✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.11 - יוזמת הבלוקצ'יין של SAP מתרחבת ל- 27 שותפים

IsraelClouds
|
November 29, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

מטרת היוזמה היא לשלב את מערכת הרישום הדיגיטלית בלוקצי'יין אל תוך האינטרנט של הדברים (IoT), הייצור ובפתרונות שרשרת אספקה, על בסיס שירות SAP Cloud Platform Blockchain. ההכרזה בוצעה באירוע SAP TechED  שנערך לאחרונה בברצלונה.  

החברות המשתתפות בכנס המגיעות מכל רחבי העולם, מורכבות מלקוחות בתחומים של מוצרי צריכה, טלקום, קמעונאות, פארמה, לוגיסטיקה, חקלאות, היי טק, חלל תעופה וביטחון, מיכון תעשייתי, אנרגיה ותשתיות ושירותים ציבוריים. הטווח הנרחב הזה מהווה עדות לפוטנציאל הקיים באימוץ נרחב של בלוקצ'יין.

"בדויטש טלקום אנו רואים פוטנציאל גדול לטכנולוגיית בלוקצ'יין בעסקי הטלקום", אמר הארטמוט מולר, סגן נשיא פתרונות עסקיים בדויטש טלקום IT. "שיתוף הפעולה שלנו עם SAP יאיץ את הדיגיטציה שלנו כדי לספק יתרונות ללקוחות שלנו".

נוסף על כך, SAP הודיעה במסגרת הכנס כי תצטרף למאגד Alastria ולשותפות כחברה ב-Blockchain in Trucking (BiTA), כדי להרחיב את אימוץ הבלוקצ'יין ללקוחות נוספים בטווח רחב של תעשיות ואזורים גיאוגרפיים. ההשתתפות ב-Alastria, אשר מחבר בין בנקים, ספקי טלקום, חברות אנרגיה, אוניברסיטאות, ארגוני עיר חכמה ומפתחים, תאפשר ל-SAP לחזק את סביבת הבלוקצ'יין שהיא בונה באירופה. כחברה ב-BiTA, ארגון המקדם פיתוח של סטנדרטים והשכלה בתחום הבלוקצ'יין, SAP תרחיב את נוכחותה בניהול תובלה ותחבורה.

SAP חוברת לתהליך של חדשנות משותפת עם לקוחות ושותפים, כדי לבנות תרחישי שימוש לבלוקצ'יין שניתן יהיה ליישם בפתרונות שרשרת אספקה דיגיטלית - הנבנים סביב יכולות ה-IoT של SAP Leonardo, כגון:

• SAP Asset Intelligence Network: רשת עסקית מבוססת ענן ורישום גלובלי, המהווה פלטפורמה דיגיטלית עבור יצרני OEM לשיתוף במידע אודות נכסים עם מפעילים וספקי שירותים. זאת במטרה לשפר יעדי שירות ולהגביר את זמינות הנכסים. השותפות במיזם תבחן כיצד בלוקצ'יין מאפשר להגביר את רמת האמון בין שותפים עסקיים מרובים לצורך ניהול נכסים משותף, כגון ביצוע ביקורות או ניטור נכסים.

• SAP Distributed Manufacturing:  פלטפורמה פרטית ומאובטחת שמאפשרת ללקוחות ליהנות מייצור מותאם אישית ומייצור משותף עם ספקים. לדוגמא, ספקים של שירותי דפוס תלת מימד, ספקי חומרים, OEM וחברות הסמכה טכנית. במסגרת המיזם תתבצע הערכה של יכולת הבלוקצ'יין לייעל את תהליך הייצור המשותף.

• SAP Transportation Management: אפליקציה מובילה בעולם עבור כל אמצעי ומגזרי התחבורה. האפליקציה מהווה מקרה בוחן לשימוש בבלוקצ'יין במסגרת מסחר בינלאומי. מוכרים, קונים, בנקים ורשויות, צריכים להיות מסוגלים לשתף, לסקור ולחתום על מסמכים אלקטרוניים, לעקוב אחר סטטוס תהליכים, ולמסור בעלות על שטר מטען דיגיטלי. בנוסף, תבוצע הערכה של תהליך שחרור של קונטיינר מאובטח כדי להקטין הונאות וגניבה של מטענים.

• SAP Global Track and Trace: פתרון מבוסס ענן לאיחוד, מעקב מקצב לקצה, ניטור ודיווח על יעדים ותהליכים עסקיים בקרב רשתות של שרשרת אספקה. טכנולוגיית בלוקצ'יין תיבחן כדי ללמוד כיצד להפוך נתוני מעקב רגישים לחסינים ולעמידים בהתערבות חיצונית. באמצעות הטכנולוגיה ניתן לבצע עיקוב של מידע עד למקור ולבנות בסיס לתהליכי תשלום ויישוב סכסוכים אוטומטי.

• SAP Advanced Track and Trace for Pharmaceuticals: אפליקציה המאפשרת לחברים בשרשרת אספקה בפארמה לעמוד ברגולציה למניעת זיופי תרופות, ולשפר את שיתוף הפעולה בין חברים בשרשרת האספקה באמצעות SAP Information Collaboration Hub for Life Science. במסגרת אפליקציה זו, תיבחן היכולת של טכנולוגיית בלוקצ'יין לענות על הדרישה של הרגולציה בארה"ב לאימות של איסוף מוצרים.

"בנג'מין מור מעוניינת לחקור את טכנולוגית בלוקצ'יין כדי לייעל את הפעילות בתוך החברה וברחבי שרשרת האספקה" ,אמר ג'ו פריינו, מנהל המרכז למצוינות בבנג'מין מור. "החברה שלנו מעוניינת במיוחד לגלות את האפשרויות הגלומות בטכנולוגיה לניהול תחבורה, ולהפחתת המורכבות שיש כיום במערכות מבוססות נייר. סוג זה של חדשנות דיגיטלית יסייע לבנג'מין מור להגשים את אחד היעדים האסטרטגיים שלנו – קלות של עשיית עסקים".

ד"ר טנג'ה רויקרט, נשיאת תחום שרשרת אספקה דיגיטלית ו-IoT ב-SAP, אמרה: "הלקוחות והשותפים שלנו משתוקקים לחבור ל-SAP כדי לאמץ את היכולות של בלוקצ'יין, לבצע רישום מבוזר ולהגביר שקיפות ושיתוף פעולה. באותה מידה אנו מצפים לתהליך חדשנות משותפת עם החברות המובילות בעולם, על מנת ליצור עתיד בו בלוקצ'יין הוא חלק מהמארג של שרשרת האספקה הדיגיטלית".  

ד"ר טנג'ה רויקרט, נשיאת תחום שרשרת אספקה דיגיטלית ו-IoT ב-SAP. קרדיט: יח"צ

אודות SAP

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר. SAP מעצימה ארגונים ואנשים על מנת לעבוד יחד טוב יותר ויעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות