✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

19.06 - SAP חשפה את חבילת C/4HANA ומכוונת למפות מחדש את תחום ה-CRM

IsraelClouds
|
June 19, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

החברה הציגה את הקווים הכלליים שמובילים את הדחיפה הנוכחית שלה אל שוק ה-CRM

בכנס Sapphire Now האחרון התווה מנכ"ל SAP, ביל מקדרמוט, את הקווים הכלליים של חבילת SAP C/4HANA. חבילה זו משלבת את הרכישות של Hybris, Gigya ו-Callidus Cloud כדי לספק כיסוי בתחומי נתוני הלקוחות, שיווק, מסחר, מכירות ושירותי לקוחות.

מנכ"ל SAP, ביל מקדרמוט, שבישר על תוכניות הפלטפורמה החדשה והשלכותיה על שוק ה- CRM של החברה בשיחות הרווח האחרונות שערכה, ציין כי "החברה הייתה האחרונה להסכים לסטטוס קוו בשוק ה-CRM ועכשיו היא הראשונה לשנות אותו. זו התחייבות".

באמצעות שילוב ושימוש בעוצמת הליבה של SAP - שרשרת האספקה ופיננסים מעל בסיס נתונים שמתנהל בזיכרון - יחד עם CRM, רוצה החברה לייצר בידול. המרכיב הסודי של SAP יהיה לימוד מכונה, SAP Leonardo ושילוב עם SAP S/4HANA, חבילת ה-ERP שלה, שכבר צברה כ-8,300 לקוחות. במהלך נאום המפתח שלו אמר מקדרמוט, כי "יש קורלציה ישירה בין גודל הבעיות שאנחנו פותרים לבין הקיום והרלבנטיות שלנו. הצלחת הלקוחות שלנו היא זו שמעניקה לנו את התוקף הגדול ביותר".

מקדרמוט טוען כי ה-CRM צריך להשתנות. "עברנו מנקודת מבט שרואה את המכירות ב-360 מעלות, בה התמקדו חלק מהחברות, להתמקדות בנקודת מבט של 360 מעלות בלקוח בפועל", הוא אמר. הרעיון הוא ששרשרת האספקה ונתוני העסקאות יהיו מחוברים לרשומת הלקוח ולמסחר בכל ערוץ שהוא על גבי פלטפורמת SAP Cloud.

מנכ"ל  ,SAPביל מקדרמוט. קרדיט: יח"צ.
‍מנכ"ל  ,SAPביל מקדרמוט. קרדיט: יח"צ.

פורטפוליו ה-C/4HANA של SAP כולל את ענני השיווק, המסחר, השירות ונתוני הלקוחות והמכירות של SAP. SAP Sales Cloud מאחד את Hybris Cloud for Customer, Hybris Revenue Cloud ואת CallidusCloud. SAP איחדה את פונקציות המשרד הקדמי הללו ואת המאמצים שלה בתחום ה-CRM בענן תחת חבילת ניהול חוויית הלקוח.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות