✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.12 - SAP מכריזה על מערכת חדשה לניהול נקודות מכירה - SAP Customer Checkout

IsraelClouds
|
December 24, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

SAP העולמית מרחיבה את היצע הפתרונות שלה בתחום השיווק והמכירות עם השקת SAP Customer Checkout בישראל, מערכת POS (ניהול נקודת מכירה) לארגונים מסדר גודל קטן ובינוני. הפתרון אשר יושק בישראל נותן מענה לכל הצרכים בתחום המכירה הקמעונאית, החל מרשתות קמעונאיות וכלה בענפי ההסעדה והאירוח. SAP Customer Checkout מספק כלים מתקדמים לניהול יעיל של כלל הצרכים בנקודת המכירה, כמו כן הוא מספק לאנשי המכירות את כל המידע והכלים להם הם זקוקים על מנת לשרת ביעילות את לקוחותיהם כולל ניהול מועדוני לקוחות ושימור לקוחות הרשת. הפתרון מחזק משמעותית את כוחה של SAP במגזר הקמעונאי בישראל.

SAP ישראל תציג לראשונה את הפתרון בכנס -Retail 2019, ועידת הקמעונאות ה-11 שתערך ב- 7 בינואר הקרוב במרכז הכנסים Avenue, שם יוסבר על יתרונות המערכת ובידולה בשוק.

SAP Customer Checkout היא מערכת נקודת מכירה מתקדמת המסייעת לנהל עסק ביעילות ובמהירות תוך כדי מתן שירות לקוחות אופטימלי. היא מאפשרת צורות תשלום שונות (מזומן, אשראי, כרטיסי מתנה, שוברים) כמו גם טרנזאקציות, הפקת חשבוניות, והפקת דוחות מכירה לניתוח נתונים באופן מיידי. הפתרון נותן מענה כולל לכל הדרישות הנפוצות של POS, החל במכירות וכלה במבצעים והנחות.

הפתרון מתממשק היטב לפתרונות ה- ERP של SAP (SAP Business One, SAP Business ByDesign SAP for Retail, SAP ERP), ומאפשר ניהול קטלוג, לקוחות וחברי מועדון, מחירונים הנחות והעברת תנועות פיננסיות מהקופה למערכת ה- ERP בצורה שקופה ובאופן אוטומטי.

לדברי חיים פנירי, מומחה פתרונות SME ב- SAP ישראל  – "בייחוד בעולם הדיגיטלי, המספק אלטרנטיבות רבות לנקודות המכירה המסורתיות, על חברות להציע ללקוחותיהן חווית קנייה מושלמת הכוללת היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוח וכן שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. כדי להתחרות בשווקים המתפתחים, ארגונים זקוקים לפתרונות POS המציעים גמישות, אנליטיקה ותובנות ניהול מעמיקות. הפתרון ש- SAP מציעה מתאים את עצמו לצרכים המשתנים של העסק המתפתח, מאפשר ניצול הזדמנויות עסקיות באופן מיידי ועתיד לסייע ללקוחות שלנו לבצע פעולות באופן יעיל ומהיר יותר."  

לקוחות מענפים שונים ברחבי העולם כבר בחרו ב- SAP Customer checkout, ביניהם קבוצות הכדורגל הופנהיים ובאיירן מינכן, קבוצת ההוקי אדלר מנהיים ועוד רבים נוספים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות