✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.02 - תוך שנה וחצי בלבד: רובריק מכריזה על מחזור מכירות של 100 מיליון דולר

israelclouds
|
February 27, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

חברת Rubrik, יצרנית פתרונות להגנת הנתונים, המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, הודיעה שהצליחה לבצע מכירות בסך 100 מיליון דולר בשנה וחצי של פעילות בלבד, כאשר בשנה האחרונה היא מגדילה פי 7 את לקוחות האנטרפרייז שלה בעזרת ה-Cloud Data Managment.

כחלק מהגדילה המתמדת של רובריק, היא מינתה לאחרונה את מארק סמית' כדירקטור VP Global Sales. לסמית' יש ניסיון של מעל ל-25 שנה במכירות, כאשר בעברו כיהן כ-Senior VP of World Wide Sales & Business Development ב-Arista Networks. בנוסף, כיהן במגוון תפקידי ניהול ב-Infoblox, Juniper Networks, NetScreens ועוד. סמית' נבחר כחלק מ-100 המנהלים המובילים בעולם על ידי מגזין VARBusiness.

בן כפולר:

 "מספר הולך וגדל של חברות אנטרפרייז רואות בפתרון ה-Cloud Data Managment כפתרון המפשט את עבודת ה-IT של הארגון ואת הענן בפרט. אנחנו שמחים שב-2016 יותר מ-1000 חברות גלובאליות, ארגוני אנטרפרייז וארגונים ממשלתיים בחרו להטמיע את הפתרון של רובריק.

בן כפולר

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן:

"רובריק מספקת כיום לארגוני אנטפרייז ניהול מידע פשוט וקל בענן ההיברידי, בנוסף לגיבוי ואבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר. ב-2017 תהליך הגדילה של רובריק ימשיך ויתעצם, ויכלול בתוכו עוד חברות אנטרפרייז וחברות גלובאליות".

תוכנת ניהול הנתונים המאוחד (Converged Data Management) של Rubrik הפועלת בהתקני סידרת r300/r500 של החברה מספקת גיבוי אוטומטי, התאוששות מהירה במקרה של כשל או אסון, רפליקציה ללא הגבלה ואירכוב נתונים בהיקף בלתי מוגבל. Rubrik נבנתה על ידי מהנדסים שעמדו מאחורי גוגל, VMware, פייסבוק ו- Data Domain. לאחרונה זכתה החברה בתואר Cool Vendor בתחום האחסון, אשר ניתן לה עלי ידי חברת האנליסטים גרטנר.

אודות אינוקום

חברת InnoCom מקבוצת אמן הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT מובילות ומתמקדת בייצוג והפצת פתרונות אבטחת מידע, סייבר וניהול רשתות חדשניים לשוק הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזציות WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית. בין הפתרונות המיוצגים על ידי אינוקום בישראל: Citrix, Palo Alto Networks, Kaspersky LAB, Proofpoint,  , Mojo Networks CipherCloud , Good ועוד. למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת: www.innocom.co.il

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות