✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

15.11 - סניטק מוצרי אמבטיה עברה לגיבוי בענן עם פתרון גיבוי ואבטחת מידע של Arcserve

IsraelClouds
|
November 15, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת סניטק בע”מ, מהמובילות והגדולות בישראל בתחום המוצרים לאמבטיה, בחרה בפתרון הגיבוי Arcserve UDP 6.5  של חברת פתרונות הגיבוי ואבטחת המידע Arcserve. הפתרון הוטמע באמצעות Trio Cloud, המספקת שירותי מחשוב ואירוח בענן ועלה לאויר בשלמותו לפני כחודשיים. הפרויקט ארך שלושה שבועות שכללו הטמעה, בדיקות, אוטונומיה של המערכת והדרכות. עלותו מוערכת בעשרות אלפי שקלים.

עד לאותו הרגע בסניטק היה פתרון גיבוי מקומי ולאור מתקפות הסייבר שפשטו לאחרונה על העולם ובעקבות הנזקים החמורים שהן גרמו, בסניטק לא רצו להיות הבאים בתור ולכן בחרו בפתרון הגיבוי של Arcserve. זאת מכיוון שבעבר בעת קריסת מערכות זמן החזרה לפעילות שלה נע בין שעתיים ל-66 שעות – זמן השבתה שעלול להסב נזק עצום לעסק ולכל שלוחותיו בארץ, בעוד שחזרה לכשירות מלאה הייתה עלולה להמשך כשבוע ימים. נוסף על כך, הגיבוי הקודם לא אפשר לחברה להתאושש כלל ממתקפה או נזק בשרת הגיבוי עצמו.

חבילת הרכישה כוללת שירותי תמיכה, גיבוי, שחזור, התאוששות מידית במקרה של אסון והקמת מכונה באתר החברה שתאפשר התאוששות מהירה כאשר השרת נופל. כעת נהנית סניטק מאיכות דחיסה ברמה גובהה ומגיבויים בטווחי זמן קצרים המאפשרים לה לחזור לפעילות מלאה תוך דקות ספורות. הפתרון מאפשר לשחזר קבצים ונתונים בטווח של חצי שנה אחורה, כשלפני כן מערכת הגיבוי המקומית של סניטק ידעה לחזור בזמן שבוע אחד בלבד. באמצעות Trio Cloud מבצעת סניטק את כל הגיבויים שלה ישירות בענן, דבר המאפשר לה חזרה לפעולה מידית בעת קריסת מערכות ושרתים באתר החברה.

אסף לבון, מנהל מערכות מידע בסניטק אמר: "ארגון כשלנו לא יכול לומר 'אצלי זה לא יקרה'. התקפה זדונית או כשל במידע יכולים לקרות בכל עת. לסניטק לא היה גיבוי וירוטאלי או בענן אלא רק מקומי, מה שהעמיד את נתוני החברה תחת סכנה מתמדת והיה צורך קריטי להוציא אותם מחוץ לארגון, כדי לשמור על הגיבוי במצב הכי טוב ועדכני שאפשר ולקבל תוצר טוב בעת אסון. לא משנה כמה נשקיע במערכות הגנה, וחינוך המשתמשים -  יש להתקין מערכת גיבוי שתשמור על המידע ב-100% וזה מה שעשינו בסניטק.

איתן דוד, מנהל טכנולוגיות ראשי ב-Trio Cloud אומר: "תהליך ההטמעה בפרויקט היה מאוד פשוט. בתחילה הוטמעה מערכת גיבוי מקומי שביצעה שמירה כל שעתיים. לאחר שראינו שהגיבויים והשחזורים פועלים במהירות הנדרשת, הסרנו את הגיבוי הקודם והתקנו פתרון נוסף שהעביר את הגיבוי המקומי למכונה וירטואלית בסטנד ביי ולאחר שבחנו את המערכת וראינו שהכל פועל כשורה ובהתאם ליעדים שהצבנו לעצמנו, ביצענו סנכרון של הגיבוי לענן ללא העתקה פיזית. לאורך כל הדרך ליווינו את סניטק ביחד עם Arcserve ואנחנו מבצעים בדיקות חוזרות כל הזמן על מנת להבטיח את ההמשכיות העסקית של הלקוח בעת אסון. כך לאחרונה גילינו תקלה בשרתי סניטק עליה הצלחנו להתגבר במהירות וביעילות כדי לאפשר את הפעילות השוטפת של החברה".

איתן דוד. קרדיט: יח"צ

אייל ברש, מנהל פעילות Arcserve בישראל אמר: "ארגונים בימינו לא יכולים להרשות לעצמם פתרון גיבוי שמאפשר להם חזרה לנקודות זמן רק ימים ספורים אחורה. לפעמים מתעורר צורך לקבל תמונות מצב מלפני שבועיים, שלושה ואפילו חודשים אחורה. הפתרון שהטמענו עבור סניטק ביחד עם Trio-Cloud מעניק לנו סקירה חצי שנה אחורה. מערכות הגיבוי וההתאוששות מאסון של Arcserve מוכיחות את עצמן ומעניקות ביטחון ושקט נפשי בפעילות השוטפת של הלקוח".

אייל ברש. קרדיט: קובי קנטור

אודות Arcserve

Arcserve הינה ספקית מובילה של פתרונות הגנה על המידע, רפליקציה (שעתוק) ופתרונות גיבוי ושחזור עבור ארגוני אנטרפרייז, ולקוחות בדרגי הביניים. Arcserve שהייתה חטיבה בחברת CA נרכשה בשנת 2014 על-ידי חברת השקעות אמריקנית, ומאז הרכישה מ-CA עברה תהליך השקעה מסיבי בפיתוח ושדרוג פתרונות החברה ומערך המכירות והשותפים ברחבי העולם. כיום בסיס החברה נמצא במינסוטה ארצות-הברית, והיא משרתת מעל ל-45,000 משתמשי קצה בלמעלה מ-150 מדינות.

החברה מספקת פתרונות הגנה על המידע לקשת רחבה של פלטפורמות ואפליקציות - פתרון ה-Arcserve Unified Data Protection מציע התקן יעודי (Appliance) ותוכנה אינטגרטיבית, בתצורות "שגר ושכח" עבור סביבות פיזיות, ווירטואליות ובענן של Arcserve. בנוסף, ל-Arcserve טכנולוגיה מתקדמת ייעודית לארכוב דואר אלקטרוני, ה-FastArchiver, העונה על הצורך החיוני של ארגונים קטנים ובינוניים בישראל להגן ולארכב את רשומות הדואר האלקטרוני שלהם. בישראל פועלת Arcserve בשיתוף חברת ההפצה Trust-IT ובאמצעות חברות אינטגרציה מובילות. לפרטים נוספים: www.arcserve.com/israel.

אודות Trio Cloud

Trio Cloud זו חברה שמתמחה בפתרונות מחשוב מתקדמים, מבוססי ענן, לעסקים קטנים וגדולים. לחברה 15 שנות ניסיון במחשוב עסקי, והיא מהראשונות לספק שירותי גיבוי און-ליין בארץ. צוות החברה מורכב ממהנדסי רשת מוסמכים (MCSE) ומומחי אבטחת מידע (CCNA).

החברה מציעה פתרונות ושירותים במודל שכירות חודשית, או כאלה הנותנים פתרון ברמה גבוהה בעלות נמוכה יותר – כגון מבוססי קוד פתוח. בנוסף, היא מציעה פתרונות מובילים בתחום אבטחת מידע, כמו אנטי וירוס מנוהל בענן ו firewall בשכירות חודשית (Sophos). השירותים מסופקים באמצעות שרתים פרטיים המאוחסנים בחוות מרוחקות העומדות בתקן  Tier 3 או Tier 4.

השרתים של החברה כוללים דיסקים מסוג SSD, גיבוי ורפליקציה מלאים למספר מיקומים כולל חווה מרוחקת ושמירת היסטוריה חודש אחורה ברמת snapshot. השירותים כולם מסופקים ללקוח הסופי באמצעות משווקים המקבלים מטריה שלמה של פתרונות המאפשרים להם לשפר את השרות ללקוחותיהם.

לפרטים נוספים: http://tinyurl.com/y8vhjff6 .

אודות סניטק

חברת סניטק בע”מ הוקמה בשנת 1994 ונחשבת לאחת החברות המובילות והגדולות בארץ בתחום המוצרים לאמבטיה. החברה מייצרת, מייבאת ומשווקת מגוון כולל של מוצרים ייחודיים ובלעדיים לחדר האמבטיה, ביניהם : ריהוט לאמבטיה, כלים סניטרים, ברזים, מקלחונים, אביזרים, מוצרי אינסטלציה ופריטי עיצוב משלימים ומספקת לשוק המקומי קומפלקס מלא של מוצרים לכל חדר האמבטיה.

לחברה מותגים ומוצרים של מיטב היצרנים בעולם, עמם יש לה הסכמי בלעדיות לשיווקם בישראל. מוצרי החברה משווקים לחנויות ורשתות שיווק בכל רחבי הארץ. לרשות לקוחות החברה עומד מערך של סוכני שיווק וותיקים, המעניקים שירות וייעוץ מקצועי וכן סיוע בבחירת המוצרים המתאימים לצרכן הסופי.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות