✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.07 - רובריק משיקה את Rubrik Alta – הפתרון המתקדם לניהול הנתונים בענן

israelclouds
|
July 18, 2017
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

רובריק (Rubrik), יצרנית פתרונות להגנת הנתונים המיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, משיקה את Rubrik Alta 4.0, פלטפורמה לניהול הענן המספקת זמינות מיידית של היישומים הארגוניים, ללא תלות בתשתיות הארגון.

Alta תומכת בסביבות הפיתוח והתפעול המובילות כגון VMware, Microsoft Hyper V, Nutanix AHV, מערכות ההפעלה Windown ו-Linux, סביבות הענן הפרטיות, AWS ו-Azure. Alta מספקת לארגוני אנטרפרייז חווית משתמש אחידה ופונקציונליות לסביבות פיזיות ווירטואליות, כך יכולים הארגונים לפשט את ניהול המערכות, לשמור על רמת אג'יליות קבועה ללא פגיעה בביצועים ולהפחית את העומס על השרתים על ידי המעבר לענן.

בנוסף, פתרון הניהול של רובריק יכלול את CloudOn, המשדרג את יכולות הארכוב בענן של Rubrik ומסייע לארגונים בהתאוששות מאסון ובניידות יישומים בין עננים ומהענן ל-On Premise. CloudOn משפר ביצועי יישומים בענן של AWS (ובעתיד בעננים נוספים) באמצעות תצורת ה-AMI של Alta. בזכות ה-Cloudon נהנים ארגוני האנטרפרייז מגמישות מקסימלית בסביבות המחקר והפיתוח, התאוששות מאסון, ובאנליטיקה.

בן כפולר, מנהל פעילות Rubrik בישראל: " על פי IDC, יותר מ-80% מארגוני ה-IT יעברו לעבוד בענן עד סוף שנת 2017. ארגוני אנטרפרייז שעוברים לענן זקוקים למערכת ניהול ענן סקלאבילית כדי לנהל ולהגן על המידע הארגוני בצורה שהתשתיות הארגוניות לא יפגעו ויאבדו ביצועים. Alta מתממשקת עם סביבות העבודה המובילות כיום ומספקת פתרון ניהול ענן קל ופשוט לתפעול".

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן: "בעזרת -Alta, רובריק מנגישה את הענן לארגוני אנטרפרייז. בזכות התמיכה בסביבות העבודה המובילות בעולם, כל ארגון אנטרפרייז יכול להרוויח את הפשטות, רמת הביצועים הגבוהה והאבטחה המתקדמת של רובריק".

בן כפולר. קרדיט: יח"צ

אודות רובריק

תוכנת ניהול הנתונים המאוחד (Converged Data Management) של Rubrik הפועלת בהתקני סידרת r300/r500 של החברה מספקת גיבוי אוטומטי, התאוששות מהירה במקרה של כשל או אסון, רפליקציה ללא הגבלה ואירכוב נתונים בהיקף בלתי מוגבל. לאחרונה זכתה החברה בתואר Cool Vendor בתחום האחסון, אשר ניתן לה עלי ידי חברת האנליסטים גרטנר.

אודות אינוקום

חברת InnoCom מקבוצת אמן הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT מובילות ומתמקדת בייצוג והפצת פתרונות אבטחת מידע, סייבר וניהול רשתות חדשניים לשוק הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזציות WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית. בין הפתרונות המיוצגים על ידי אינוקום בישראל: Citrix, Palo Alto Networks, Kaspersky LAB, Proofpoint,  , Mojo Networks CipherCloud , Good ועוד. למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת: www.innocom.co.il

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות