✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.12 - SAP רוכשת את Contextor כדי לחזק את מערך פתרונות ה- RPA והטרנספורמציה הדיגיטלית שלה

IsraelClouds
|
December 3, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

SAP הכריזה כי חתמה על עסקה לרכישת Contextor SAS, מובילה אירופית בתכנון ואינטגרציה של אוטומציה של תהליכים רובוטיים (RPA), כדי לסייע ל- SAP להאיץ את הפיתוח וההרחבה של פורטפוליו המוצרים של SAP בתחום ה- Machine Learning.

עם טכנולוגיית ה- RPA של Contextor, SAP מתכננת להפוך מחצית מכל התהליכים העסקיים הנתמכים על-ידי תוכנת SAP ERP לאוטומטיים ודיגיטליים במהלך שלוש השנים הקרובות. Contextor, הפועלת באזור פריז, נוסדה בשנת 2000 והיא מתמחה במחקר ופיתוח של תוכנת RPA במטרה לספק עוזרי יישומים, אשפים ובוטים עצמאיים חכמים, זריזים ויעילים.

טכנולוגיית ה- RPA של Contextor משחררת את משתמשי הפתרון מביצוע משימות רוטיניות חוזרות ומאפשרת RPA עם וללא השגחת מפעיל במגוון יישומים. נכון להיום, לקוחות Contextor פרסו יותר מ-100,000 בוטים לאוטומציה של תהליכים עסקיים.

RPA יעזור לפשט את האינטראקציות של ממשק המשתמש ביישומי SAP ואחרים. ה- RPA של Contextor ישולב עם פלטפורמת הענן (SAP Cloud Platform) ועם טכנולוגיית בינה מלאכותית אינטראקטיבית (conversational AI) ויכולות עיבוד מסמכים המובאות על-ידי SAP Leonardo Machine Learning כדי לספק RPA חכם ש- SAP מתכוונת לכלול בפתרונותיה המובילים.

"עם RPA חכם ומחוזק ביכולות Contextor, עסקים יוכלו להשיג את רמת האוטומציה הגבוהה הנדרשת כדי להפוך לארגונים חכמים", אמר מרקוס נוגה, ראש תחום לימוד מכונה, SAP. "הרכישה היא צעד גדול לקראת תזמון אוטומציה של תהליכים ותסייע ל- SAP להכניס יכולות RPA לתוך היישומים שלנו, ובראש ובראשונה לתוך SAP S / 4HANA."

מרקוס נוגה, ראש תחום לימוד מכונה, SAP

האינטגרציה של RPA חכם לתוך SAP S / 4HANA צפויה לצאת לפועל במחצית הראשונה של 2019. יישומי SAP אחרים יצטרפו זמן קצר לאחר מכן.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות