✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.03 - שת"פ בין מטריקס ל- SAP: מטריקס תמכור ותשווק בישראל את פלטפורמת הענן של SAP

IsraelClouds
|
March 18, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

במסגרת ההסכם החדש יוכלו חברות ישראליות לפתח פתרונות דיגיטליים בסיוע ותמיכת מיטב מומחי הדיגיטל של SAP ישראל ומטריקס

SAP ישראל ומטריקס חתמו על הסכם שותפות אסטרטגי חדש, במסגרתו מטריקס תחל לשווק ולמכור את SAP Cloud Platform (SCP), פלטפורמה לפיתוח אפליקציות של ענקית התוכנה העולמית. במסגרת ההסכם החדש ארגונים ישראליים יוכלו לפתח פתרונות ושירותים דיגיטליים בענן באמצעות הפלטפורמה המצליחה של SAP בסיוע ותמיכת מומחי הדיגיטל והענן של- SAP ישראל ומטריקס. ההסכם החדש משתלב עם שיתוף הפעולה ארוך השנים של מטריקס ו-SAP.

SAP Cloud Platform הינה פלטפורמת ענן במודל SaaS המאפשרת לארגונים לפתח ולהרחיב אפליקציות המותאמות לצרכים ולדרישות שלהם באופן מיטבי. הפלטפורמה מכילה את מערכת ניהול הנתונים של SAP Hana ובעלת יכולת התממשקות לאפליקציות On Premise ובענן. SCP מסייעת לארגונים לחדש ולהרחיב אפליקציות ארגוניות באמצעות חדשנות טכנולוגית וגמישות מרבית, כך ניתן לבנות אפליקציות נגישות יותר ללקוחות שבסופו של דבר יחזקו את הקשר שלהם עם הארגון.

פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס:

"היתרון המשמעותי בפלטפורמת הענן של SAP, שהיא לא 'כובלת' את הארגונים לשימוש בפתרונות מסוימים וכך מאפשרת להם לעבוד בגמישות מרבית בעת הפיתוח.

אנחנו שמחים ש-SAP בחרו במטריקס לשיתוף הפעולה הייחודי הזה, כחברת הטכנולוגיה המובילה בישראל ושותף ותיק ויציב של SAP, יש לנו במטריקס את כל היכולות, הידע והניסיון לספק לארגונים בישראל, בכל הגדלים, את המעטפת האופטימלית שתאפשר להם לפתח בשקט התעשייתי הדרוש להם".

פוני ארביב קרדיט : יח"צ

אריק לב, מנהל תחום שותפים טכנולוגיים ב- SAP ישראל מוסיף: "הסכם שיתוף הפעולה בין מטריקס ל- SAP יאפשר הקמת מרכז חדשנות על גבי פלטפורמת הענן של .SAP במסגרת המיזם – יוכלו חברות ישראליות לפתח פתרונות ושירותים דיגיטליים עבור הלקוחות שלהם בארץ ובחו"ל בסיוע ותמיכה של מיטב המומחים של- MATRIX ו- SAP. כמו כן, חברות תוכנה המעוניינות לפתח ולמכור פתרונות משלימים ללקוחות SAP בארץ ובעולם יוכלו לעשות זאת באמצעות המיזם המשותף. בחודש אפריל יערך אירוע השקה משותף אליו יוזמנו חברות ולקוחות שיהיו מעוניינים להשתלב במרכז החדשנות המשותף של MATRIX ו- SAP".

אריק לב
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות