיחה המרשימה הקיימת שלה. שתי חברות חזקות אלה תהיינה טובות יותר יחדיו, ותסייענה לעולם לפעול טוב יותר ולשפר את חיי האנשים".

ביל מקדרמוט, מנכ"ל SAP . קרדיט: יח"צ.
‍ביל מקדרמוט, מנכ"ל SAP . קרדיט: יח"צ.

"אנו מתרגשים מאוד לאחד כוחות עם SAP", אמר מנכ"ל CallidusCloud, לסלי סטרץ'. "מהלך זה מעניק ללקוחות בדיוק את מה שהם רוצים - העננים המובילים בשוק לביצועי מכירות – SPM, הוצאה לפועל של מכירות (CPQ) ותמיכה במכירות – בשילוב SAP Hybris ו- S/4HANA, זהו Lead to Money אמיתי, הרבה מעבר ל- CRM ומעבר ל- Quote-to-Cash. זהו החיבור בין ענן המשרד האחורי לקדמי שכולם צריכים כדי לקיים עסקים במאה ה-21. בנוסף, מכיר הרכישה מספק ערך משמעותי לבעלי המניות שלנו".

CallidusCloud’ בשילוב מערך הפתרונות של SAP, תציע לחברות גם כלים עוצמתיים לשיפור ההוצאה לפועל של מכירות ולמהפך בתקשורת עם הלקוחות. CallidusCloud תחזק את הפתרונות הקיימים של SAP בתחום המכירות. המערך יעשיר את תכנון וחיזוי המכירות, ניהול הטריטוריות, וניהול הפייפליין. ניהול תוכן מכירות ירוויח מגישה קלה לחוזים, ערבונות ולימוד.

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות