✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

28.10 - SAP מכריזה על יכולות לימוד מכונה ואנליטיקה חדשות ב- SAP Leonardo

IsraelClouds
|
October 28, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

בהכרזה נחשף כלי המאפשר לחברות לבנות בקלות בוטים מתוחכמים עבור שירות בצ'אט וכן כלי RPA חכם לביצוע אוטומציה לתהליכים רוטיניים

SAP הכריזה על הרחבת יכולות לימוד המכונה (ML) של SAP Leonardo, אשר מתבססת על שירות SAP Conversational AI המשודרג של החברה. ההרחבה תאפשר לחברות לבנות בקלות בוטים מתוחכמים עבור שירות בצ'אט. SAP גם הכריזה על השקעה ב- RPA חכם – תהליכים רובוטיים אוטומטיים – אשר נועד לבצע אוטומציה של תהליכים רוטיניים. מעבר לכך, SAP מתכננת להשיק יכולות חדשות לתכנון חכם של אפליקציות בפתרון SAP Analytics Cloud, וכן הוסיפה תוכן שותפים חדש לספריית התוכן העסקי.

הכרזות אלו נערכו בכנס SAP TechED שנערך השבוע (23-25 באוקטובר) בברצלונה.

"באמצעות אוטומציה חכמה של תהליכים רוטיניים שלעיתים מבוצעים על ידי בני אדם, הלקוחות שלנו יוכלו להשיג את רמות האוטומציה הגבוהות שנדרשות להם כדי להפוך לארגון חכם", אמר יורגן מולר, סמנכ"ל חדשנות, SAP. "לימוד מכונה פועל כאן כמוח, אשר מנהל אירועים חריגים ומנחה את בוט ה- RPA בדרך לביצוע התהליכים הרצויים. עם ההיצע של SAP Conversational AI לארגונים גדולים, עשינו צעד נוסף קדימה עם חבילת בוטים ייעודיים משופרת. השדרוג הנוכחי מאפשר ללקוחות שלנו לבצע אוטומציה של שירות הלקוחות עם בוטים של צ'אט. עדכונים אלה, יחד עם יכולות אנליטיקה חכמה חדשות, מהווים נקודת ציון חשובה בשילוב חוכמה בארגון".  

יכולות לימוד המכונה הכלולות ב-  SAP Leonardo מאפשרות למפתחים לצרוך, לתכנן ולהרחיב לימוד מכונה (ML) בהתאם לצרכיהם בצורה חכמה.

עם השקת הפתרון לרמת האנטרפרייז, SAP Conversational AI הופך לשירות מהיר, יעיל ועתיר ביצועים לבניית בוטים. ארגונים יכולים כעת לפרוס בוטים עוצמתיים לתמיכה בלקוחות ולהזניק את התפוקה שלהם תוך ימים. הפתרון שיהיה זמין בסוף אוקטובר, נתמך על ידי השקת חמישה פיצ'רים נוספים. למידע נוסף, לחץ כאן.

בנוסף, SAP ממשיכה להשקיע ביכולות לימוד מכונה שיאפשרו למדעני נתונים להכשיר את המודלים שפיתחו בעצמם ובשירותי ML חדשים. פיתוח זה הוא חלק מהאסטרטגיה של   SAPלנוע אל עבר פתרון יחיד שיספק חווית ML מאוחדת בכל פתרונות SAP, לצד גישה לטכנולוגיות ML מרכזיות בקוד פתוח. פתרון זה נועד לתמוך בהפעלה קלה של מודלים של ML  בסביבת הייצור ובהיקף נרחב. בכך מקילה SAP את רמת העומס מארגוני IT אשר מנהלים את מחזור החיים והאינטגרציה של לימוד מכונה בתוך הסביבה הארגונית.

אלו הם חמשת שירותי ה- ML הבאים המתוכננים להמשך השנה:

• זיהוי טקסט בתוך תמונה: חילוץ טקסט מתוך תכני תמונה אקראיים. יכולת המשמשת לקריאת תוויות של מוצרים ולזיהוי שמות מותג עם צבעים, גדלים וסגנונות שונים.

• סיווג מותאם אישית של תמונה: שירות אדפטיבי, אשר מבצע סיווג תמונה מבוסס פיקסלים. מאפשר איתור וזיהוי של אובייקטים בתמונות ואת הצורות שלהם. הדבר יכול לשמש, לדוגמא, לזיהוי מארזים בחנויות קמעונאיות, כגון בקבוקים, פחיות, פריטי אופנה וכדומה.

• חילוץ מותאם אישית של מאפייני טקסט: שירות אדפטיבי המאפשר לזהות תבניות בטקסט ולהשיג התאמה בין מסמכים דומים.

• טקסט-לקול בענן מאת גוגל: ממיר טקסט כתוב לדיבור כדי להפעיל יישומי שיחה

• קול-לטקסט בענן של גוגל: ממיר קול לטקסט כתוב באמצעות טכנולוגיית DeepMind WaveNet כדי להפעיל יישומי שיחה  

כחלק מהשותפות של SAP עם גוגל, היצע לימוד המכונה של SAP מתוכנן להיות זמין גם עבור Google Cloud Platform (GCP) בנובמבר 2018. הדבר יאפשר ללקוחות להשתמש ב- GCP וב- SAP Cloud Platform יחדיו כדי לבנות אפליקציות עבור ארגונים חכמים. SAP וגוגל ממשיכות לשתף פעולה כדי לספק שירותים נוספים ל- SAP Cloud Platform.

כדי להגדיל יעילות עסקית וכדי להפחית תלות בעבודה ידנית, חזרתית ויקרה, SAP תרחיב את מערך ה- ML שלה עם intelligent robotic process automation – שילוב בין אוטומציה של תהליכים רובוטיים, לימוד מכונה ו- Conversational AI, במסגרת מערך אוטומציה אחיד מקצה לקצה. הזמינות של המוצר הראשון מתכוננת לתחילת 2019 - תשתית רובוטית עבור SAP S/4HANA – שנועדה לספק תהליך עבודה אוטומטי עם מספר צעדים ואפליקציות, תוך לימוד והתמודדות עם אירועים חריגים.

אפליקציות אנליטיקה עוצמתיות עם יכולות חכמות

בהתבסס על החדשנות האחרונה בלימוד מכונה עבור משתמשים עסקיים של SAP Analytics Cloud וכדי לתמוך בדרישות המתוחכמות של עסקים, החברה מתכננת לאפשר למפתחים לבנות אפליקציות אנליטיקה המשלבות מערך עשיר של יכולות. במסגרת סביבת פיתוח ייעודית, יכולות תכנון האפליקציות ב- SAP Analytics Cloud יאפשרו יכולות של כתיבת סקריפט מתקדמת, סטנדריזציה של תוכן אנליטיקה, והרחבת אנליטיקה – באמצעות ערכות פיתוח תוכנה וממשקים גרפיים לתכנות אפליקציות.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות