✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

19.07 - רועי אלון ואסף לוי ממרכז הפיתוח הישראלי מונו לסגני נשיא בנטאפ העולמית

IsraelClouds
|
July 19, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

רועי אלון ואסף לוי, מנהלי מרכז הפיתוח של נטאפ בישראל קודמו לתפקידי סגן נשיא (Vice President) בנטאפ העולמית. השניים יפעלו במקביל לשלומי פרייס, המכהן  כמנכ"ל נטאפ ישראל ודירקטור בכיר בנטאפ העולמית. שלומי פרייס מנהל את מרכז המכירות והשירותים של החברה בישראל, שהוכתרה לאחרונה כחברת אחסון מספר 1 ל Enterprise SAN עם נתח שוק של 31.3 אחוזים (עפ"י IDC).

אסף לוי

רועי אלון, ואסף לוי מנהלים משותפים של מרכז הפיתוח של נטאפ בתל אביב מונו לתפקיד סגני נשיא לתחום שירותי הענן בנטאפ העולמית.  השניים הצטרפו לנטאפ בשנת 2008 כחלק מרכישת הסטארט-אפ אונארו אשר הקימו. בשנים האחרונות ובעזרת סגנון המנהיגות החדשני שלהם, מרכז ה-SaaS העסקי בתל אביב יזם ופיתח שירותי ענן חדשניים המאפשרים ללקוחות נטאפ לפתח ולהריץ אפליקציות ענן ייעודיות בעננים הציבוריים של אמאזון ומיקרוסופט. שירותי הענן מבוססים על שילוב של פלטפורמת ONTAP עם טכנולוגיות מתקדמות המפותחות במשרד בתל אביב.

רועי אלון

הקידום של רועי ואסף הוא חלק מההתרחבות שחברת נטאפ מתכננת בתחום הענן שכולל בניית שירותים טכנולוגיים נוספים במשרד בתל אביב והתרחבות משמעותית בתחום כוח האדם.

מרכז הפיתוח הישראלי מפתח מוצרים הנמצאים בשימוש של אלפי לקוחות ברחבי העולם וכעת מוביל את תחום ניהול האחסון בענן. הוא נחשב למרכזי עבור החברה הגלובלית, והוא צפוי להתרחב ולהכפיל את עצמו בשנה הקרובה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות