✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.02 - מנכ"ל חדש לקומוולט העולמית

IsraelClouds
|
February 6, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

Commvault, מובילה עולמית בתחום ניהול גיבוי ארכוב התאוששות שינוע וניתוח מתקדם של המידע המבוזר בארגון ולענן, הודיעה היום על מינויו של סאנג'י מירצ'נדאני (Sanjay Mirchandani) כנשיא, מנכ"ל וחבר במועצת המנהלים של החברה. מריצ'נדאני, בעברו מנכ"ל Puppet, חברה העוסקת באוטומציית IT, מחליף את המנכ"ל והנשיא הפורש בוב האמר, שהוביל את החברה מעל לשני עשורים והגדיל תוך כדי את שווי השוק שלה לכדי 3.1 מיליארד דולר .בנוסף, הודיעה החברה על מינויו של ניק אדמו (Nick Adamo) כיו"ר מועצת המנהלים כמחליפו של האמר, שישאר בדירקטוריון כיו"ר אמריטוס. שני השינויים יכנסו לתוקף ב18.4.19.

מירצ'נדאני מילא מספר תפקידי ניהול בכירים ב-EMC, VMware ומיקרוסופט.ב-Puppet, הוא הגדיל את מספר הלקוחות ליותר מ-40,000, כולל 75% מרשימת Fortune 100 והרחיב את נוכחות החברה ברחבי העולם, כשבזמן כהונתו נפתחו חמישה משרדים חדשים – סיאטל, סינגפור, סידני, טימיסוארה וטוקיו.  

"ההישגים של סאנג'י ב-Puppet מציגים לראווה את ההבנה העמוקה שלו בעולמות ה-Multi Cloud ואפליקציות הענן". כך אמר יו"ר מועצת המנהלים הנכנס, ניק אדמו. "אנחנו בטוחים שהוא האדם האידיאלי להמשיך את המורשת העשירה של שילוב חדשנות תוך כדי התמקדות חסרת פשרות בהצלחת הלקוחות ושותפי החברה".

"אני גאה להצטרף לחברה בעלת מוניטין מרשים, הטכנולוגיה והשירותים המובילים בתעשייה" כך אמר סאנג'י מירצ'נדאני. "הגישה של Commvault לקידום שותפיה דומה מאוד לגישתי האישית, ואני מצה בכליון עיניים לתמוך באקו סיסטם המכיל את לקוחותינו ושותפינו כדי לספק את פתרונות ניהול המידע המובילים בתעשייה".

אל בונטה (Al Bunte), שכיהן לצד בוב האמר מעל לשני עשורים, עוזב את תפקידו בחברה כ-COO תוך שמירה על מעמדו כחבר מועצת המנהלים. האמר ובונטה ישארו ב-Commvault בתקופת המעבר, כאשר האמר יעזוב ב-31.3.19.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות